Wat je even kwijt wil #72

Bijna wel, hij reed hem wel bijna aan maar die ouwe kon nog een sprintje trekken :rofl:

3 likes

jammer volgende keer beter :broken_heart: miss stiekem die scootmobiel opvoeren?

1 like

Ding ging al best hard🤣
Opa had de turbo knop erop denk :rofl::rofl:

8 likes

Morgen jarig en zaterdag een etentje en wie krijgt er vandaag ineens fucking last van haar mond? idd. Ik hoop niet een acute ontsteking onder mijn tandvlees ofzo. :smiling_face_with_tear: Het zit achter mijn kies namelijk.

Nee, ik ben hier weer beland :sob::sob: na 20 min, vond ik het nog grappig, maar ik zit nu al 1u 10m op de bank en ben te moe om kleding van mn bed te halen, dus nu heb ik net mijn bruiloftsmuziek uitgezocht(?) :weary::weary::weary: en nee ik wil niet trouwen en heb ook geen relatie.

9 likes

Nou de pijn is wel zo goed als weg maar alle leuke dingen die ik zou gaan doen zijn in het water gevallen. :smiling_face_with_tear:

4 likes

Gefeliciteerd! Maak er alsnog een mooie dag van, het weer stelt in ieder geval niet teleur vandaag :sunny:

2 likes

Ik moet zo naar de tandarts omdat ik steeds erger wordend kiespijn heb die me vannacht ook wakker hield, en ik vind het zoooo spannend. Bloed en prikken en operaties zijn allemaal prima, maar de tandarts vind ik echt niks.

2 likes

Gefeliciteerd!! :balloon::partying_face: Dat er veel onverwachte leuke dingen op je pad moge komen deze dagen :sparkles:

4 likes

Ik heb net m’n lange haar een stuk korter geknipt (net boven schouders) en AAH zo fijn. Vind het leuker staan maar eens in de zoveel jaar denk ik alsnog dat ik het lang wil. :’)

Als iemand aanmoediging nodig heeft: KNIP HET AF!

17 likes

Fijn he! Ik heb begin vh jaar een bob laten knippen en vind het heerlijk. Enige nadeel vind ik dat ik nu echt vaker naar de kapper moet om het te onderhouden haha. Morgen weer heen want het is echt wat te lang aan het worden weer, maar beste beslissing in tijden.

1 like

Sterkte! Ik vind het ook vreselijk maar dan wordt de pijn als het goed is wel verholpen!

1 like

Wortelkanaalbehandeling gehad, hopelijk is de pijn straks weg als de verdoving is uitgewerkt.

4 likes

Pls verleid me niet, ik kan sinds heel recent eindelijk weer een hoge staart/knot zonder een matje te hebben en ben daar ook erg blij mee
Maar ik vind schouderlengte wel ook zo leuk :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik ging net even een in m’n eentje een koffietje drinken in de zon als pauze van werk en ben meteen weer helemaal opgeladen. Heerlijk zo’n nazomer

15 likes

Ah ja ik hoop het! Heb er ook 2 gehad. Duurt allemaal lang maar geen pijn meer!

2 likes

Ja ik vind het echt nu al een verbetering! Maar ben bang dat ik te vroeg juich en de verdoving nog uit moet werken😅

7 likes

Gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je al een taartje gegeten?

2 likes

Ik lust bijna geen taart/gebak. :joy: #durfoptebiechten

Bedankt voor de felicitaties trouwens. :heart:

3 likes

Haha als er 1 dag is waarop je helemaal jezelf mag zijn is dat vandaag wel (en doen waar je zin in hebt :smile:). Dus ga ervoor met de geitenkaas kroketjes, pizza’s, pudding of wat het ook mag zijn ter vervanging ;).

4 likes