Omdat er rucola op zat
Mijn huis word toch gierend heet dus doe dan maar iets van frisse lucht erbij
Ik heb een nieuwe auto en ben er blij mee maar mijn god wat is het saai om in een automaat te rijden.
Ik voel me een succesvolle volwassene aangezien ik eindelijk nieuwe rookmelders heb besteld.
Ik zit op het balkon af te koelen en na nog geen 5 minuten ben ik door een mug in mijn voetzool gestoken en dat jeukt ZO erg dat ik er misselijk van word ![]()
![]()
Ik lig in bed met een bevroren kruik echt een aanrader!
Krijg nu een uitnodiging voor een verjaardag van vriendin voor zondag… nu moet ik dus last minute nog cadeaushoppen morgen 🫠
Ehm ja lekker niet doen. Als ik iemand zo laat uitnodig of zij mij, verwacht ik geen kado’s (te geven). Zeker niet als er iets groots speelt in hun leven.
Bloemetje of snackmand samengesteld in de AH is dan toch helemaal prima?
wat een boze reactie, je kan toch gewoon met iets lekkers komen. Beetje zuur dit
Of een bon @Lentex
Denk dat je vriendin ook wel snapt dat je er nu niet meer heel veel tijd en moeite in kan/wil steken
Als ik het me goed herinner heeft Lentex het niet makkelijk met haar baby (maar door mijn vakantie heb ik niet alle details meegekregen). Het is niet zuur, het is een geruststelling dat zijzelf en haar vriendin haar het niet kwalijk hoeven nemen als ze niks meeneemt.
Of een lief kaartje. Maakt echt niet uit, juist gezellig toch om even naar de verjaardag van een vriendin te gaan!
Een buurvrouw zei dat ik er echt heel heel goed uitzie
nu voel ik me helemaal fantastisch over mezelf
Ik vannacht net onder mijn wenkbrauw, hele oog hangt scheef ![]()
![]()
![]()
Goeie tips, aan de bloemen of bon (ook gewoon bij de ah natuurlijk)had ik niet eens gedacht, stom want die had ik morgen onderweg ook gewoon kunnen halen ja. Maar ben vanmorgen ff (met baby in draagzak) gaan wandelen en toen bedacht ik me ons cadeauwinkeltje dus heb daar een handcreme en kaarsje gekocht en leuk laten inpakken.
En omdat we een rotochtend hadden meteen een cadeautje voor onszelf gekocht ![]()
@grace oh ja ik vind het heel gezellig hoor dat is het niet, maar kreeg gewoon even stress dat ik ook nog een cadeautje moest fixen en met baby gaat niks ff snel maar t is gelukt dus
Ik vind het zo zo erg dat de zomer en de lange dagen en de zon binnenkort weer voorbij gaat
Ik vind dat echt zoooo erg (ik overdrijf niet). Ik ben zielsgelukkig in de zomer. Heb gelukkig ook niet zoveel last van de hitte etc dus ik snap dat dat niet voor iedereen is maar echt wow kan helemaal depressief worden aan het idee van de herfst, grauwe korte dagen, geen zon, ik voel dat gevoel al bijna door mijn lijf?
Vandaag (grauw) doet instant al iets met mijn mood. Zou dit echt iets zijn of is dit vooral mentaal een ding?
Heb wel al heel lang (al jaren hoor) het idee dat ik misschien gewoon meer thuishoor in een ander soort klimaat ![]()
Lekker ongemakkelijk moment net hahaha
ik ging met mijn auto door de wasstraat en toen werd ik gebeld door een makelaar ivm een bod die ik gedaan had op een huis maar we konden elkaar dus bijna niet verstaan want ik was precies op dat punt van de borstels. Met beetje pijn en moeite elkaar toch kunnen verstaan en ben het niet geworden maar dat had ik wel verwacht, meer geld had ik er ook niet voor over.
Ik vind de herfst (met een zonnetje!) nog wel leuk, maar de winter ook echt verschrikkelijk. Jarenlang heb ik mezelf wijsgemaakt dat ik me aanstelde, tot ik twee jaar terug echt depressieve klachten ontwikkelde. Ik wilde niks doen, werk was teveel, continue moe en in bed willen liggen, mn gezin kon me niets schelen etc. En toen stond opeens overal in de krant dat we bizar weinig zonuren hadden gehad dat najaar, en toen viel mijn kwartje. Ik ben toen gestart met daglichttherapie en vitamine d. En het haalt ECHT de scherpe kantjes van de winter eraf.
Is er ook een topic voor bewust kinderloze mensen?