Wat je even kwijt wil #72

Haha we kunnen handen schudden :handshake: Ik heb ook alles gebinged en alsof het universum het niet genoeg vond lanceerde toen The Testaments :sob:

1 like

Ugh, ik wist dat mijn buren muizen hadden maar nooit last van gehad door mijn kat.
Nu is het zomer en komt Gerard de muis mijn huis in :disguised_face:

2 likes

Mijn kat vangt wekelijks een muis die nog leeft van buiten, komt m dan binnen brengen om mee te spelen en is zo klunzig dat ze m dan kwijt raakt :rage: dan zit ik dus gegijzeld op m’n bank :sob:

4 likes

Gaat de muis dan weer naar buiten?

2 likes

Ik weet het niet, dit gebeurt altijd ‘s avonds en dan ga ik op een gegeven moment naar bed. De enige manier waarop de muis weer naar buiten kan is als m’n kat m vangt en door t kattenluikje meeneemt. Kleine kans dus :sob:. Het is vreselijk, ik verdring het maar ik ruik ook nog steeds niks in de woonkamer (woon op 35m2).

2 likes

Verdomme, zat een paprikavlek in een wit shirt dus had Dasty vlekkerspray erop gedaan en in de wasmachine gedaan, was er niet uit gegaan dus googlede nog ff hoe ik het er uit krijg en stond er: gebruik geen azijn want dat kan de kleur fixeren. 3 keer raden wat ik altijd erbij gooi in de wasmachine ipv wasverzachter. :skull::skull:

2 likes

Je kan m ook vangen en weer vrij laten.

4 likes

Nog een dag geen treinen tussen Rotterdam en Breda. Ik word niet goed.

3 likes

Die van mij eet ze uiteindelijk helemaal op, op het scheldetje en een orgaan (volgens mij een nier ofso) na. En dan vind je dat dus ergens random :sob:

Dat is me een keer gelukt! Ik vind t ook mega zielig want t zijn bijna altijd van die kleine veldmuisjes. Ik hoop dat ik de volgende kan redden :pray:

4 likes

Je zou het shirt komende week in de zon kunnen leggen, vlekken willen nog wel eens bleken in de zon

1 like

We gaan morgen op vakantie en ga mijn kat zo missen :smiling_face_with_tear:

21 likes

Krijg de nieuwsbrief van m’n volkstuin:

🫠😂

45 likes

Mijn hemel wat een draak van een beest

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Stel je persoonlijke vraag #59

Oeps verkeerde topic

1 like

Ohhh is er een poll-topic o.i.d.??
Sorry ik kom maar in 3 topics hier :rofl: :sweat_smile:

3 likes

Bij persoonlijke vragen topic zie je meestal dit soort vragen

Linkje

2 likes

Klinkt als een logisch topic hiervoor, excuus. Ik ben bij een ander forum gewend aan 1 random thread voor al je random hersenspinsels. Maar er is al gestemd dus misschien kan een lieve admin deze verplaatsen? :innocent:

1 like

Waterstofperoxide gebruiken?

3 likes