Wat je even kwijt wil #72

nee :rage:

36 likes

Ja jawel, maar ze waren nog helemaal duf en gingen een beetje verliggen en weer verder… maar na een half uurtje heb ik ze niet meer gezien en zijn ze toch vertrokken!

1 like

Wat mij betreft krijgen we iedere dag foto’s en updates!

8 likes

Ik stem voor een Harry en co-topic

5 likes

Toen mijn relatie is verbroken heb ik een harde schijf gekocht om al mijn foto’s van de computer te halen voordat mijn ex deze meenam. Nooit een wachtwoord/BitLocker ingesteld, maar ik kom nu dus niet meer in die harde schijf omdat ie dus wel om BitLocker vraagt. Ik heb Samsung Magician geïnstalleerd (tip online) en daar wat geprobeerd, maar volgens mij staan de bestanden er niet eens meer op. Dat betekent dat ik dan 10-15 jaar aan foto’s kwijt ben. Ben er kotsmisselijk van. De stappen die ik moest vermijden heb ik vermeden en alsnog is dit opeens de situatie:

1 like

Als je een schijf gewist of geformatteerd hebt kun je data vaak wel terughalen zolang het niet overschreven is met nieuwe data. Daar is ook veel gratis software voor te vinden online. Maar als dat niet lukt: superkut!

Ik heb nu Disk Drill gedownload maar hij geeft dit aan bij mijn SSD (Samsung Portable)

:sob::sob:

Oh wat kut!

Je moet bitlocker uitzetten (Find your BitLocker recovery key | Microsoft Support) en het Microsoft account is normaal het account dat gelinkt was aan de pc waarop de bitlocker (al dan niet bewust) is aangeschakeld.
Begrijp ik het goed dat je na het kopiëren van die data deze schijf nooit meer hebt gebruikt / aangesloten op een andere pc? Of wel? Kun je je ex nog contacteren om te vragen of je ex een USB heeft met de Key, of weet aan welk account het toen gekoppeld was?

Hopelijk valt het nog te recoveren! En dan meteen een backup maken!!

2 likes

Klopt inderdaad. Ik heb hem gebeld en hem gevraagd om in zijn Microsoft account te kijken, maar daar staat niks tussen. Ben er bang voor helaas…

1 like

PMS en joybaiting filmpjes zijn geen goede combi.

Ik stond net de badkamer schoon te maken en toen ik de boel wilde afspoelen zette ik de regendouche aan ipv de handdouche. En toen had ik een nat pak.

En ik snap het niet, want ik gebruik de regendouche nooit, dus waarom ik hem dus aanzette is geen automatisme ofzo.

3 likes

Ik heb Black Honey op en ik voel me echt meteen helemaal fancy :nail_care::sparkles:

10 likes

Haha ik woon op het Spaanse platteland en ik vraag me dit zo vaak af. Soms blaffen de honden hele nachten lang en denk dan alleen maar “hoe slapen die bazen gewoon daar vlak bij in huis???”

Dat komt vast door onze grote discussie in het interieur topic over regendouches
Black magic :cowboy_hat_face:

Mijn egels zijn weer terug voor het eten! Ook echt met z’n 2 dus ik denk dat ze een traumabondje hebben :joy::joy::joy:

44 likes

Omg hoe lief. Kijk nu alweer uit naar morgen, hopelijk met een nieuwe egelupdate!

2 likes

Wat fijn dat ze niet bang zijn geworden door gisteren en er gewoon weer zijn (heb geen verstand van egels en hun gevoelens dus misschien zeg ik nu iets geks :stuck_out_tongue:) haha

4 likes

Haha ja ik ben ook verbaasd, maar volgens mij zijn egels ook niet zo slim :joy:

1 like

Ik fietste net langs een naar ongeval. Er stonden al veel mensen bij en er kwam politie aanrijden dus ik kon niets meer doen.
Maar het zag er zo naar uit en ze lag daar zo stil en alleen, zonder iemand ernaast. En ik kan er online niets over vinden maar ik ben er helemaal naar van

6 likes

image
In het kader van overheidssites die matig werken. Wat is 300 seconden, haha, konden ze echt geen andere omschrijving bedenken :joy:

6 likes