Wat je even kwijt wil #72

Een onnodige toevoeging of gewoon een mega vooroordeel?

5 likes

Hahaha nouja wat een overdreven stelling. Sinds ik hier woon (ik woon zelf ook in een sociale huurwoning) heb ik dingen gezien die ik bij mijn ouders in de wijk niet heb gezien/meegemaakt. Ik zit niet vanaf mijn bank in een villa toe te kijken ofzo hoor :rofl: Meer dan dat bedoel ik er niet mee maar ik besef dat het anders gelezen kan worden. En natuurlijk kan dat ook op andere plekken gebeuren.

Meer dan dit ga ik er ook niet over zeggen

1 like

Zit precies 1 minuut tussen haar bericht om weg te halen en jouw citaat.

6 likes

Ja, ik zie het nu, my bad

ik zal de quote even weghalen

3 likes

Het is een goede dag om je spullen terug te vinden!

Ik was deze week na het sporten mijn oortjes verloren en had nog 2x bij de sportschool gevraagd of ze gevonden waren. Was net weer gaan sporten en toen ik mijn schoen pakte, vielen de oortjes eruit.

11 likes

Waarom is het zo moeilijk om naar bed te gaan als je moe bent?

19 likes

Heel herkenbaar en het is al helemaal eindeloos ingewikkeld als ik mijn mascara er nog af moet halen. Vreselijk!

8 likes

Ze zijn hier alweer vuurwerk aan het afsteken en ik HAAT het

4 likes

Ik doe soms een powernapje op de bank om me voor te bereiden om naar bed te gaan :grinning:

8 likes

Dit doe ik ook maar daarna is het noooog moeilijker :laughing:

8 likes

Oh nee bij mij werkt dat wel dan heb ik net genoeg energie voor m’n skincare en om mijn tanden te poetsen :smile:

1 like

Ik ging met de kinderwagen (zonder baby, met een hoop tassen erin) met de bus en toen ik uitstapte was ik niet voorzichtig (want ja geen baby erin dus boeie) en liet ik die hele wagen vallen en iedereen kwam echt rennend op me af om te helpen omdat ze natuurlijk dachten dat ik die hele wagen met baby erin liet omvallen. Dus ik riep zo ‘no baby no baby it’s okay’ maar volgens mij heb ik wat omstanders wel een hartaanval bezorgd.

39 likes

Omg me too haha een nappetizer :joy:

7 likes

Hahaha dit kan ook wel onder de ongemakkelijke situaties

8 likes

Ik heb jeukende oksels, is dit perimenopauze?!?! :joy:

1 like

Gewoon een ingegroeide okselhaar waarschijnlijk

2 likes

Of allergisch voor je deo

4 likes

Mijn buurvrouw is zo’n cutiepatootie. Ze komt uit sardinie maar woont al heel lang in nederland maar ze blijft altijd over sardinie praten. Nu is ze daar al een tijdje op familiebezoek/vakantie en ze belde dat ze bepaalde zakken koekjes voor mij had gehaald. :pleading_face: ik voel me aan de ene kant ook lullig want ze kan zelf goed koekjes bakken. Ik had het blijkbaar over die koekjes gehad met haar en dat heeft ze onthouden. Zo attent.

36 likes

Of misschien scheerirritatie/botte scheermesjes.

3 likes

Ik kan echt niet wachten tot de oliebollenkraam volgende maand weer open is. :heart_eyes:

17 likes