Oef! Ziet er heftig uit. Ik woon ook vlakbij de brand, maar zitten net aan de goede kant qua wind. Wel alleen maar sirenes afgelopen uren hier en zicht op de wolk van de zijkant.
Volgens mij kan ik het zelfs in Amsterdam zien? De zon schijnt hier naar binnen maar het licht is heel gek oranje.
Ik zie en vooral ruik het ook in Almere nu
Heftig brandje hoor
Voelt zo gek om een gebied zo dichtbij en waar we overigens vaak heengaan zo in vlammen zie opgaan.
Alle rampen zijn verschrikkelijk maar brand vind ik toch altijd heel intens.
Wat bizar! Hoop dat het snel weer gaat regenen ook. Anders komen er misschien nog wel meer branden de komende tijd :(.
Ja het stinkt hier ook en er hangt rook om ons huis heen! Terwijl het zo ver is. Heftig direct naast je huis.
Fascinerend hoe dat werkt en dat je het daar ruikt. Ik woon vlakbij en ruik helemaal niets buiten.
Ik woon in ZH en ruik het hier ook. Ook beetje heiig.
We ruiken de brand zelfs in Den Haag en omstreken!
Hier ook Zuid-Holland! Ik dacht dat er heel veel mensen aan het bbqâen waren.
Aaahhhhh er hebben allemaal FF-ers prints besteld bij mijn webshop, zo lief jongens
![]()
Ik was vandaag bij een boerderij waar je kon bekijken hoe een groep koeien voor het eerst de wei inging! Zo leuk. Er waren ook allemaal kraampjes, heb aardbeien gekocht, twee verschillende soorten kaas, mega-mandarijnen. Mama heeft nog sperziebonen en verse slagroom gehaald.
Omg neeee mijn favoriete chips gaat er binnenkort blijkbaar uit ![]()
Nibbit rings
Neee WAAROM? Mijn vorige favo chips zijn ook al uit de handel gehaald.
Dat waren kÀseln van Chio.
Ik ben het hier niet mee eens. > : [
Nou ben er gelijk helemaal verliefd op!
Ik ben net mijn zomerkleding weer voorin mân kast aan het leggen en de dikke truien etc. achterin. Maar mijn zomergarderobe is echt zo niet gebalanceerd? Ik heb echt oneindig veel leuke blote zomerjurkjes, 10 (!) shortjes en dan nog zes korte rokjes/skorts. Maar ik heb geen flauw idee wat ik de afgelopen jaren dan droeg als het bijv. 16-21 graden en zonnig was?? En wat ik dan naar werk droeg?? Ik heb echt amper blousje of shirts met lange of korte mouwen. De lange mouwen shirts zijn oftewel heel winters of het zijn korte modellen waardoor je een stukje buik ziet, niet bepaald geschikt voor naar werk. Gewone shirtjes heb ik ĂŒberhaupt amper, vrijwel alleen die bh tops van UNIQLO of echt luchtige hemdjes. Ik snap echt even niet hoe ik dit afgelopen jaren deed ![]()
Vandaag wilde ik eigenlijk in de middag een stuk fietsen, maar toen belde mijn zusje of ze langs mocht komen met de kinderen. Toen hebben wij lekker op het balkon zitten lezen terwijl we wegsmolten en iced blueberry matchaâs dronken en toen belde een vriendin of ze met haar 1 jarige langs mocht komen en die nam maccie mee en toen bleven ze dus allemaal spontaan eten en het was echt heel gezellig en leuk
ik heb nog dan dan noodles gemaakt en mijn nichtjes van polymeerklei allemaal leuke hangers en hopelijk volgen er nog heel veel van deze dagen deze zomer ![]()
Ik ga stuuuuuk mn bericht dat ik teveel gedronken had is gerapporteerd hahahaha
Echt aanstootgevend