Wat je even kwijt wil #72

Ja wel kinky, fetisj, mesh, felgekleurd, glitters enz, maar op sommige avonden kom je er ook gewoon in in leuke uitgaanskleren. Berghain is een geval apart. Maar met spijkerbroek en shirt en gympen wordt je sowieso geweigerd.

2 likes

Het draait allemaal om de vibes. Al die dingen die je online vindt over wat je wel en niet zou moeten doen is 80% onzin. Ja, als grote groep toeristen is de kans kleiner dat je binnenkomt, maar of je nou je kleurrijkste of juist meest minimalistische zwarte outfit aan hebt maakt echt weinig verschil, zolang je uitstraling maar past die avond (bij wie er al binnen is, bij wie er draait, bij hoe de sfeer binnen is, etc.). Ik ben in zoveel verschillende outfits binnengekomen (ook gewoon met spijkerbroek, sneakers en klassieke old millenial ‘going out top’). En ook geweigerd trouwens :joy:

3 likes

Ugh, de vader van mijn kind en ik zochten hulp bij Buurtteams. Ik was er niet bij de eerste keer toen de vader vertelde over dat ons slecht slapende kind sliep toen hij haar naar bed bracht (ken de context niet). En toen zei de man van buurtteams iets als: ‘oh ja vrouwen zijn wat meer hutteputtuh en mannen meer ssssh’. Oké moeilijk te verwoorden die geluidjes maar bij de mannen drukte hij ook nog z’n vlakke handen zo omlaag van ~kalm~.
En ik wil nu eigenlijk een ander contactpersoon. Maar dat is zeker heel hutteputtuh van me.

Positief: dit weer vandaag! Wellicht omdat ik niet goed tegen de zon kan enz maar het is toch vooral het gevoel van dit weer. Niet de dekentjes btw. Maar ook al ben ik 37, het doet me altijd denken aan een nieuw begin, een nieuw schooljaar, nieuwe boeken en nieuwe kansen. Sorry zonaanbidders als dit irritant is, ik snap jullie ook.

4 likes

Heb een nieuwe telefoon en Substack moest weer opnieuw ingelogd worden. In de snelheid heb ik snel op volgende gedrukt waardoor ik nu ineens een lading mensen ben gaan volgen die ik niet ken (suggesties van Substack). Dus shit, maar ja loopt wel los dacht ik, krijg ik al een uur later van iemand een berichtje ‘hey wat leuk dat je me bent gaan volgen! Ik ga je ook volgen, kijk er naar uit meer te lezen!’. Awkward :sweat_smile: Heb maar niet gereageerd :rofl:

4 likes

Ik ga uit werk vaak omkleden in mn chilloutfitje en dan ook ff op bed chillen maar dan raak ik de tijd altijd beetje uit t oog dus nu is het al bijna half 8 en heb ik te lang op bed geleden en moet ik nog koken :disappointed_relieved:

9 likes

Zo herkenbaar. Als ik nog productief wil zijn moet ik er echt op letten dat ik niet ga zitten of liggen

6 likes

Ik zou morgen (door iets wat last minute helaas niet meer doorgaat :worried: en ik nu extra dagen over heb deze week…) met de trein een midweekje weg kunnen, waar zouden jullie nu heen gaan?

Deze persoon kun je nu nooit meer ontvolgen :wink:

3 likes

Wenen

4 likes

Ik ben net naar de film The end of Oak Street geweest, wat al een film is met een hoop heisa en kabaal, en ik loop de bioscoop uit en er vliegen helikopters boven me, ik hoor gedonder en getoeter. Dacht even 10 seconden lang dat er oorlog uitgebroken was tijdens de film :’) Waren het die boeren die het nodig vonden om door het centrum van de stad te gaan i.v.m. het stikstofbeleid en dat deden ze met een hoop herrie en opstoppingen

3 likes

Echt he :tired_face::tired_face:

1 like

Ik ben op vakantie en we rijden via Frankrijk en omg wat zijn alle Franssen tot nu toe onaardig en het hotel “met airco” heeft geen airco?? (daar heb ik specifiek op geboekt dus baal ik wel van) en alle restaurants waar ik wel kan eten zijn op maandag dicht. Morgen echt met gierende banden dit land uit.

6 likes

Hahaha nee sorry dit is niet grappig voor je maar moest lachen om met gierende banden dit land uit

Pff ik ben inmiddels anderhalve week mijn portemonee kwijt en de plekken waar hij kan liggen worden steeda kleiner. Ik ga morgen ook op vakantie, maar heb hem daarvoor niet nodig, al was mijn dal voordeel op mijn ov chipkaart wel lekker geweest. :roll_eyes:

2 likes

Hahah ja is natuurlijk een beetje een heel land over een kam scheren maar duidelijk niet mijn vakantieland

1 like

Ik ben vanaf half drie klaar wakker en ik kom met geen mogelijkheid in slaap. Dit wordt een lange dag 🫠

1 like

Zat nest naast een hele stinkende man in de bus, hij is er al 10 minuten uit maar ik ruik het nog. Dus nu ben ik bang dat ik er zelf de hele dag naar ga ruiken :cry:

1 like

Ik leef echt niet normaal op met dit weer. Lekkerdere kleding aan, het niet meer de hele tijd warm hebben en plakken, zonder schuldgevoel op de bank zitten 's avonds en het is zo gezellig

32 likes

Ik ben op weg naar een uitvaart van een plots overleden collega. Ik ben al zenuwachtig, maar nu heb ik ook nog eens kriebelende kleding aangetrokken. Ik moet echt zorgen voor een betere garderobe, want voor speciale evenementen (ook feestelijk, al is dat vandaag ook de dresscode) heb ik altijd al een bepaald ongemak en niet lekker zittende kleding helpt echt niet.

8 likes

Nu het zo druilerig weer is moet ik steeds denken aan m’n depressie van afgelopen winter en ik ben zo bang dat ik het weer krijg. Nu heb ik dit jaar wel echt een goed plan van aanpak voor als ik dreig af te glijden en doe ik ook al preventief dingen, maar het idee dat het altijd weer winter wordt benauwd me vandaag echt.

23 likes