Wat je even kwijt wil #72

Oh ik wil dit binnenkort ook doen, ben benieuwd of jouw foto’s goed waren!

1 like

Heb dat ook gedaan laatst en werd goedgekeurd. @ZusjevanJoost

Wel 3 keer die foto opnieuw gemaakt uiteraard haha

1 like

Nee :cry: ik was best tevreden met de foto (na 3 keer) maar hij is afgekeurd omdat ze 'm te overbelicht vond (reflectie op m’n neus?)

Dus toen moest ik alsnog naar die persoon om de hoek die TWINTIG euro vraagt en op die foto ben ik inmiddels helemaal verwaaid :clown_face: het is jammer dat ik de fotos en het contrast niet kan delen

ik heb nu dus ook 30 euro betaald in totaal en ik heb 7 heel lelijke pasfotos over en nog 5 oké pasfotos ?? wat moet je daar ook mee

5 likes

Nooo wat kut, er zijn trouwens op zich ook best fijne fotografen die een pasfoto voor je maken. Waar ik heen ga betaal ik volgens mij 15 euro, en als ik hem echt te lelijk vind maken ze gewoon nieuwe tot ik tevreden ben (ze laten hem dan even zien op het scherm).

Mag je ook trouwens wel verwachten als je 20 euro betaalt, gewoon zeggen, sorry even opnieuw. Zo lang duurt het niet.

2 likes

Hier ook goede ervaringen met een fotohokje! Ik maak mijn foto’s altijd op deze manier. Wel even van tevoren inlezen.

2 likes

Ja ik had voor m’n rijbewijs de laatste keer ook wel een prima fotograaf en oké foto (in een andere stad). Deze winkel zit gewoon heel slim naast het gemeentehuis en is de enige in de wijde omtrek die het aanbiedt, je moet echt 20 minuten fietsen voor eentje die het voor minder geld doet :cry: en ja het had vast opnieuw gemogen maar ik vind het dan toch een beetje genant om heel ijdel te gaan doen voor zoiets, dat is toch makkelijker in een fotohokje :joy:

3 likes

Ah shit wat balen en zonde van je geld!

2 likes

Je kan pasfoto’s ook gewoon makkelijk thuis maken met een app! En dan gewoon 1 foto met 6 pasfoto’s laten afdrukken bij hema of kruidvat ofzo, dan kost het bijna niets en heb je foto’s waar je blij mee bent.

1 like

dit werd bij mij laatst afgekeurd, moest ik alsnog het hokje in

2 likes

Ja lijkt mij ook heel moeilijk om dan het licht goed te krijgen enzo

2 likes

Het weer is hier raar vandaag zeg. Ik heb al hagel, natte sneeuw, regen, en flinke wind gehad en nu weer een zonnetje. :sweat_smile: Allemaal duurt het maar kort, het wisselt steeds af.

8 likes

Ja echt he, ik ging een stuk wandelen en ben alles tegengekomen. Maar vond het eigenlijk wel lekker fris. En viel me mee hoe koud het is.

2 likes

Komende dagen maartse buien: wat zijn dat? - https://nos.nl/l/2607703

4 likes

Het hoort wel echt bij maart!

Hier viel vanmorgen sneeuw dat bleef liggen, echt grote sneeuwvlokken. Autoruiten en heide was ook bevroren.
Later nog hagel.

Ik vind het heerlijk.

4 likes

Tering wat is yous & yay in het wild cringe

3 likes

Nou ik kan dat weer niet handelen hoor, tis precies mijn pms mood die ik ook heb op het moment. Heb wat stabiliteit nodig van buiten aub

2 likes

Ik heb echt een stomme baal avond en had de deur nog uit kunnen gaan. Maar lig in plaats daarvan lekker in bed en die regen op mijn ramen maken dit alsnog een cozy avond, weet zeker dat ik morgen weer okish wakker wordt (en niet brak!!!).

6 likes

Ik word gewoon voor de derde keer sinds kerst ziek. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen om deze dans steeds te ontspringen??

Het is zo wazig. Ik keek die met Monica en ik dacht echt wat heb ik gezien?

1 like

Ja die stukjes tussendoor dat zij super stiff aan de camera vertellen wat ze van het gesprek vonden :sob: en ronnie die ff tekstje opleest van de autocue

1 like