Wat je even kwijt wil #72

Echt geen idee meer. Ze hadden ook niet mega veel volgers, rond de 10/15.000 ofzo. Maar kreeg in een paar dagen tijd opeens iets van 4 reels terwijl ik die influencers nooit eerder had gezien

5 likes

Niet om het nu enorm voor upfront op te nemen, want het ziet het allemaal niet heel fraai uit (wel jammer, hun havermout is heel handig tijdens het kamperen, maar er zijn vast andere merken die dat verkopen zonder trad wife marketing) maar die influencers waren niet ontslagen, hun samenwerking was gestopt. Dat is helaas wel het risico dat je als zzp’er loopt, dat mensen/bedrijven om wat voor domme reden dan ook kunnen kiezen om de samenwerking te stoppen. Maar in dit kader maak ik me toch eerder druk om mensen als uber eats koeriers, muziekschooldocenten, journalisten dan om een stel influencers. Hoe lullig dat ook leek te gaan, ik kan daar toch niet zo veel medelijden voor opbrengen

11 likes

Daarbij moet je toch ook gewoon targets halen? Het is geen liefdadigheidsinstelling lol.

3 likes

Rara welke heb ik net in mn haar gespoten? :sweat_smile::weary:

Samenvatting

11 likes

Ik heb echttt FOMO ik zie allemaal insta stories van Bruno Mars zijn concert gisteren en hij is zo goed en dit is de eerste keer dat hij in NL een concert geeft waar ik niet bij ben :broken_heart:

6 likes

Werkt die self tan een beetje?
Heb hem ook maar heb het nog niet gebruikt

Heb deze week twee keer de customer service van een bedrijf nodig gehad: voor een bestelling werden niet alle items geleverd, voor de andere werd de bestelling kapot geleverd. Natuurlijk was dit vervelend, maar ben positief over de service!

Er werd snel op mijn e-mail gereageerd en zonder probleem werd alles opnieuw gestuurd.

Heb in het verleden vooral negatieve ervaringen gehad met het schriftelijk en telefonisch contacteren van een helpdesk, dus dit was een hele verademing!

3 likes

weet het niet eecht, deze is heel oud. Had m gister (slecht) opgedaan en zie minimaal verschil.

Ik zag net deze tekst achterop een lesauto:
Later wil ik net zo goed autorijden als u.

Ik zag m nu op een goed moment maar op een ander moment zou hij best kunnen confronteren :grin:. Vind m steengoed.

8 likes

Sorry đŸ„č

Het was echt geweldig. Als ik rijk zou zijn zou ik nog een keer gaan.

Haha mijn lesauto had op de achterkant “soms vergeet de koe dat ze een kalf is geweest” :joy: vond ik ook wel een leuke.

24 likes

Ik heb zo’n rare interactie via e-mail met een relatietherapeut. Ik had haar benaderd voor haar tarieven en eigenlijk ging die communicatie al raar, maar uiteindelijk bleek dat ze 300 euro per sessie (maximale NZa tarief) vraagt. Nou ik vind dat echt debiel maar goed, ze mag het vragen en dat moet ze lekker doen, maar ik had aangegeven dat het buiten onze financiele mogelijkheden ligt dus dat ik verder ging zoeken. Kreeg ik zo heel droog “Succes”.

Nu mailt ze vandaag met haar eerste informatie mail, zo van, ik heb nooit meer iets van jullie gehoord!! Dus ik stuur onze conversatie terug, “zie onderstaande mailwisseling”. En nu zegt ze “Ohja, excuus. Heb je al iemand gevonden?” Laat me met rust zeg hahaha wat is dit

7 likes

Even zelf irritatie rant

Ik ben vandaag weer ff met mn neus op de feiten gedrukt dat ik niet het sociale persoon ben dat ik graag wil zijn.

Ik wil altijd zeggen dat ik extravert ben, maak op werk graag praatjes ets. Kan ook veeeel te veel lullen, vaak op de onjuiste momenten enzo.

Alleen was ik vandaag met vrienden en kennissen op een evenement. Alleenw as ik de aanhang vriendin en niet een koppel of bestie zegmaar. En al snel merk ik dan zo veel moeite te hebben met in een gesprek mengen. Ik werd ook even een half uur alleen gelaten, waar ik over het terrein liep en ik kan dan gewoon geen aanspraak vinden. Sta er mar ene beetje awkward bij.

Wil zo graag iemand zijn die altijd goede en leuke gesprekken kan hebben ook met vreemde.

TL/DR

Ik ben zo selectief sociaal, terwijl ik gewoon een sociale vlinder wil zijn. Die overal leuk wn gezellig kan doen.

21 likes

Sleutel hele nacht in de voordeur laten zitten :skull: ze hadden m’n hele werktas, iPad, privĂ© laptop Ă©n mijn auto zo mee kunnen nemen vannacht.

3 likes

Gelukkig niet gebeurt?

Nee niks gebeurd, buurvrouw heeft de sleutel eruit gehaald en over de schutting naar ons gegooid vanochtend vroeg.

5 likes

Hulde voor de buurvrouw

16 likes

Oh zo herkenbaar!
Dat sociaal onhandige en zeker op situaties zonder context. Op werk of hobby bijvoorbeeld gaat het nog wel omdat ik dan meer aanknopingspunten ofzo heb, maar op feestjes met onbekenden of als ik inderdaad alleen op een festival ben, dan zou ik niet weten hoe je op een normale manier contact maakt. Als ik leuke interacties heb komt het vooral doordat de ander is begonnen eigenlijk. Als ik zelf iets probeer wordt het nogal eens awkward.
Ik haatte het vroeger ook om met vrienden op een feestje te zijn die enorme sociale vlinders zijn en 100 mensen kenden. Dan hing ik er als 5e wiel zo bij. Zo’n vervelend gevoel! Al ligt het heel erg aan het gezelschap vind ik: de ene vriend doet meer zijn best door je erbij te betrekken, stelt je aan elkaar voor.

Ook over dat vele lullen op onhandige momenten, dan ga ik in overdrive ofzo vanuit ongemak. Veel te weinig ruimte voor mijn gesprekspartner. Tegenwoordig ben ik er bewust van ben en doe ik er dus iets mee, maar ik heb vele herinneringen dat ik het achteraf pas besefte en ik me schaam schaamte tov forummers met wie ik ooit heb gemeet, :flushed:

6 likes

Er is een huisje op de markt gekomen dat belachelijk goedkoop is, ok het is klein voor Vlaamse normen en oud. Maar de keuken ziet er jong uit en alles lijkt goed onderhouden. EPC ook goed. Ben echt benieuwd naar de adder onder het gras, anders koop ik direct. Zou zelfs maar een maandlast van om en bij 650 euro zijn aan hypotheek.

12 likes

Ik dacht dat ik de vaatwasser gemold had, maar manlief heeft hem weer aan de praat gekregen, godzijdank. Had met tegenzin al een nieuwe uitgekozen, als er iets vervangen moet worden is het de oven niet de stomme vaatwasser. Nu hopen dat hij nog gewoon een paar jaar meegaat.

2 likes