Er zijn bedrijven die speciale deuren maken voor PAX-kasten, misschien hebben die wel gewoon 37,5cm?
Nee doe het niet, geen 75cm. Wij moesten 2 van 75cm nemen ivm ruimte blabla. Zonder deuren gedaan wat dat oogt nog prima, maar ik ben helemaal klaar met afstoffen dus moet nu verplicht die leleke deuren halen.
Ja klopt, maar dan betaal je voor 4 deuren ook gewoon €500. ![]()
De maan is echt mooi nu!
Ik speciaal naar buiten, maar zie de maan aan beide kanten niet haha. Vertel me meer.
Ah jammer! Hij is groot en oranje gelig. Toen ie aan de horizon lag leek ie nog veel groter en feller dan nu. Ik heb geprobeerd een foto ervan te maken, maar het wordt niet zo mooi helaas, dus meer voor het idee haha.
Edit:
Aan de overkant van de maan is de lucht zo. Het is op mijn foto wel feller dan in het echt, maar het is wel heel mooi!
Maar 2 van 75 is hetzelfde als 3 van 50? Of stonden ze niet naast elkaar?
Nee we hebben echt twee van 75 naast elkaar aan een kant de muur. Ik had namelijk iets breders nodig dan de 50cm en dan was 75 het meest efficiënt. Ligt aan de categorisatie van mijn kleding per kast ![]()
Fijne forumverjaardag allemaal! Geniet van jullie taartjes ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb even zware zelfmedelijden. Ik heb bekkeninstabiliteit, een achillespeesoverbelasting, gekneusde hand, ben ongesteld en mega verkouden.
En twee kleine kinderen thuis en mijn vriend kan weinig door pcs. Ik wil gewoon even niks hoeven doen ![]()
(Oppas niet mogelijk vandaag)
Je kunt hier naam spellen met letters die nasa heeft “gevonden” op de wereld.
Ik begin nu aan een treinreis van 24 uur naar Italië en kom erachter dat ik m’n portemonnee vergeten ben ![]()
Echt geen enkel probleem want ik heb wel m’n paspoort, en ik kwam er er op tijd achter dus kon nog de pinpas van m’n vriend van onze gezamenlijke rekening meekrijgen én ik kan betalen met m’n telefoon maar toch voel ik me echt onthand!! Ben een meid met een grote portemonnee die ik àltijd mee heb haha
Maar is het praktisch erg of voel je je gewoon slecht georganiseerd?
Ik heb namelijk 3 maanden lang op reis mijn portemonee niet meegenomen, omdat ik alles met mijn mobiel deed! Ik heb in die landen ook nooit cash opgenomen! Ik vond het heerlijk makkelijk!
Pinterest wordt ook steeds meer een advertentieplatform hè, ik had er al een tijdje niet op gekeken. Van de eerste 10 pins zijn er 9 advertenties?
Ik vind het gewoon vervelend voelen
praktisch maakt het niet echt uit dus omdat ik wat ik echt nodig heb wel heb
Vet irritant, helemaal als je er per ongeluk op klikt en het dan nog 10x terug komt.
En ook heel vaak reclame voor nep ai producten/oplichting ![]()
Wat ben ik even blij met die bewolking. Het is al super warm in m’n huis na afgelopen dagen en de bewolking is echt zo fijn nu. Ik voel me helemaal relaxed.
Ik wil ook nog even zeggen dat ik blij ben, want ik heb tot diep in de nacht spelletjes gespeeld met m’n familie en we hebben keihard gelachen. Dit maakt me gelukkig, want ik heb altijd het gevoel gehad er buiten te vallen.
Daarnaast heb ik eindelijke goede skincare gevonden dat niet m’n eczeem verergert en alsnog helpt met m’n huid er beter uit laten zien, gezien de stress van afgelopen jaar. Plus ik word ook gewoon ouder (gelukkig).
Nu 2 weekenden achter elkaar positieve en blije momenten gehad. Helemaal niet slecht if I say so myself
Ik ga nu in overdenk modus dat het misschien raar is om dit zo op te schrijven op een openbaar forum. Maar anderzijds is dit het ‘wat je even kwijt wil’ topic. Maar ik heb blijkbaar de behoefte om dit te delen met vreemden online haha.
Ik ben gewoon blij dat ik blij ben en de burn out klachten nu gewoon echt zichtbaar afnemen
Dat zijn allemaal superfijne dingen, fijn om te lezen
.
Ik heb net 44 kilometer op de racefiets gezeten! Pittig om weer conditie op te moeten bouwen maar toch maar weer mooi gedaan ![]()