jeetje wat heftig, na bijna 3 weken lijkt me wel erg snel om weer te sporten
Ja stel je er niet teveel bij voor hoor, het was echt op heel licht niveau, wandelen en wat andere pasjes tussendoor op de muziek haha. Mocht van de fysio eigenlijk meteen in het ziekenhuis alles weer, zolang het goed voelt. Ik heb heel erg geluk gehad qua herstel, het gaat steeds sneller en beter dan verwacht.
Wow beterschap zeg! Fijn dat je je alweer zoveel beter voelt.
Gefeliciteerdd!! ![]()
Wauuwww wat een prestatie!!
Tiramisu en een ezelsoortje ![]()
Wat fijn! ![]()
Het heeft een suf imago maar ik kan Nederland in Beweging echt aanraden voor laagdrempelige thuisworkouts!
Hoevaak ik wel niet patiënten aan de lijn krijg die bij het inboeken van een telefonisch consult zeggen " Moet ik hier een hele dagdeel voor thuisblijven???" Terwijl ze vanaf een 06 bellen is echt niet te tellen.
Ik vind dat helemaal geen gekke vraag. Ik vind het ook heel vervelend om een gesprek met de dokter te hebben in het openbaar. Laat staan op m’n werk, waar ik niet gemakkelijk meer privé kan gaan staan.
Ja maar dat kan je dan toch zelf bepalen
dat kan een arts of assistente niet weten/bepalen?
Ik heb vandaag voor het eerst een Thaise massage gehad en het was heerlijk en pijnlijk en een chiropractie sessie alles ineens. Ik had van tevoren niks opgezocht en het was wel even verrassend dat ze letterlijk op me klom haha. Maar Loved it.
Dit wil ik echt vaker gaan doen en ze zitten gewoon in mijn woonplaats voor niet al te duur? ![]()
Ik zocht al een tijd een bakboek van bijna 40 jaar oud en daar heb ik zoekopdrachten voor aangemaakt op websites als Marktplaats, met o.a. ISBN, titel, naam van de auteur etc.
Het wordt zelden aangeboden en nu kwam er eentje online, maar doordat de verkoper de naam van de auteur verkeerd had gespeld en de titel of ISBN van het boek niet had genoemd in de advertentie, was het niet in mijn zoekopdrachten verschenen. Meteen een mooie les voor mezelf om ook bewust spellingsfouten te maken in zoekopdrachten.
Maar… dat boek stond al op gereserveerd tegen de tijd dat ik daar achter kwam. Toch de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of als de koop niet doorging, de verkoper mij wilde berichten. En dat gebeurde! ![]()
Nu moet ik nog gaan uitzoeken hoe Budbee precies werkt maar ik ben zo blij dat het boek waarschijnlijk binnenkort in mijn boekenkast staat.
Budbee levert ook aan pakketmuren bij bijv. de AH!
Ja dat zag ik. Die zijn me nog nooit opgevallen bij AH
maar blijkbaar heeft mijn lokale AH die, daar wordt het boek bezorgd als het goed is.
Aah nice!! Welk boek is het als je wil delen? Ik ben nu wel benieuwd!
Helemaal niet hip maar juist degelijk, enorm gevarieerd en ouderwets in de goeie zin van het woord. Ik had hem al geleend bij de bieb (via een landelijke aanvraag met aparte kosten omdat ie vanuit een andere bieb elders in het land moest komen) en vond hem toen zo geweldig dat ik hem ook heel graag aan mijn collectie wilde toevoegen.
Love de gele oranje gloed dat die cover foto heeft. Was dat hip in die tijd? Of waren de camera’s gewoon zo? En het kan natuurlijk ook vergeling zijn.
Het bieb-boek zag er ook zo uit, ik denk dat dat toen die stijl was. Ik hou daar wel van, zeker nu er op veel plekken AI-geschreven kook- en bakboeken opduiken, dan heb ik liever iets authentieks.
Overigens heeft Janny van HHB een boek geschreven met exact dezelfde titel (en ook dezelfde jaren '80-spelling van pannenkoeken / pannekoeken), een paar jaar eerder. Dat boekje is wat compacter en heeft een andere inhoud, maar heeft ook de typische looks uit die tijd. ![]()
Staat trouwens voor 1 euro op Vinted (niet mijn advertentie).
De naam van de schrijfster doet heel Limburgs aan
. Genieten van je nieuwe boek!! En budbee is echt handig vind ik, nog nooit problemen mee gehad.
Ahh fijn dat Budbee zo handig is!
Klopt, het was een getrouwd schrijversduo uit Limburg. Netty leeft helaas niet meer maar haar boeken zijn zeker de moeite waard om te checken bij de bieb. Zij en haar man hebben een schat van informatie gedeeld over Limburgse streekgerechten. ![]()