Ik heb sinds eergisteren lang haar omdat ik extensions heb en prepare to be sick of meeee
Also de vader van m’n kind zag me gister twee keer om onze dochter op te halen en thuis te brengen en hij ziet het gewoon niet?!
Ik heb sinds eergisteren lang haar omdat ik extensions heb en prepare to be sick of meeee
Also de vader van m’n kind zag me gister twee keer om onze dochter op te halen en thuis te brengen en hij ziet het gewoon niet?!
Ik dacht ook even huh ![]()
Heeee Adela, jij kent mij vast nog wel!!!
3voor12 vond Adéla wel beter dan Kneecap ![]()
Ik snap deze grap (gelukkig?) niet.
Hahahaha omg hier zou ik ook geld voor neertellen hoor, om dit live the mogen meemaken ![]()
Wij hadden het briljante idee om ná een kinderverjaardag nog naar de McDonalds te gaan. Op een zaterdag. In de vakantie.
Ik moet nu 2u in een donkere kamer liggen zonder geluid ![]()
![]()
Haha late reactie maar ik vind het te grappig, terwijl ik jouw bericht aan het lezen was dacht jaja ik ben gek op voordringers en toen begon jij over een voordringer. Love it. Gek is dat.
Ik snap deze foto niet maar ik vind 'm geweldig, maar eh… bomen? Dat is toch verbena of ben ik nou gek ![]()
Ik heb net voor twee personen friet besteld bij de cafetaria en ik ben altijd benieuwd hoeveel het is. In de ene cafetaria is het altijd zoveel meer dan bij de ander.
Haha ja maar de schaduw is van de bomen, dat bedoelde ik
staat er verwarrend haha
Ik vind dit zo leuk om te kijken én dan dolgelukkig thuis op de bank te zitten. Ik ben nooit een mega festivalmens geweest (ik hou niet zo van menigtes en had ook altijd hele erge rugpijn tot ergens in de 20 als ik slenterde dus op festivals of stedentrips) en dat is nu extra chill dat ik die behoefte niet heb want zou ook geen oppas voor een weekend kunnen vinden
en ben al zo moe, haha. Jonge ouders die daar wel (samen) heen gaan fascineren me echt.
ik de artiest ook niet
Heb de hele avond buiten gezeten met een verjaardag, in een dun spijkerjasje brrrr. Nu met een kruik en thee in bed ![]()
![]()
![]()
Ik heb zo’n leuke avond gehad, feestje en de hele avond gedanst. Was zo lang geleden, helemaal ontspannen ![]()
Haha ja, kan variëren tot krappe 1,5 persoon portie tot p.atat voor een 11-koppig gezin.
Het was weer veel te veel ![]()
maar wel lekker
Ik heb buikgriep en ik voel me zo slecht. Ik kan niet eens wat te drinken binnen houden. Ik heb best wel regelmatig buikgriep maar zo heftig kan ik het me niet herinneren ![]()
Ik heb een mini kerastase haarolie gekocht gewoon omdat ik benieuwd was of het je geld waard is en verdorie dat is het
Mn haar is zo zacht.