Bij de operatie aan de gebroken enkel van mijn man is dat ook met ruggenprik (en roesje) gedaan. Dus gebeurt gewoon.
Huh ik dacht dat we vriendinnen waren? Ik zeg de vriendschap op
Je was toch godverdomme niet achterlijk?
Het kwam eerder over als betweterig dan goed bedoeld eerlijk gezegd, vandaar mijn reactie haha. Maar bedankt voor de plezier wensen @Vogeltje, ik ga ervan genieten!
Wow echt, bizar. Ik voelde alleen mijn buikgedeelte niet (en hij was iets te hoog geplaatst dus ik voelde alleen mijn tieten niet en daar had ik niks aan
). Maar misschien ligt het aan de dosering haha
Ze kunnen met de locatie van prikken en de hoeveelheid die ze geven ongeveer bepalen welk gedeelte verdoofd zal zijn. Dus bij 12 gebroken ribben verdoven ze wel je ribben, maar niet je ademhalingsspieren of je benen. En bij een enkelbreuk zorgen ze dat je benen zeker uitgeschakeld zijn, maar je buik meestal niet. En bij een walking epidural proberen ze je buik te verdoven, maar je benen dan weer niet.
Lukt niet altijd zo mooi als het bedacht is helaas.
Sick wel dat dat überhaupt mogelijk is met een prik in je rug. Wist niet dat dat zo lokaal gezet kon worden, ondanks dat het niet altijd zo mooi lukt als de theorie zegt.
Sinds gisterenavond ben ik helemaal niet lekker, ook last van een jeukend oog enz. Nou vannacht een aantal keer wakker geworden want dat oog zat dichtgeplakt. Ben net wakker en voel mij nog steeds niet 100% en oog dik. Heel fijn dit, net dat ik juist vandaag moet knallen op mijn werk en een hele lange dag heb van 12 uur
Ja en weet niet of je die tijdens je bevalling had maar een epiduraal is voor tijdens weeen en een spinaal is dat heel de onderkant verdoofd is.
Wow interessant! Weer wat geleerd ![]()
@Nimbus2000 geen bevalling maar wel iets vergelijkbaars en had een epiduraal idd, interessant!
Ik ga morgen met een vriendin weer naar pitbull en we hebben een hotel geboekt en we gaan ook echt de baldcaps dragen enzo
echt zoān zin in! Ben alleen verkouden sinds zaterdag hoop echt dat dat een beetje weg is morgen ![]()
Recent oude klasgenoten tegengekomen, inmiddels 3 stuks die influencer zijn geworden.
Zo cringe om iemand op een bepaalde manier te zien. Ik kan er echt slecht bij met mijn hoofd merk ik.
Update: onze kleine is vanochtend ter wereld gekomen! ![]()
Proficiat ![]()
![]()
Ik heb net gesport (youtube workout, 13 minuten en 5 minuten yoga⦠langer lukte niet). Benieuwd of ik morgen spierpijn heb na maanden niks doen ![]()
Ik heb voor het eerst ooit mijn auto door de wasstraat gedaan
.
Nou had ik mijn eerste auto uberhaupt pas op mijn 37e, maar het zat ook echt niet in mijn routine ofzo. Afgelopen najaar wilde ik voor het eerst gaan en toen waren de twee dichtsbijzijnde wasstraten gesloten/buiten bedrijf. Nou dat heb ik maar als een teken van het universum opgevat.
Maar mijn brakke Golf krijgt volgende week o.a. nieuwe banden en de velgen waren echt zo goor, dus ik vond dat vandaag de dag was.
Ik heb dat net als tanken nooit gedurfd ![]()
Je durft niet te tanken? Fix je altijd iemand anders om voor je te tanken?
Wow, zag net op insta dat iemand 84 keer naar Soldaat van Oranje is geweest.
Is dat gelijk aan het aantal keer dat de show nu echt gaat stoppen?