Wat je even kwijt wil #72

Maar de sticks zijn er toch nog?

Maar eens, that’s not the same als de rings.

2 likes

Ik bedoel de niet bruisende variant, vond die met appel framboos altijd nice

1 like

Sticks smaken zoooo anders dan de rings! Had liever dat ze die uit het assortiment halen

Denk dat ik nog snel een paar zakken in ga slaan voor ze er echt uit zijn

7 likes

Aah oké. Jammer dat die er niet meer zijn dan!

1 like

Ik heb dit ook best vaak met mijn kleding, ik blader dan terug in mijn filmrol. Werkt alleen het beste als je veel spiegelfoto’s oid maakt maar zo krijg ik dan weer inspiratie van mezelf :joy:

6 likes

Ik haat mezelf zo hard nu.

Sinds ik weet dat ik een woning krijg in België heb ik last van paniek aanvallen en ik ben nog geen enkel moment blij geweest. Gisteren zelfs weer bij de crisisdienst gezeten omdat ik het niet meer trok.

Ik zou morgen de sleutels krijgen en iedere keer als ik er aan denk dat ik morgen moet tekenen laat me janken of geeft me een paniek aanval. Nu heb ik met mijn ouders afgesproken dat we morgen wel naartoe sleuteloverdracht gaan en als ik dan alsnog geen goed gevoel heb, ik het niet doe. En alleen al de gedachte dat ik het niet ga doen geeft me zoveel rust maar aan de andere kant voel ik me ook de grootste mislukkeling die er bestaat.

1 like

Ughhh wou vanavond na maanden niet (door fysieke en mentale gezondheid en gewoon te druk) eindelijk nog eens gaan dansen, ideaal moment want lekker weer, morgen vrije dag, kon met een vriendinnetje mee naar een club die ik al ken in de buurt dus lage drempel en snel terug thuis voor als het me toch teveel werd, maar ik heb vannacht zo slecht geslapen en voel me super brak met spierpijn. Heb nog proberen dutten maar dat ging niet. Ik wil echt gaan maar mijn lichaam zegt nee :sob:

1 like

Ik zou lekker gaan, misschien als je in de sfeer zit vind je het wel leuk en fijn en anders ga je weer op tijd naar huis!

4 likes

Mja misschien… zou sowieso wel pas rond middernacht ofzo gaan dus kan nog even afwachten maar mijn gezond verstand zegt wel dat het een slecht idee is. Waar is de tijd dat ik als 20er op benders van 3 dagen ging :skull::joy:

1 like

Je kan nog een poging wagen voor een half uur dutje toch?

3 likes

Ben al sinds 15u aan het proberen maar het lukt me niet! Sowieso moeilijke slaper, nog erger de laatste tijd, dus ik vrees ervoor :sob: nuja, nog genoeg feestjes natuurlijk

4 likes

Wow echt memory unlocked hierdoor! Ik proef het opeens weer helemaal!

1 like

Ik had echt best wel een kutdag maar ben spontaan bij iemand gaan eten en dat heeft me echt opgebeurd. Ben op zulke momenten echt zo dankbaar en blij met mijn vrienden. :pleading_face::pray:t4:

19 likes

Picnic: “ Dinsdag liep ons bezorgrondje niet helemaal zoals gepland. Sorry dat we zo laat waren, dat mag niet gebeuren. Om het goed te maken ligt er een kadootje voor je klaar in de app…”

Het kadootje in kwestie

Als ik ergens van over mijn gier ga is het champignon :joy: ik vind het eigenlijk echt heel grappig dat ze dit als cadeautje zien

27 likes

Deze mis ik ook zo erg. Laatst heb ik deze gekocht en dit komt wel heel erg in de buurt qua vorm (ik hou van de structuur van chips) alleen qua smaak is het dan niet hetzelfde.

1 like

Nee joh,
Verhuizen is ook gewoon lastig en spannend. Vooral na de periode die jij hebt gehad.

Dat klopt. En ik heb een switch gemaakt in medicatie die blijkbaar heel slecht uit heeft gepakt voor mij waardoor ik volgens mij ook echt meer paniekaanvallen heb gekregen en de mensen om mij heen geven nu ook aan dat ze mij niet meer herkennen. Ik ben heel kortaf en prikkelbaar en heel bitchy over kom.

Ik heb met mijn ouders afgesproken om eerst weer de oude te worden, weer lekker in m’n vel kom te zitten en als het écht goed gaat, pas op zoek gaan naar een woning.

13 likes

Ik wil een nieuwe kast kopen en na heel lang zoeken is een IKEA pax kast de beste/enige keuze, voor ook gewoon een redelijke prijs. De enige maat die past is 75cm breed, maar dan heb je 2 kastdeuren. 1 van 50cm en 1 van 25cm. Wie the fuck bedenkt dit??? Hoezo is er niemand binnen heel IKEA die zegt dat dat er raaaaaaaaar uit ziet.

2 likes

Ik had dit vroeger in mn studentenkamer en zag er helemaal niet raar uit

5 likes

Nou ik heb er in de winkel echt een half uur naar staan kijken en kreeg dikke error dat de handgrepen niet in het midden zaten.

6 likes