Wat je even kwijt wil #72

Ik had vorige week lelijke visitekaartjes gekregen en toen een klacht ingediend en na wat heen en weer mailen heb ik een herdruk gekregen en die zijn gewoon perfect! Dus het lag niet aan mij :grin: En net brownies gemaakt voor naailes morgen omdat ik ga stoppen (na een jaar twijfelen, dus fijn dat de knoop is doorgehakt :sweat_smile:) dus dan is dat ook mooi gedaan yessss.

41 likes

Ik heb net 2 uur gespendeerd aan het invullen van een online formulier. Moet ik nu het ingevulde formulier uitprinten, ondertekenen en per post versturen??? Heel Duits dit.

5 likes

Ik ben een beetje aan het scrollen en zag dus dat Femke Bol getrouwd is. Helemaal leuk voor haar. Ik weet dat ik behoefte heb aan slaap want heb het pittige weken achter de rug maar ben helemaal down :laughing:. Vind het nu ineens heel erg stom dat niemand met mij wil trouwen, althans niet dat ik weet haha. Dat ik niet dat moment ga hebben dat iemand zegt ik ga voor jou in voor en tegenspoed. En dat je dan met je moeder een jurk ga uitzoeken en de dag van je leven hebt met allemaal liefdevolle mensen om je heen en weet ik veel. Opeens word ik er treurig van dat het alle schijn ervan heeft dat het niet gaat gebeuren. Terwijl: het is nooit een grote droom geweest om te trouwen, en ik voel me helemaal niet op mijn gemak in het middelpunt, en ik heb ook helemaal niet een hele grote groep mensen om.me heen die ik bij zoiets zou willen hebben, en zo zijn er nog veel meer dingen. Ik geloof wel dat ik ongesteld moet worden maar wtf hormonen. Nu ga ik dus treurig naar bed omdat een wens die niet eens een wens is niet uit gaat komen :roll_eyes:

13 likes

Ik heb vanmiddag rond half 4 ofzo mijn wasmachine aangezet, op een programma van iets meer dan 1,5 uur. Eindstand is hij nu aan het centrifugeren met nog 2 minuten te gaan op de teller. Het is nu 19:00. Ik weet dat dit komt doordat ik er waarschijnlijk teveel was in heb gedaan en dat wasmachines tijdens het programma opnieuw gaan rekenen en dan die klok bijstellen, maar ik vind 3,5 uur ipv 1,5 uur toch wel een heel groot verschil.

3 likes

Ik droomde dat m’n vader op het forum kwam om iets te vragen (hij had het gevonden op Google en leek hem een handige plek voor z’n vraag) en me hier herkende met een klacht over m’n ouders, waarna hij me een appje stuurde ‘Zo, jij vindt [dit en dat] van je vader?’.

Ik ben vergeten wat [dit en dat] was (dat is wel jammer want dan was dit droomverhaal misschien nog geinig voor jullie geweest om te lezen), maar het voelde echt niet chill om herkend te worden en helemaaaal niet door m’n vader.

20 likes

Ik heb dat ook wel eens dat hij blijft hangen op 2 minuten. Ik doe hem dan vaak uit en kies dan voor centrifugeren. Anders gaat ie niet verder

3 likes

Vooral die laatste paar minuten duren soms wel 10-15 minuten. Wat is dat toch?

3 likes

Ja wel redelijk, kreeg een dikke paniekaanval toen ik net binnen was. Moet morgen weer koffie gaan drinken op het werk, en dan bespreken welke werkzaamheden ik in de komende 3 weken stapje voor stapje ga oppakken. Maar wat ik daar nog van moet vinden, weet ik eigenlijk nog niet zo goed.

Zowiezo advies om nog niet met nabestaande in contact te komen, daar sta ik ook achter op dit moment.

6 likes

Pff ik kan niet slapen, m’n hoofd zit zo vol

2 likes

Sta je wel achter het koffiedrinken?
Sterkte daarmee! Als het niet gaat gaat het niet en dan voor jezelf kiezen.

3 likes

Same :frowning: als afleiding zit ik te scrollen in het slaaprituelen topic 🫠

3 likes

Dan zit er waarschijnlijk iets in je filter of zit je rubber los. Er is in ieder geval altijd wat aan de hand als dit niet goed werkt. Kan ook iets simpels zijn zoals een klein papiersnippertje die precies het afvoergaatje blokkeert.

2 likes

Hahaha ja erg he! Ben uiteindelijk rond 1 in slaap gevallen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Hahahahha match made in hell

10 likes

Wat een kutdag, de afstandsbediening werkt maar half dus gebeld naar kpn, krijg je eerst ai aan de telefoon, na 6 minuten moeilijk eindelijk een medewerker aab de telefoon en uiteindelijk sturen ze nu een nieuwe, maar vriendelijk was hij niet. En ik dus ook niet meer (heb niet gescholden of geschreeuwd hoor). Doe niet alsof ik dom ben en los het op.

En vervolgens ben ik al 2 x ondergespuugd door m’n kind, waaronder in mijn gisteren gewassen haar :cry:

Oh en ik voel net aan m’n wang want pijn, heeft ze me daar gekrabt 🫠

Edit omg 3 x raden wie net haar teen keihard stoot :sob:

Maaar de zon schijnt, kind slaapt dus de kostbare minuten ga ik in de tuin lezen :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Met mijn teamleider is het super fijn om even samen te zitten, maar mijn locatiemanager is er pas net dus haar ken ik nog niet zo goed, en het is gewoon een hele blije positieve vogel haha. Heb aangegeven dat ik volgende week terug moet naar de praktijkondersteuner en daarna pas iets van werkzaamheden wil oppakken, en dat was helemaal prima.

5 likes

Gingen bij kantoor bijna twee oudjes op de vuist. Eentje ging al vloekend en tierend op zijn scootmobiel achter een ander aan, en die wilde hem ook echt aanrijden. Gelukkig voor die ander was die sneller en stond er een muurtje waar die snel achter kon staan.

Van de week werd er ook al eentje opgehaald door de Koninklijke Marechaussee.

4 likes

Nou, vertel :popcorn:

En vertel gelijk waarom die twee oudjes ruzie hadden

5 likes

Die van de marechaussee zou ik oprecht niet weten. Ik kwam aan en die ging mee in de auto.

En deze twee hadden vermoed ik mot omdat de buurman racistische opmerking had gemaakt. Zoiets ving ik op.
Maar pin me er niet op vast, want ik ken ze niet. Is een groot gebouw waarbij de mensen zelfstandig wonen. Wij zitten er alleen met ons kantoor. Niet iedereen is cliënt bij ons.

1 like

werd de racist aangereden? ik hoop van wel

4 likes