Wat je even kwijt wil #72

Doet me denken aan die keer dat we op een plek waren met mooi uitzicht. Twee meiden in fancy outfit vragen aan een toerist of ze zijn drankje mogen, schieten vanuit alle hoeken een foto daarmee en geven het drankje dan terug. Het gezicht van die toerist was dit: :anguished:

4 likes

Jaaa kak zooi daar ben ik ook bang voor! Fysio incoming :joy::joy:

@dblauw goed dat je het zegt meld me gelijk aan voor een afkickkliniek

Helaas voor Lightbox is er nog meer kapot :smiling_face_with_tear:

Geen radioloog maar haar kuitbeen is ook stuk

5 likes

Oke kuitbeen en dat verschoven bot, maar wat is nou breuk 3?

3 likes

Ik zie markt voor een puzzelboekje vol botbreuken

18 likes

Waarschijnlijk het glas wijn dat ze vast had toen ze viel

7 likes
Rontgen

Tibia (scheenbeen) aan twee kanten en fibula (kuitbeen) doormidden.

10 likes

Hahahaha nee ik had geen glas vast toen ik viel dat was echt zonde geweest

@Twijfelaar spaar ze allemaaaal :joy::joy::joy:

@Krabsalade thanks! Duidelijk zo (dit is niet sarcastisch)

3 likes

EINDELIJK JE RÖNTGENFOTO’S! :clinking_glasses: :tada:

2 likes

Ja wat aandoenlijk! Ik help mn oudere buurvrouw ook soms met kleine dingen. Toen ik dinsdag wat ging brengen voor haar vroeg ze of ik een “wilhelminaatje” wilde want ik was aan het hoesten. Ik zei “wat?” Dat is dus zo’n pepermuntje ahw. Daarna hebben we nog een kopje thee gedronken. Zulke oudere mensen zijn echt goud waard.

12 likes

Hahaha goed he app je wel ff

4 likes

Dit zijn echt de beste pepermuntjes!

8 likes

Er is weer eens iemand gespiest op een hek 🥹

20 likes

Het is gebeurd

31 likes

Goed dat je daar ook tijd voor maakt, ik zou dat ook wel vaker kunnen doen. Heb voor mn verjaardag taart gebakken met jam die ik van haar gekregen heb, dus ik ga haar even uitnodigen om een stukje te komen eten

5 likes

Ik ging voor mijn opleiding een dag meekijken op de SEH. Ik ben geen held met heftige verwondingen en ranzige dingen, maar het was geen traumaziekenhuis dus mijn opleider zei dat het wel meeviel.

En toen was er dus iemand van een fiets gevallen met haar oog door een spies van een hek😖. Ik heb daar maar even niet meegekeken.

4 likes

Er is nu blijkbaar ook een mannenversie van girl dinner: boy kibble lol :sob: Rijst met rundergehakt, that’s it. Blijkbaar de perfecte combi van carbs en proteïne voor de gymbros die niet willen koken.

Doe mij dan toch maar liever girl dinner hoor

5 likes

Inderdaad hondenvoer

11 likes

Lol ik dacht dat ik een zwarte t-shirt dress kocht op vinted, maar zie nu dat in de beschrijving donkergroen staat. Foto voor de daadwerkelijke kleur:

Samenvatting

GRIJS

Maarja boeit me niet zo en had zelf dus ook al de omschrijving niet goed gelezen dus ga er geen probleem van maken

4 likes

Hoe zie je hier zwart in? :sweat_smile:

3 likes