Wat je even kwijt wil #72

Of groen

1 like

Ik zie hier dus ook geen zwart in he, maar dit was de foto op vinted

Samenvatting

6 likes

Oh op de foto vind ik hem heel erg donkergroen haha

6 likes

Ik dacht een keer dat ik een zwarte broek kocht en hij was beige :joy:

6 likes

omg het regent opeens en het ruikt zoooo lekker :star_struck:

5 likes

Ik was in de tuin aan het snoeien en knipte in mijn vinger ipv de plant en brbrnrjsks ben er een beetje naar van, ook hoeveel erger het had kunnen zijn :see_no_evil:

4 likes

Eerste wat ik dacht toen een vriendin deze doorstuurde vanochtend

1 like

Ik wil in de tuin in de hangmat liggen maar dan lig ik onder de vlier en daar zitten dikke duiven steeds de besjes uit te eten en als ik geluk heb gaat een ekster met ze vechten. Echt ontspannen is het niet.

2 likes

Ik heb eindelijk de airco van mijn auto fatsoenlijk laten repareren, maar daarvoor was ik mijn auto 3 dagen kwijt. Ik heb een Kia Picanto, maar kreeg als leenauto een Citroen C4 mee haha dus ik voelde me ineens een soort koningin zo hoog in zo’n grote auto :crown:
Ging ik vanochtend mijn eigen auto weer ophalen, hebben ze gewoon een foto gemaakt en op a4 formaat uitgeprint van toen ze aan het repareren waren en heel mijn dashboard eraf lag, omdat ze dachten dat ik dat wel leuk vond om te zien (en dat vind ik ook) :sunglasses: Vind dat echt zo tof dat ze dat gedaan hadden zou daar nooit om vragen ofzo. Plus ze wassen m ook altijd als hij daar geweest is dus mijn auto staat me altijd shinend op te wachten echt fijn :star_struck:

70 likes

One issue forummer incoming maar de update waar jullie allemaal op zitten te wachten
Vandaag gips eraf en zwellingscontrole
Zwelling was goed geslonken dus maandag operatie gaat definitief door
Mn hele poot en tenen en been zijn bont en blauw schrok me de tyfus
En nu heb ik nieuw gips waar mn tenen vrij zijn en vind ik goor

plaat van vieze blauw tenen

14 likes

Ach, ik vind het echt zo rot voor je! Volgens mij heb jij een uitzonderlijk talent om alles positief te zien, heel veel sterkte met de operatie en je herstel! :heart:

6 likes

Hahaha nouuu nee hoor wel heel lief van je
Maar als er iemand negatief en klagerig is ben ik het dus ik ben heeeel zielig
Maar aan de andere kant jank ik er niet om want dat heeft geen zin dus lach ik er maar om :joy:

Van een paar forumleden ballonnen en kaartjes gekregen super lief :heart:

26 likes

Btw meer kaartjes en ballonnen etc zijn natuurlijk altijd welkom voor deze zielige manke nelis

4 likes

Is jouw adres openbaar te vinden of hoe werkt dit

9 likes

Grwoon op het kaarjr zetten lightbox t gooi
Dan komt het vanzelf aan
Nee maar via dm stuur ik het dooor

5 likes

Zijn die kaartjes ook lief of vindt je het idee lief? :smiling_imp:

2 likes

Het voordeel is wel met het nieuwe gips dat je weer je teennagels kan lakken.
Echt rot voor je meid, hopelijk gaat het herstel voorspoedig

3 likes

Ik luister sinds 2008 ofzo naar de muziek van Angela Aki (Japanse singer songwriter). Ze heeft een aantal jaar wat andere dingen gedaan maar recentelijk een comeback gemaakt. Ze is inmiddels eind 40 en ik vind het zooooo verfrissend dat je dat ook gewoon ziet. Ze is totaal niet oud, en ze is een hele mooie vrouw. Je wordt zo doodgegooid met beelden van vrouwen die er alles aan doen om jonger te lijken dat ik gewoon echt blij wordt om iemand te zien die er gewoon uit mag zien als iemand van haar leeftijd.

https://www.youtube.com/watch?v=hmT7agNRxYI (video voor als mensen nieuwsgierig zijn)
En een ouder nummer, maar mijn grote favoriet (denk ik…ze heeft zo veel mooie nummers) https://www.youtube.com/watch?v=erGCAu_hFqM

3 likes

Vanmorgen met hardlopen zag ik 4 hindes (edelhert) en toen mocht ik van een wandelaar zijn verrekijker even lenen en het was echt wholesome dat ie dat aanbood :smiling_face_with_three_hearts:

80 likes

ah ik moest ineens denken aan dat twitteraccount sayno2ducks (optyfen met eenden), dat was echt mn favo 🫶

11 likes