Wat je even kwijt wil #72

Ik ga altijd naar de ap en haal meestal huismerk. De aldi zit ernaast, maar de groenten en fruit zijn daar minder helaas.

Als ik tijd heb ga ik naar de turkse supermarkt, die er ook naast zit. Maar na werk wil ik gewoon naar een winkel die alles heeft.

Overigens schrik ik ook van de prijzen bij de aldi. Maar dat komt misschien ook omdat ik sowieso huismerk haal meestal.

Omdat ik naar 1 supermarkt gaan al vreselijk vind, laat staan dat ik er naar 2 of zelfs 3 moet :dizzy_face:.
De dirk heeft echt heel veel niet wat ik wel wekelijks koop (bio, terra, ah huismerk snoep). De dirk zit hier het dichtste bij en is heel groot maar ik haat het zoo erg dat ik er bijna nooit kom.
Ik bestel m’n boodschappen bij de appie, en als ik in een goede flow zit dan ga ik op vrijdag naar de markt (die is spotgoedkoop en ik krijg altijd veel korting).

3 likes

Waarom Lidl niet sponsoren? Ik weet niet van foute dingen!

1 like

Je moet aan het einde gaan, dan zijn ze aan het opruimen en dan krijg je echt veel dingen voor spotprijzen.

Nog even over de Aldi, iedere keer als ik daar ben heb ik spijt. Omdat de rijen er lang zijn en ik zeker een kwartier extra bezig ben. Ben ook wel in aldis geweest waar dit niet of veel minder is, dus wellicht heb ik gewoon pech met dit filiaal.

Dirk was ik laatst maar kon er helemaal niets vinden, mega irritant.

Ik woon in zo’n kakbuurt dat de eerste Lidl, Aldi of Dirk minstens een kwartier fietsen is (ipv 5 minuten lopen voor meerdere AH, Jumbo en ecoplaza) :sob:

Ik voel mij onrustig en misschien zelfs wel wat in paniek dat de zomer op zijn einde loopt. Heel apart.

13 likes

Volgens mij wordt de eigenaar van Lidl in verband gebracht met investeringen in Israelische bedrijven.

3 likes

Ik dacht echt net dat het al bijna september was!? Ik vond het al gek dat LL dan geweest was zonder dat iemand op insta daar heen ging en toen ging ik opzoeken wanneer ik was en toen dachr ik dat dat vorig weekend was (de datum)
:crazy_face:

1 like

Omg heb ik nu na 8 jaar FF eindelijk een titel? De dag die je wist dat zou komen :heart_eyes:

25 likes

Maar het is toch ook bijna september? :joy: minder dan halve maand nog

3 likes

Hahaha maar ik had het idee dat morgen 1 september was! En ik ga op vakantiez dus er komen nog hele belangrijke dagen aan!

3 likes

Feli!!!

4 likes

Ik ben jarig en in een technoclub in Berlijn. In mn eentje. En ik vind mezelf zo cool nu haha

85 likes

Gefeliciteerd :heart::heart::heart:

2 likes

Van harte gefeliciteerd!! Hopelijk ga je een hele fijne verjaardag hebben.

1 like

Gefeliciteerd! Hoe was het in de club?

1 like

REGEN :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: omg zo knus :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ik had even zieke error want ik zag zojuist @Enthusiasm klagen over het weer in een ander topic. En in de snelligheid had ik niet door dat jullie avatars compleet anders zijn

4 likes

Ik voelde me best eenzaam dus ben na 2,5 uur terug naar het hostel gegaan, maar ik wil zeker een keer terug als ik met iemand ben want het was wel een supercoole plek en de muziek was ook gaaf!

8 likes

Hahahahaha :sob::joy: zij is mn oma

3 likes