Wat je even kwijt wil #72

Ik snap wat wel je bedoelt hoor. Mensen hebben tegenwoordig ontzettend snel een oordeel klaar over de opvoeding van een ander, en ik vind ook dat veel kinderen met zijden handschoentjes worden aangepakt. Dus dan is iemand die iets harder is al snel een boeman. Als we daar allemaal meldingen gaan maken lijkt me dat niet echt wenselijk.

Maar ik moet zeggen dat ik een kind dat in zn ondergoed buiten staat, om dat tijdstip vooral, toch ook wel vrij zorgelijk vind. Dus ik vind het in deze situatie wel terecht dat VT geopperd wordt.

5 likes

Ik kwam gisteren een reel tegen over abundance manifesteren en toen moest je 3 taakjes doen en ik had niks te doen dus ik heb die 3 gedaan. En vandaag 1) verkoop ik iets voor 135 euro wat al eeuwig op marktplaats stond 2) vind ik random 100 euro in een boek 3) krijg ik mn aanslag en krijg 2900 euro terug na al 10 (?) jaar te moeten betalen :joy::nerd_face:

45 likes

Heb je een link!

5 likes

Kan t niet meer vinden :sob:, maar kan t wel zo goed als ik me kan herinneren naar je sturen?

6 likes

Ik ben al een paar dagen zo onzeker over normale dingen doe niet goed lopen en ben 1 leuk ding dat in mijn agenda stond compleet vergeten en bleek vanochtend op de foute dag op mijn vrijwilligerswerkt te zijn, dus ik mag morgen weer.

Ik moet wel ongesteld worden, dus hopelijk komt het gevoel daarvan, maar ik vind dit zooo irritant.

3 likes

Ik was nieuwsgierig wat mijn vriend zou doen, hij is kinderpsycholoog, heeft meldplicht en heeft ook bij VT gewerkt en hij zei dat hij hier 100% een melding van zou maken :woman_shrugging:t3:

15 likes

Ja ben wel nieuwsgierig!

Ik zwem echt in chocoladerepen en mercidoosjes - bedankjes van (ouders van) leerlingen voor dit afgelopen schooljaar. Mijn man heeft een hoop meegenomen om op zijn werk neer te leggen, maar zelfs daar heeft hij inmiddels de opmerking gekregen dat het eigenlijk wel genoeg is met al die chocolade :sweat_smile: :joy:

Beste ouders, een kaartje is echt genoeg!

26 likes

Ik had vandag een afspraak met iemand, maar die wilde ik verzetten. Dus ik had diegene vrijdag al een berichtje gestuurd, maar dat is nog niet gelezen/op gereageerd…
De afspraak zou over 15 minuten zijn (telefonisch), dus ja ga ik gebeld worden of niet… zo irritant

Ik moest net zó hoesten dat ik in mijn broek heb geplast. Niet een beetje, gewoon full on geplast :joy:

5 likes

Rondje langs de buren? Maak je snel vrienden mee haha

5 likes

Is dat een ding tegenwoordig? Volgens mij hebben mijn leerkrachten nooit een bedankje van mn ouders gekregen. :grimacing:

2 likes

Dit is al sinds mensenheugenis een ding volgens mij, in ieder geval in het deel van het land waar ik woon en werk. Op de basisschool krijgt de juf/meester een bedankje en op de middelbare school de mentor en de docenten met wie je een wat betere band had. Het overgrote deel van de cadeaus bestaat traditiegetrouw uit chocolade of een rituals dingetje.

2 likes

Zou je het mij ook willen sturen?

1 like

Ik wist ook niet dat dit een ding is

1 like

Hahaha jongens gaan we nou omdat 1 iemand een random verhaal heeft over manifesteren en iets krijgen allemaal geloven in deze shit :sleeping::sleeping::sleeping:

9 likes

Ja dit zou ik ook heel irritant vinden en continu aan denken. Hoe is het afgelopen?

2 likes