Oehhh welke is het?
De elixir ultime!
Ik ben twee dagen op rij op stap geweest, ben vandaag lekker brak (geen fysieke klachten maar wel mentaal zeer afwezig) en I love it. Voel me weer helemaal jong ![]()
De LāOrĆ©al extraordinary oil is een dupe!!
Die heb ik ook en ik vind de kerastase echt beter. Echt heel irritant want ik haat veel geld uitgeven aan dit soort dingen.
Haha ja snap ik, vind die van Kerastase ook fijner. Ik heb dat ook met het 8h night serum van Kerastase, echt mān holy grail maar het kost elke keer weer een nier.
Het gaat op dit moment ff niet zo lekker met me en ik ben erg neerslachtig. Maar vanmiddag voor het eerst Afghaans gegeten en omg ik had echt even een vrolijk uurtje.
Ik heb Ashak (dumplings) en Bolani (gevuld en gefrituurd deeg) gegeten met lekkere chutney erbij en het was ZO lekker. Beide waren Vega trouwens, ik geloof dat je ook met vlees kan kiezen.
Echt leuk hoe eten je soms even een lichtpuntje kan bezorgen. En echt een aanrader dus, Afghaans eten.
Oooh ik had t ook, echt slokken water kwamen er meteen al weer uit, maar t was ook binnen 24 uur weer over⦠hoop bij jou ook!
Gewoon gaan!
Haha ik hoor allemaal gerommel in mijn tuin en nu heeft Harry (de egel) weer zijn bakje water omgegooid. Ik heb bij de kringloop een kommetje gekocht met de naam Harry er op want dat vond ik grappig, maar dat ding is veel te hoog en rond. Ik heb recht naast zijn brokjes een plat (!!) schaaltje met water, maar hij pakt elke keer die kom (die door de regen weer vult, ik moet 'm gewoon wegdoen) en dan flikkert dat ding de hele tijd weer om⦠overal water
Terwijl hij gewoon lekker makkelijk kan drinken in dat andere schaaltje maar dat snapt hij niet
![]()
De egel hier doet dat ook. Meerdere lage bakjes, 1 hogere kom en altijd die kom kiezen. Hij is wel meer bedreven geworden want hij gooit hem niet meer iedere keer om.
Misschien willen ze gewoon even badderen ![]()
Goed mogelijk want hij zit ook vaak in een bakje als ie uit de kom drinkt
Ik heb altijd begrepen dat als het zo kortdurend is het een voedselvergiftiging is en geen buikgriep-virus ofzo. Stond ook op thuisarts meen ik. Maakt het er niet minder kut op, maar verklaart het misschien.
Jaa toen mn vriend het eerder deze week had dachten we dat ook, maar ik heb het precies een paar dagen na hem. En geen dingen gegeten waar je voedselvergiftiging van kan krijgen eigenlijk⦠maarja je weet t nooit. Iig blij dat t weer over is
Mijn man en kinderen en ik hebben het allevier gehad verspreid over een week, ook allemaal maximaal 24 uur, dus ik denk dat het wel kan. Allemaal een voedselvergiftiging lijkt me sterk haha. Mijn man noemde het de ā24 hour bugā en volgens Google is dat ook echt een ding.
Ja kan zeker, ik heb dit paar jaar terug ook gehad (nadat mān hele familie het al had gehad). 1 nacht rond de wc geklemd en nog 1 dagje herstellen en toen weer prima
Mijn moeder is gescamd, zo sneu. Ze dacht dat ze iets gewonnen had en heeft toen 1 cent overgemaakt en daarna is er 49,99 afgeschreven en nu zit ze vast aan een of ander abo waar ze vooralsnog niet vanaf weet te komen en wat nu in principe maandelijks afgeschreven gaat worden. Ze heeft al contact met de bank, ze baalt er zoooo van en voelde zich zo dom. Ik vind het zielig. Mijn vader kreeg een tijdje terug ook al zoān appje met āhee pap, ik ben mijn bankpasje kwijtā of zoiets en dat appje leek ook zo echt. Hij had het gelukkig door.
Ik dacht dat het mij nooit zou gebeuren want hahaā¦
Maar ik dacht laatst echt dat ik een boete ging krijgen en toen kreeg ik een mail dat ik te hard had gereden met precies die datum dat ik er bijna in ben getrapt. Ze worden ook gewoon echt steeds beter met het maken van die mails.
Mijn vader had dit ook, zo stom! Hij wilde een kleurplaat kopen voor mijn neefje. Bij hem is er na de 1 cent ook een bedrag van zijn Apple pay afgeschreven, hem werd geadviseerd Apple pay te beƫindigen/van zijn telefoon te verwijderen waardoor het nu waarschijnlijk opgelost is. Dat heeft hij nu gedaan, misschien een tip voor je moeder. Zou alleen niet weten of er een oplossing is als er niet zoiets van Apple pay tussen zit.