Wat je even kwijt wil #72

Faaaaaaackkkk ik heb schade gereden aan een andere auto met parkeren. Vind het zo kut dat deze dingen weer geld kosten.

1 like

Nou een andere collega had de mijter op de kop van de konijn vastgenaaid (wel met goedkeuring hoor)
Dus we hebben voorlopig een Sint konijntje op kantoor. Tenzij iemand een lobotomie gaat uitvoeren op dat ding. Hoewel, dat is met een priem via de oogkas…

Dit gebeurt er als het rustig is bij mij op kantoor

Ik ga denk ik in november nog een cape in elkaar flansen en een staf maken.

10 likes

Ik ga over 3 dagen verhuizen en ik leef echt in een soort Twilight zone nu. Overdag klussen in het nieuwe huis, in de avond eten en slapen in oude huis. Spullen liggen verspreid over de huizen en alles ruikt naar verf en terpentine. Ik wil gewoon vooruit spoelen naar volgende week en dit achter me hebben.

15 likes

Sterkte!! Ik had dit begin dit jaar en voelde me echt bijna overspannen. Heb toen veel hulp gevraagd last minute en dat was een goed idee.

2 likes

Oh ja heftig is dat he! Moet er nog veel gebeuren?
Er komt een einde aan en als je straks bent gesetteld heb je hopelijk ff rust :four_leaf_clover:

1 like

Ik doe sinds kort duolingo en waarom is dat app plaatje zo dirrrty. Ik heb een dirty mind en dat helpt echt niet. Is het zo bedoelt of intepreteer ik het verkeerd.

Samenvatting

Screenshot_20260910_111008_One UI Home

2 likes

Waar doet jouw dirty mind dit aan denken dan

6 likes

Seks hoofd. Alsof die bezig is of net een stomende sessie heeft gehad.

5 likes

Ik vond een eekhoorn met een appel in de bek, leverde gave foto op wel

9 likes

Zien?

6 likes

Hoe zie jij eruit als je seks hebt? Die uil is stervende aan de tering ofzo

18 likes

Haha hopelijk niet zo.
Stervende kan ook nog.

2 likes

Zag net op insta voorbijkomen dat de oude speelgoedboeken van Intertoys online staan dus als je wil zien wat er in 1996 op je verlanglijstje stond, have fun:

46 likes

Niks lekkerders dan van vakantie terugkomen en de zomerkleding daarna gelijk kunnen opbergen :handshake:

4 likes

ik geniet hier nu ook zo van, ik kan elk seizoen wel waarderen maar na al die overdreven hitte heb ik nu wel echt zin in de herfst

6 likes

Mijn oma verhuist vandaag naar haar zorgwoning en de buren hebben gisteravond een klein afscheidsfeestje voor haar gehouden. Dat was al mega lief. Daarna hebben ze zonder dat zij het doorhad ook nog de hele straat versierd zodat ze vanochtend in stijl kon vertrekken. Ook al woont ze nu maar 5 minuten verderop, kan echt wel janken van ontroering dat deze mensen zoveel moeite voor haar hebben gedaan.

144 likes

Wat super lief!

2 likes

Iets anders, maar is er al nieuws over je kat??

2 likes

Dit is echt zo leuk om te zien, bij een groot deel zit ik “oh dit had ik!” En bij een nog groter deel “dit wilde ik maar kreeg ik niet” :joy:

6 likes

Nee nog ff een week niet. Nog 1 week normale zomertemperaturen als ik op vakantie ben

1 like