Ik heb zo’n pop up tent gekocht voor het strand. Alleen mensen om me heen zeiden het is een crime om zo’n ding weer op te vouwen. Nou goed een paar filmpjes gekeken en en 1 keer gelukt. Net ook weer geprobeerd. Ik denk voordat ik ah hannesen ben op het strand:smiley:
.
Zo schattig! Wij hebben dat ook deels met onze buren. Als we iets maken qua taart, koekjes, whatever, brengen we het ook naar elkaar toe!
Ik moest even grinniken, een appje in de familie app van mijn vader die ook is bedoeld voor de kleinkinderen, met fijne vakantiewensen en dat we maar moeten genieten van de zomer.
" Naam van kleinkind dat naar school gaat :een zakcentje voor het rapport komt eraan. Een ander kleinkind zonder rapport: jij krijgt een ijsje. "
De ouders van de kleinkinderen worden dus nergens persoonlijk aangesproken. Maar het bericht wordt vervolgd door “ellegirltalk; koop jij maar een wijntje op het terras”.
![]()
![]()
Heerlijk 🫶
En kreeg je er ook geld bij? ![]()
Ha nee ik heb zoiets al eens eerder gepost denk ik; ik hoor het al jaren maar het is niet dat hij dan wat overmaakt of dat ik dan een tikkie van 6 euro zal sturen met “hè pap, hierbij de kosten van het wijntje!” Dus het gaat om … het idee… ofzo ![]()
Voor het rapport maakt hij trouwens wel wat over, maar bij de ijsjes heeft ook zoiets van “stuur maar een tikkie!” maar ik dat niemand dat doet
Of, misschien eens vragen… misschien ben ik de enige die dat al jaren niet serieus neemt en/of te inhalig vindt staan ![]()
Edit: misschien ga ik het van de week eens doen om te zien of het ook echt wordt betaald ![]()
Hahahaha ja doen! Hou ons op de hoogte ![]()
Oké we zijn ruim zes jaar en een pandemie die jaren duurde verder maar ik heb zojuist mijn eerste pull up gedaan!!!
Wow, wat fucking vet en knap ook
Echt super knap van jou! Het lukt mij nog steeds niet haha
Wat knap! En chapeau voor het doorzetten joh.
Iemand (dokter/verpleger/ramptoeristen behoefte aan een röntgen plaat van mn drie dubbele enkelbreuk?
Gadverdamme ik kan dit bijna voelen
Gelukkig ben ik geen dokter want zulke foto’s zijn echt raadsels voor me. Ik zie 1 splinterachtige breuk? Kan iemand alle breuken omcirkelen of zo ![]()
Edit: Als ik kijk naar de omtrek van de huid dan moet ik terugdenken aan een Harry Potter scène. Bij de onderste foto bedoel ik dan. Het bot lijkt in zijn geheel verschoven, am I right dat dat een breuk is?
Ik durf in wezen ook niet te rijden.
Jep is inderdaad in zn geheel verschoven
@Nude ben blij dat ik lam was want het ziet er idd heel pijnlijk uit
Ik ken dit soort dingen voornamelijk via m’n werk. Dit is fucked. Revalidatie gaat nog een bitch zijn
succes en vooral goed alle adviezen van de professionals opvolgen is de beste raad die ik kan geven
Haha f*cking lelijke breuk. Succes met je herstel!
@Krabsalade bedankt voor de moedigende woorden ![]()
![]()
hahaha
Als het goed is na de operatie nog twee weken gewoon gips en dan HOPELIJK loopgips want dat hebben ze gezegd en ik word niet goed
Denk voorlopig even geen hakken aan!
Mijn stiefbroer is arts en zei alleen maar “is goed gebroken” toen zei ik dat ik het alleen op 1 foto zag, zei hij “ik zie het overal” hahaha.
Hahaha ook niet wanneer je weer uit het gips bent. Ik heb mijn enkel gebroken en het verbaast me dat ik hem niet opnieuw heb gebroken daarna. ![]()
Had echt rustiger aan moeten doen tijdens en na het proces.