Wat je even kwijt wil #72

Ik ben echt blij dat Q1 er bijna op zit?? Kan aan mij liggen maar dit was echt het meest taaie eerste kwartaal in een paar jaar. :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik heb op Spotify de speellijst gevonden van mijn groep 8 eindmusical van 100 jaar geleden. Ik kan mijn solo van toen nog steeds meezingen

24 likes

Ik heb soms ook ineens liedjes van mijn eindmusical in m’n hoofd zitten. Zo random en kan die ook zo nog meezingen :joy:

4 likes

Ik vind eigenlijk alles wat er uit Faberyayo komt poep. Of ie nu ‘rapt’, zingt, schrijft of praat. De muziek van Yousef vind ik best goed maar als hij interviewt is het zo quasi-diep en de combi van die twee is echt om te janken inderdaad.

8 likes

Kut voor je natuurlijk, maar ik heb nog nooit mensen buiten werk gehoord die hun leven opdelen in kwartalen :grimacing:

69 likes

Hahha nee ik zat ook al te kijken, is dit het werkergernissentopic? :joy:

2 likes

https://www.reddit.com/r/Barbie/s/SjyWa3NNys

Ik blijf genieten van die teleurstellende experiences. Sneu voor de kinderen natuurlijk, maar zo’n loods met bijna geen aankleding blijft wat hebben

9 likes

Het nieuwe album van James Blake is zo goed

3 likes

omg dit is exact hetzelfde als die abominatie van willy wonka een tijd geleden hahahahahaa

5 likes

Ik zie op insta net een fragment voorbij komen uit het tv programma Gene Paniek met Philippe Geubels waarbij hij mensen gaat helpen van hun angst af te komen. Hij zit daarbij naast een vrouw die auto rijdt maar volledig in paniek is. Het lijkt alleen net of ze gewoon op de openbare snel- of doorgaande weg rijden? Kan me dat alleen bijna niet voorstellen want dat lijkt me levensgevaarlijk. Heeft iemand dit programma toevallig gezien? Kan het zelf helaas niet kijken want Vlaams en geen VPN.

2 likes

Ik vind ‘m juist weer niet zo haha maar heb toch kaartjes gekocht voor zijn concert want love him.

1 like

Jaaa love it!

1 like

Er net pas achtergekomen dat zomertijd in is gegaan :joy:

5 likes

Haha ik ook! Was het helemaal vergeten.

1 like

Ik dacht tot vanochtend dat de zomertijd gisteren al was ingegaan :sweat_smile:

4 likes

Een paar maanden geleden was ik met mijn kat bij de dierenarts omdat ze voor de tweede keer binnen een paar weken al apart miauwde bij ons op de bank en raar keek enzo, dus ik dacht dat ze misschien pijn had. Dierenarts heeft controles gedaan, heb zelfs bloed laten afnemen. Alles was oké.

Maar ik ben er dus achter gekomen wat dat gedrag veroorzaakte. Mijn kat houdt niet van UFC. Elke keer als we UFC aan hebben staan (eens in de zoveel weken) miauwt ze zo raar en kijkt ze boos :rofl::rofl::rofl:. Kapotveel geld uitgegeven aan dat dierenartsbezoek terwijl ze gewoon niet van vechtsport houdt.

43 likes

Ja.

1 like

Wat is UFC?

3 likes

Een MMA (mixed martial arts) organisatie.

5 likes

Misschien is je kat meer van de Formule 1

5 likes