Wat je even kwijt wil #72

Er is een restaurant in de buurt waar ik al heel lang heen wil maar telkens als ik tijd heb met m’n man zijn we al te laat voor het reserveren, het is al vier maanden van tevoren vol in het weekend.

Nu hebben we dit weekend een kindvrij weekend dus ik ging even kijken of ik mezelf op de wachtlijst kon zetten, en echt precies op dat moment moet iemand geannuleerd hebben want ik kon voor zaterdag om 7 uur boeken en verder was dus alles volgeboekt tot maandag 1 juni en in het weekend tot augustus.

Ik ga een staatslot kopen vandaag!!

98 likes

Deze week vakantie hebben is wel echt een groot geluksmoment

9 likes

Ik wil dit ook, zit juist te balen op werk omdat echt iedereen met vakantie lijkt te zijn en het daardoor zo moeilijk saai is :cry:
Gelukkig bestaat thuiswerken maar vandaag zit ik op kantoor met uitzicht op het water waar allemaal mensen met bootjes langskomen

4 likes

Al sinds gisteravond zin in zo’n vieslekker Subway broodje en koekje, zijn ze dicht?! :weary::triumph:

6 likes

Geef even ook de nummers hier door, die je hebt gekozen

1 like

Kan ze alvast beginnen met sparen :joy:

2 likes

Hahaha…nee

4 likes

Zal meteen even een krantenwijk voor haar zoeken

1 like

Haha ik heb dit serieus net op :rofl:

Ben nog steeds boos en teleurgesteld

2 likes

Haar naam kan wel op de lijst van namen met een letter te veel :sweat_smile:

12 likes

Ik durf niet op mijn bankrekening te kijken na gisteren :joy: heb mezelf echt slecht gezet ook lol

2 likes

Lichte paniek want mijn oordopjes (gewone simpele wegwerp plugs) staan normaal altijd op mijn nachtkastje en ineens zijn ze weg. Nu weet ik dus niet meer of ik ze heb weggedaan om te vervangen oid of dat mijn kat er mee aan de haal is gegaan/ze heeft opgegeten. Heb wel gepoetst vandaag. Ze liggen nergens op de grond in elk geval en ze heeft zoiets nog nooit eerder opgegeten. Hoogstens tegenaan geslagen omdat het leuk is om dingen op de grond te gooien.

Lig toch niet helemaal lekker in m’n bed nu :smiling_face_with_tear:

Edit: oordopjes gevonden ONDER mn nachtlamp?! Crisis afgewend

9 likes

Heerlijk! Met een gerust gevoel gaan slapen :grin:

1 like

Een van mijn beste vriendinnen doet influencer/celebrity marketing en ze had pas een celeb die een kat wilde fosteren. Nu werk ik toevallig bij een katten opvang in dezelfde stad dus ze had aan mij gevraagd of mijn werk het wilde doen. Die hebben toen ingestemd en ik was zelf ook betrokken bij alle meetings hierover en uiteindelijk was ik ook bij het filmen ervan.

Het was echt heel leuk en ook heel bizar om mijn vriendin die ik al 20+ jaar ken opeens in mijn meetings te zien.

Maar op de filmdag was ook de manager van het media team van mijn werk erbij en het klikte heel goed tussen haar en mij. Ik doe voor mijn eigen team ook social media dingen (met de dieren) maar dan kleinschalig.

Anyway, nu heeft die manager al twee keer gevraagd of ik kon helpen bij een celebrity shoot. 1x lukte helaas niet maar nu mag ik volgende week naar een Netflix event (met kittens!!).

Echt zo leuk om dat soort niet-standaard dingen te mogen doen :two_hearts: en eigenlijk allemaal dankzij mijn bestie!

126 likes

Ik meld me niet af van mailingslists omdat het me een dopamine boost geeft a la “kijk mij productief zijn” als ik die mails dan weer verwijder, zonder ze gelezen te hebben :smiling_face_with_tear:

7 likes

Er is een grote brand in het bosgebied vlakbij ons en de wind staat onze richting op en geeft nu zo’n utopisch licht. Echt bizar hoe groot die rookwolken zijn en al het zonlicht tegen houden. Ik hoop echt dat de brand snel onder controle is en er niet teveel schade aan de natuur is.

2 likes

Ah wij wonen in dezelfde regio :smile: echt heeeeeel gek licht, het was ineens alsof de zon onder ging. Licht is ook helemaal oranje.

4 likes

Ja, dit is boven ons huis. Dat stipje is de zon, zo gek.

12 likes

Mijn moeder heeft ontelbaar veel bijnamen voor mij, waarvan de meest opvallende ‘ratteke’ (geen idee waar ze dat ooit vandaan heeft gehaald, ze bedoelt het in elk geval liefkozend :sweat_smile:). Onlangs spraken we af in een restaurant en zij zat daar al, het restaurant zat ook helemaal vol en ze zegt dan ook luid genoeg zodat anderen het horen ‘dag m’n klein ratteke!’ Toen moest ik wel even lachen want ik besef niet altijd meer dat dat best een vreemde koosnaam is, maar als je dan in een publieke gelegenheid bent…:grin:

10 likes