Wat je even kwijt wil #72

Wat leuk dat jullie kijken naar een oudere hond! Hopelijk klikt het tijdens de kennismaking

2 likes

Gisteravond hoorde ik een vos rond de stuga scharrelen en ik vond een uitwerpsel (en de hond ging af).
Ik ging nu rond schemer maar eens kijken; ik zag een reegeit waar ik ook net de sporen van had gezien. Daarna een konijn dat sprintte op de voorgrond en erachter rende een vos richting onze stuga.
Foto valt tegen maar geeft niet, morgen weer proberen, echt top dit.

28 likes

TIL dat ze in Friesland aquaduct als “akwadukt” spellen en ik vind dat echt helemaal fantastisch.

20 likes

Zo hebben we mijn katje ook eens teruggevonden. Hij bleek opgesloten te hebben gezeten in het tuinhuisje van de buren. Ik ben zo blij dat de buren het briefje hadden gelezen en hun schuur, tuinhuisje, kelder etc hadden gecheckt

6 likes

Ik heb dit vaker gezegd maar ik wil jouw fotos in een eigen topic :smiling_face_with_three_hearts: als je je dan rot voelt kun je gewoon al jouw foto’s bekijken

7 likes

Ahw herken dit heel erg maar het is echt helemaal oké om hierdoor ontdaan te zijn (ook als je niemand kent die bij het ongeluk betrokken is). Zoiets kan gewoon heel veel impact hebben, zeker omdat er een jong kindje bij betrokken is en je de plek kent. Voelt dan misschien gek om je daar verdrietig over te voelen, maar denk juist dat het ook een vorm van medeleven is

8 likes

Ja, ik ben echt kapot. Kan slapen wat ik wil, maar blijf doodmoe. Heb gelukkig nog 2 weken vakantie zo, dus kan in alle gemak alles uitpakken.

@Lentex De afgelopen 6 weken hebben we echt iedere dag geklust en het schilderwerk is bijjjjna klaar. Er ligt alleen beneden nog geen vloer, die komt eind volgende week dus we leven nog een weekje boven zo.

3 likes

Ik heb zo mijn eerste werkdag na 3,5 week vakantie en ik moet zo gaan vertellen dat ik een andere baan heb, terwijl ik pas net 2 weken heb gewerkt :sob:

Zo spannend en hoe neem ik de 2(?) managers ook even apart en pfffffff

10 likes

Ik snap dat je er tegen opziet, maar voor een goede manager met enige ervaring is dit gewoon werk! Die zal misschien balen dat jij weggaat (omdat je je werk goed doet en/of een fijne collega bent, en omdat het werven van een nieuwe collega tijd kost), maar als het goed is houden ze dat verborgen en feliciteren ze je met je nieuwe baan. Succes vandaag!

1 like

Ik moet vaker op vakantie gaan. Ik ga vandaag op vakantie en wil dan dat het huis netjes achter blijft, dus heb gisteren zo’n beetje een hele najaarsschoonmaak gedaan in 1 dag. Klusjes die ik nooit of weinig doe, wil ik dan nu ineens allemaal doen.

7 likes

Haha ja dat soort dingen zijn echt de beste stok achter de deur om dingen gedaan te krijgen. ‘Bezoek’ van mensen die net iets verder weg staan dan je allerbeste vrienden werkt voor mij ook goed.

5 likes

Mijn moeder is voor mij de beste reden, die is zó netjes en houdt er ook niet over op als het een zooitje is. Ze kwamen deze week langs en heb alles goed gepoetst én mijn voor- en achtertuin gewied na maanden :joy: :joy:

3 likes

Ik kreeg gisteren deze reclame. Dit zou voor mij wel een nieuwe look zijn ja :smile:

13 likes

En het heet ook nog eens shibari (een soort Japanse bondage)

1 like

Ik denk dat ik weet over welke situatie je het hebt, het is ook bij mij in de buurt. Ik denk dat heel veel mensen in onze omgeving zich hier naar over voelen. Het is ook echt een hele nare situatie.

1 like

Hoe is het gesprek gegaan?

1 like

Wat vroeg eruit, word beloond met een reegeit en haar tweeling (en een konijn). :revolving_hearts:

Edit en buiten ontbijten met 4 eekhoorns om je heen.

36 likes

oeps ik ben brak en nu moet ik zo naar muziekles met mijn b*** haha fml

nee wel zin in maar soms wou ik dat ik iets verstandiger was haha

1 like

Met je wat?

34 likes

Baas
Baby
Buik
Brul
Beha
Bier