Ik las dit en dacht wat een non issue, het is maar een kast. Alleen ik moet je toch gelijk geven dat kleine deurtje ziet er echt stom uit ![]()
Frank Deboosere - Vragen aan Frank Deboosere Ik kwam deze heerlijke website tegen
vind ik echt top zo’n man met zo’n zelfgebouwde website met allemaal super interessante informatie er op ![]()
M’n vader heeft ook zo’n website over zijn hobby (bij deze man is het ook z’n werk maar zo’n website hebben en bijhouden is natuurlijk een hobby)
Frank is de bekendste weerman in België en zo’n jaar of drie op pensioen
Ja dat begreep ik! En dat hij zo’n website heeft vind ik heel leuk
Bedankt hiervoor, nu hoeft 75cm hier niet binnen te komen. (geen sarcasme, ik ben ook bezig met PAX overwegingen)
Geen falen, maar goed voor jezelf zorgen!
Hier een 75cmer
en ik vind t wel een gezellige! Het smalle deurtje is bij ons een spiegeldeur, denk wel dat dat scheelt.
Er zijn bedrijven die speciale deuren maken voor PAX-kasten, misschien hebben die wel gewoon 37,5cm?
Nee doe het niet, geen 75cm. Wij moesten 2 van 75cm nemen ivm ruimte blabla. Zonder deuren gedaan wat dat oogt nog prima, maar ik ben helemaal klaar met afstoffen dus moet nu verplicht die leleke deuren halen.
Ja klopt, maar dan betaal je voor 4 deuren ook gewoon €500. ![]()
De maan is echt mooi nu!
Ik speciaal naar buiten, maar zie de maan aan beide kanten niet haha. Vertel me meer.
Ah jammer! Hij is groot en oranje gelig. Toen ie aan de horizon lag leek ie nog veel groter en feller dan nu. Ik heb geprobeerd een foto ervan te maken, maar het wordt niet zo mooi helaas, dus meer voor het idee haha.
Edit:
Aan de overkant van de maan is de lucht zo. Het is op mijn foto wel feller dan in het echt, maar het is wel heel mooi!
Maar 2 van 75 is hetzelfde als 3 van 50? Of stonden ze niet naast elkaar?
Nee we hebben echt twee van 75 naast elkaar aan een kant de muur. Ik had namelijk iets breders nodig dan de 50cm en dan was 75 het meest efficiënt. Ligt aan de categorisatie van mijn kleding per kast ![]()
Fijne forumverjaardag allemaal! Geniet van jullie taartjes ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb even zware zelfmedelijden. Ik heb bekkeninstabiliteit, een achillespeesoverbelasting, gekneusde hand, ben ongesteld en mega verkouden.
En twee kleine kinderen thuis en mijn vriend kan weinig door pcs. Ik wil gewoon even niks hoeven doen ![]()
(Oppas niet mogelijk vandaag)
Je kunt hier naam spellen met letters die nasa heeft “gevonden” op de wereld.
Ik begin nu aan een treinreis van 24 uur naar Italië en kom erachter dat ik m’n portemonnee vergeten ben ![]()
Echt geen enkel probleem want ik heb wel m’n paspoort, en ik kwam er er op tijd achter dus kon nog de pinpas van m’n vriend van onze gezamenlijke rekening meekrijgen én ik kan betalen met m’n telefoon maar toch voel ik me echt onthand!! Ben een meid met een grote portemonnee die ik àltijd mee heb haha