En dat ben ik, en ik heet Jurwrrgen ![]()
Ik āop een onbewoond eilandā - terwijl ik dat nooit ook maar een beetje een leuk nummer vond. Moest er wel mee optreden bij scouting.
Ik ben moe en een beetje brak maar nappen lukt niet
kan ook niet te lang want krijg vanavond bezoek en moet opruimen
Zie je dan ook die jongen voor je met die āDuitse brilā die zān fiets pakt en door een hekje/poortje gaat en zijn fiets is een soort MTB of wielrenfiets, heeft iig een laag stuurā¦?!
Ik wel.
Nee ZO oud ben ik dan ook weer niet.
Het is dezelfde jongen als van De Kerstezel, ken je die videoclip wel�! Haha.
Ken dat hele nummer niet sorry
Jeeeeezus. ![]()
Als ik moe ben maar niet kan slapen bedenk ik me altijd dat met mn ogen dicht rusten ook rusten is. Niet zo effectief als slaap maar het helpt wel!
Het heeft wel iets geholpen inderdaad
maar blijft frustrerend als je wil dutten en het niet lukt
Ik had een pakketje besteld bij Deryan vorige week maandag, eindelijk verzonden. Staat er nu bij DPD dat het gecontroleerd wordt door de douane, dit gaat zeker ook weer mega lang duren
Hij was/is nu DJ bij Radio Veronica, Jannes Drop, en kwam er pas achter dat hij het was toen hij de Kerstezel een keer zong op verzoek van Gerard Ekdom. Overigens nog steeds hele herkenbare stem
Aangeschoten stofzuigen en de vaatwasser uitruimen is geen goede combi. Resultaat: 1 Kapot glas, dus 1 punt voor de vaatwasser, en 1 vaas gebroken, 1 punt voor de stofzuiger.
Er liep net een vos onder de luifel van mijn tent
Ik zit heel rustig in de tent in het donker en hij liep tegen een blikje aan waardoor ik opkeek en we elkaar zagen. Maar echt zo dichtbij, wow.
Ik ben vrijdag met de trein naar Berlijn gegaan en had twee uur vertraging en mijn stoel bestond ineens niet meer dus ik heb uiteraard zoān formuliertje ingevuld voor compensatie. En nu sturen ze gewoon terug dat ze de vertraging niet kunnen vinden in het systeem en dat ik geen geld terugkrijg. ![]()
![]()
![]()
Op de terugweg had ik ook vertraging, dus ik ben benieuwd wat ze daar weer van vinden. Maar ik ben wel in bezwaar gegaan.
Tenzij het je lievelingsglas en vaas waren heb je gelijk āontspultā. Ik zou dat toch een win vinden.
Ben ongesteld, heb mega buikpijn en voel me echt niet lekker ![]()
Hahah, inderdaad. Die vaas stond al heel lang op de lijst om eigenlijk weg te gooien ![]()
Sorry dubbelpost, maar mijn stiefbroer is samen met mijn bestie, en ze hebben gister aan ons verteld dat ze zwanger is
š„¹ ik ben zó blij
Was dit met GoVolta toevallig?