Wat je even kwijt wil #72

heb me de halve dag lopen uitsloven met een cake bakken voor de vve vergadering die ik straks heb, hoop dat ik nu karmapunten heb verdiend

het is ook nog eens bij mij thuis dus voelde ook nog de noodzaak om goed schoon te maken en op te ruimen :sweat_smile: pff blij als iedereen straks weer weg is haha

9 likes

Ik heb de hele middag in de tuin gewerkt/een beetje rondgescharrelt en het cliche klopt: van buiten zijn knap je echt op

31 likes

Ik heb op een strandje gelegen met een gin tonic in mn hand en ben echt herboren vandaag

29 likes

Haha bovenstaande posts zo na elkaar :laughing:

6 likes

Ik ben een weekend weg met mijn vrijwilligerswerk en we willen de tv gebruiken maar er staat een wachtwoord op. Niemand weet dat wachtwoord, ook de eigenaren van het vakantiehuis niet. Zo zonde!

2 likes

Woon ik na drie maanden eindelijk weer in mijn eigen huis, heb ik een enorme mierenplaag :sob: Vanmiddag leek het aardig onder controle, maar ik kwam net beneden na het douchen en honderden mieren liepen al weer in de kamer, kwamen met een rotgang de lokdoosjes uit. De doosjes naar buiten gegooid, ik blijf maar mieren opzuigen. Kan wel janken.

EDIT: En nu ook wespen ontdekt fml

1 like

Is het niet gewoon 0000 of 1234 ofzo? Vaak is dit zo’n standaard ding dat niemand ooit heeft aangepast :smiley:

4 likes

Nou waar blijft die code geel? Onweer en veel regen? Ik loop tegen de 30 dussss: goed voor de plantjes!

En kutzooi terwijl ik dit type bedenk ik dat mn kussens nog op de loungebank liggen buiten

7 likes

Maar het is de bedoeling dat ze uit die doosjes gaan he? Ze nemen dan gif mee naar hun nest waardoor dat hele nest het loodje legt.

Wel onwijs kut trouwens! Heb je ook een wespennest of een enkele wesp?

4 likes

Mijn ervaring is dat het ook juist mieren aantrekt. Ik strooi buiten mierenpoeder tegen de open plekken maar dat is onbegonnen werk. Recent roxasect spray tegen kruipende insecten en dat werkt hier echt goed nog geen mier gezien sindsdien.

1 like

Nee we hebben echt 101 dingen geprobeerd en uiteindelijk bleek het de postcode :joy:

11 likes

Noujaaaaaa… gelukkig hebben jullie het gevonden! Veel plezier nog op weekend!

4 likes

Ik heb echt ziek slecht geslapen, keelpijn en ben aan het werk :weary: voel me ook helemaal niet mezelf en gewoon bleh.

2 likes

Even hun ‘looproute’ schoonmaken met azijn. Dan haal je hun geurspoor weg.

1 like

Is dat niet de bedoeling van een … lok… doosje?

9 likes

Klopt inderdaad, maar dit waren er zo veel meer dan toen ik het eerst aantrof en dus onder andere die doosjes heb neergezet. En toen waren het er al echt veel. :skull: Het leek even weer onder controle, dus kon echt wel janken toen ik beneden kwam en het er toen zo immens veel waren

Een nest :sob:

@junior Ik ga naar die spray kijken, dankje!

@Alpacamybags Had al wel een paar keer gedweild, maar ga het nu dan met een flinke scheut azijn doen, dankjewel!

1 like

Ja, klopt maar daardoor kreeg ik juist nog meer mieren binnen en dat wou ik niet. Dus toen veel opgezogen en sinds kort die spray.

Wat vreselijk! Voor die wespen zou ik echt zsm iemand laten komen om te bestrijden.
Voor die mieren was het hier destijds een kwestie van even geduld hebben met die lokdoosjes, werkte uiteindelijk heel goed.

2 likes

Nou het begint met een t en het eindigt met t: t regent!

3 likes

Leuke puzzel activiteit samen :joy: