Slaap lekker 🩷
De zonsverduistering op t strand in Den Haag was zo gezellig en leuk
Ik heb een verzameling van Disney tassen en heb er eindelijk eentje op vinted gekocht (voor een acceptabele prijs) en nu binnengekregen en ben echt onredelijk blij ermee. En de tassen staan ook gewoon heel leuk in mijn kamer ![]()
Ik heb net mn kinderen wakker gemaakt en met zn allen op een deken in de tuin gelegen om naar de vallende sterren te kijken. We hebben er zo veel gezien, heel tof! Als je nog even naar buiten kunt zou ik het echt doen.
Jaaa ik was net 10 min buiten en heb er ook zo veel gezien!
Ja leuke hoes voor de airfryer.
Wat is het?
Wat een fantastische astronomische dag! Eerst de zonsverduistering op het strand bekeken. Heerlijk zo met zijn allen naar dit bijzondere fenomeen kijken. Afgesloten met een mooie zonsondergang. En de dag geëindigd liggend met zijn tweeën in de hangmat kijken naar de perseïden. Meerdere super mooie felle vallende sterren gezien
.
Vandaag nog even genieten van het laatste dagje rustig op werk ivm met vakantie van veel cliënten en collega’s. Over 2 weken eindelijk zelf vakantie ![]()
Ik heb zaterdag iets belangrijks waarvoor ik wil dat mn haar goed zit en nu had ik het in mn hoofd gehaald dat ik het eigenlijk wel wat korter wilde hebben. De meeste kappers hier zijn dicht vanwege vakantie of hadden geen tijd meer, de enige met plek is heel duur. Dus heb een schaar bij de kruidvat gehaald en een 10-tal youtube videos gekeken en dacht hoe moeilijk kan het zijn? Nou blijkbaar heel moeilijk, want ik heb morgen alsnog een afspraak bij de dure kapper moeten maken ![]()
Ik ga normaal gesproken altijd naar een kapper die goedkoop is en redelijk oké, maar niet top. Omdat ik volgende week ga trouwen besloot ik mezelf een te trakteren op een dure kappersbeurt. €70 voor knippen en föhnen, jeeeetje zeg. Maar mijn haar zit zó goed, ik wist echt niet dat dit mogelijk was met mijn haar. Nu wil ik dus voor altijd naar deze kapper ![]()
Edit: 2x kapper berichten achter elkaar haha
Nog een kapper bericht dan
.
Ik wilde voor de vakantie mijn uitgroei laten verven. Maar door vakantie van mijn kapster en andere logistiek lukte het echt niet om een afspraak te maken. Nu ben ik bij een kapper in het winkelcentrum geweest en het voelt alsof ik vreemd gegaan ben
.
Maar wat ik eigenlijk wilde posten: We zijn net terug van vakantie en ik vind mijn partner en ik echt succelful adults want we hebben alle tassen al uitgepakt en opgeruimd.
Maar… de berg wasgoed die er nu ligt
. Zo geen zin in
Ik ga zooooooooooo stuk om die eerste comment
Die tweede btw ook
Ik houd echt van TikTok humor
Echt TikTok comment sections is echt peak humor gewoon
Er is een of andere trend met dingen die je dan chic noemt zoals “turns out not knowing what to do in life in your thirties is kinda chic” en deze meid heeft dat dan met zoals doodgewoons als brood hhahaha (en dan toast noemen)
hahaha van dit soort tiktoks (de originele) word ik ook zo moe, waar de fuck hebben we het over ![]()
Jaaa snap hem ook niet helemaal eigenlijk, kom alleen maar hele normale dingen tegen die ze noemen
Ik moet zo een halfuur door die 35 graden fietsen en kijk er zo tegenop ![]()
Heb net half uurtje gefietst en vond het wel lekker op de fiets, pas kut als je afstapt, haha.
Ik heb tiktok verwijderd want ik was verslaafd, maar nu kijk ik soms Instagram reels en dat is zó niet hetzelfde. De comments zijn echt saai daar ![]()
Oké dan stap ik gewoon nooit meer af