Je maakt me benieuwd!
Hier is het echt klam en geen zuchtje wind
Alles bij elkaar is echt een ontzettend lang verhaal haha. Was het gisteren allemaal aan een vriendin aan het vertellen en voor mijn gevoel was ik echt een uur aan het praten haha. Het waren allemaal van die kutdingen. Maar sowieso drie keer met mijn hond bij de dierenarts gezeten. Ik was er nog geen 24 uur of ze moest naar de dierenarts . Het heeft me 800 euro gekost en ze moest uiteindelijk onder narcose wat ik echt vreselijk vond. En ook nog een heftige bosbrand waar ik zat. Gelukkig zat ik er een uur vandaan maar er was allemaal rook en we moesten eigenlijk binnenblijven. Mijn nieuwe bril die net breekt vlak voordat ik naar huis moet rijden 3 uur lang en dan nog 100 van zulk soort dingen ![]()
Ach arm hondje ook
nu alles oke?
En klinkt niet als een hele ontspannen vakantie nee
Gelukkig nu wel! Ze had een grasspriet of iets gegeten wat waarschijnlijk vast heeft gezeten in haar luchtpijp. We waren midden in de bossen en ze begon ineens allemaal geluiden te maken alsof ze aan het stikken was. Nou ik was zo ontzettend in paniek en ik kon op google ook geen dierenarts in de buurt vinden die open was op een zondag. Toen zijn we van ellende maar naar een restaurant gereden waar we de dag daarvoor hadden gegeten om mensen daar te vragen of ze een dierenarts wisten.
Gelukkig hebben die mensen ons toen geholpen. Maar het was wel echt zo’n boonies backyard oude schuur paardenstal dierenarts
dus heel erg beperkt. Dus de dag daarna bleef ze het doen en moesten we alsnog naar de dierenarts. Ik kon ook helemaal niet goed communiceren met die dierenarts in mijn steenkolen Duits terwijl zij op Busta rhymes level Duits terug praatte haha
Die vrouw was ook echt super nors en vond het helemaal geen leuke vibe. En toen moest ze ineens onder narcose om te kijken of die grasspriet ergens zat. Nou heb me toch een poosje zitten janken joh. Gelukkig was alles wel goed gedaan, maar uiteindelijk begon ze een paar dagen later weer en moesten we weer naar de dierenarts. Ze had waarschijnlijk een soort luchtweginfectie opgelopen dus hadden ze ons antibiotica en anti inflammatory gegeven. Nu geef ik haar de medicijnen en gaat het gelukkig weer beter ![]()
Jij hebt vakantie nodig om te kunnen bijkomen van je vakantie! Arm hondje ook, fijn dat het weer goed gaat.
Aangezien er geen tegenhanger van het leed dat familie heet topic is: ik kreeg een appje van een familielid met de vraag of ze een foto waar het kind van mijn partner op staat online mocht delen. Zo fijn dat dat netjes gevraagd wordt in plaats van gewoon maar gedaan!
Nou echt hoor ! Haha
Ik heb ook echt gerouwd om mijn vakantie want er was echt bijna niks meer van overgebleven door alle ellende. Gelukkig had ik wel een mooi natuurhuisje geboekt met bubbelbad en stoomcabine en een mooi terras met uitzicht. Dat heeft het nog een beetje gered gelukkig, want anders was ik serieus gewoon naar huis gegaan denk ik haha.
Het stortregende enorm dus dacht trek m’n regenjas aan. Helemaal kapot gezweet hahaha, alsnog nat maar dan onder m’n jas ![]()
Rip wasmachine ![]()
Ik heb even een emo momentje op de bank
heb best wel een kut periode gehad maar echt trots op mezelf dat ik op tijd aan de bel heb getrokken!
En ook extreem dankbaar voor mijn vrienden en familie. Sta daar lang niet altijd bewust bij stil (soms even onbewust) maar zo fijn en echt niet vanzelfsprekend.
Ze appte vanmiddag uiteindelijk (de vrouw die bij ons schoonmaakt) dat ‘er iets tussengekomen was’ en sorry dat ze nu pas iets liet weten. Nog steeds geen profielfoto en laatst gezien dus geen idee waar dat door komt maar ben iig niet geghost. Ze komt nu volgende week weer. Niet ideaal allemaal maar goed ik hoor het volgende week allemaal wel. Blij dat er iig niks gebeurd is en dat mijn ongerustheid dus voor niks was!
Ik heb ook wel eens met bijvoorbeeld collega’s dat ik opeens geen foto meer zie? Misschien dat ze die heeft veranderd/haar instellingen heeft gewijzigd.
Misschien heeft ze wel een nieuwe telefoon waar ze jou nog niet als contact heeft opgeslagen ofzo. Dan zie je soms ook geen foto.
Ik ben echt dol op mijn grijze haren, vind het in bepaald licht bijna op glitter extensions lijken zoals in Anora ![]()
Ik zweette me gisteren echt kapot in mn zomer outfit maar veel mensen lopen rond alsof de winter is begonnen.
Gister had ik “Ken je dat gevoel” van Suzan en Freek in mijn hoofd, vandaag Ochtendhumeur van Kinderen voor Kinderen gemixt met Twee violen en een trommel en een fluit. We gaan langzaam vooruit
En bedankt, daar kom ik de komende week niet meer vanaf ![]()
Gemopper, gemekker, gezannik…
Ik heb heel vaak ‘wakker met een wijsje’ ineens in m’n hoofd inclusief het begin dat een haan kraait (of wat doet een haan?) Echt verschrikkelijk