Deze persoon is in z’n eentje verantwoordelijk voor minimaal 1 van deze verlengingen
Moet toch iemand z’n moeder zijn van de cast
Vind het leven met mn buurvrouw echt zo heerlijk kneuterig. Wij helpen haar af en toe met een klusje wat ze zelf niet kan, zij brengt een potje zelfgemaakte jam met bramen uit haar tuin, ik geef een bos bloemen uit mn pluktuin, zij weer helemaal blij. Het is gewoon heel gezellig ![]()
Denk het ![]()
Nee niet eens wat ik las ![]()
Op het nieuws was iemand voor de 100e keer, een vrij jonge man die het ‘heel belangrijk’ vond zodat hij ‘nu wist wat hij in de oorlog zou doen’. Future serial killer if you ask me
Gefeliciteerd!
Ik heb zo’n pop up tent gekocht voor het strand. Alleen mensen om me heen zeiden het is een crime om zo’n ding weer op te vouwen. Nou goed een paar filmpjes gekeken en en 1 keer gelukt. Net ook weer geprobeerd. Ik denk voordat ik ah hannesen ben op het strand:smiley:
.
Zo schattig! Wij hebben dat ook deels met onze buren. Als we iets maken qua taart, koekjes, whatever, brengen we het ook naar elkaar toe!
Ik moest even grinniken, een appje in de familie app van mijn vader die ook is bedoeld voor de kleinkinderen, met fijne vakantiewensen en dat we maar moeten genieten van de zomer.
" Naam van kleinkind dat naar school gaat :een zakcentje voor het rapport komt eraan. Een ander kleinkind zonder rapport: jij krijgt een ijsje. "
De ouders van de kleinkinderen worden dus nergens persoonlijk aangesproken. Maar het bericht wordt vervolgd door “ellegirltalk; koop jij maar een wijntje op het terras”.
![]()
![]()
Heerlijk 🫶
En kreeg je er ook geld bij? ![]()
Ha nee ik heb zoiets al eens eerder gepost denk ik; ik hoor het al jaren maar het is niet dat hij dan wat overmaakt of dat ik dan een tikkie van 6 euro zal sturen met “hè pap, hierbij de kosten van het wijntje!” Dus het gaat om … het idee… ofzo ![]()
Voor het rapport maakt hij trouwens wel wat over, maar bij de ijsjes heeft ook zoiets van “stuur maar een tikkie!” maar ik dat niemand dat doet
Of, misschien eens vragen… misschien ben ik de enige die dat al jaren niet serieus neemt en/of te inhalig vindt staan ![]()
Edit: misschien ga ik het van de week eens doen om te zien of het ook echt wordt betaald ![]()
Hahahaha ja doen! Hou ons op de hoogte ![]()
Oké we zijn ruim zes jaar en een pandemie die jaren duurde verder maar ik heb zojuist mijn eerste pull up gedaan!!!
Wow, wat fucking vet en knap ook
Echt super knap van jou! Het lukt mij nog steeds niet haha
Wat knap! En chapeau voor het doorzetten joh.
Iemand (dokter/verpleger/ramptoeristen behoefte aan een röntgen plaat van mn drie dubbele enkelbreuk?
Gadverdamme ik kan dit bijna voelen