Barf?
Baby want deze forummer doet elke keer dingen zeggen zoals dat wat ik niet mag noemen buiten zw/k om
Jezus wat kut
Ja ik vind het irritante interessantdoenerij. Als je hier per se het woord baby niet wil noemen moet je misschien alleen posten in zw/k
Ik snap helemaal niks van het gesprek hierboven???
Er komen soms opmerkingen als er onnodig over kinderen / zwangerschap gepost wordt, buiten het hiervoor bedoelde subforum. Daarom censureert @Fukaeri het woord ‘baby’, maar dat zorgt natuurlijk voor meer ergernis dan het woord ‘baby’ gewoon hier uitschrijven.
jij bent echt de disneyprinses van het forum
Ik dacht bitch
Een baby heeft toch geen muziekles
Je moet jong beginnen als je een kindster wil
Welkom in de wereld van
muziek op schoot ![]()
Wat? Regenboog muziek op schoot?
Ja dit is de queer indoctrinatie waar ze ons altijd voor waarschuwen
Allemaal homobaby’s straks
Ik kon de sparkle emoji niet vinden ![]()
![]()
Ew ewe wewwwwwwwewwwwww ewwwwww ben net mijn psycho ex van jaren geleden tegen gekomen, was een mega toxische en abusive relatie en had hem al jaren niet meer gezien. Hij wou duidelijk praatje slaan terwijl ik hem probeerde af te schudden en dan begon hij mee te stappen. En vragen of ik hem haatte en of het echt allemaal zo erg was en of ik niet geloofde dat hij me graag zag enzo. En dan begon hij te proberen opscheppen over zijn succes en spaargeld en duidelijk hopen dat ik meer zou vragen maar heb hem gewoon een psychopaat, narcist en pathologische leugenaar genoemd en dan ben ik weggewandeld naar een winkel.
Maar nu voel ik weer anxiety, meteen zo bijna braakneigingen (mijn stresshoestjes noem ik ze) en zo zweten dat ik mijn trui moest uit doen.
dit klinkt echt als een walgelijk en gestoord figuur,
lijkt net of hij nog steeds probeert om jou op die manier te controleren of bedreigen ofzo. bijna zielig dat je ego zo fragiel is wel, praten over je spaargeld ook echt
goed dat je hebt gezegd waar het op staat, ik weet echt niet hoe ik zou reageren op mijn soortgelijke ex
Waarom hebben ze bij videoland zo’n intens laag pruikenbudget? Eerst bij maxima ‘laurentien’
Leidt zo af! Is een betere pruik zo duur? Kon niet echt goede foto’s vinden vond het op bewegend beeld erger
Ik vind het verder trouwens gewoon leuk om te kijken!
Ik zeg echt letterlijk 2 minuten geleden hetzelfde tegen m’n vriend terwijl we dit zitten te kijken. Serie zit wel goed/mooi in elkaar, echt jammer weer van de pruiken.
Mijn god lijken wel de kwaliteit pruiken die ze bij Toren C gebruikten haha
Wat erraaaaag