Wat je even kwijt wil #72

Nou ik kwam er dus net van te voren achter dat het bij me thuis zou zijn… dus ik toch nog snel aangekleed, want ja :sweat_smile: (achteraf denk ik,: dan had ik gewoon niet open gedaan).
Maar ik kreeg ene half uur na onze afspraaktijd een berichtje dat hij op vakantie was geweest maar dat het uiteraard geen probleem is om het te verzetten 🫠

1 like

Ik zit die docu van Suzan & Freek te kijken op Videoland, maar hebben zij ooit iets gezegd over dat hun kun Sef heet en of dat van Suzan En Freek is. Kan toch niet anders.

2 likes

Dat verhaal van netflix docu maternal instics :exploding_head:
Zo heftig en verdrietig hoe kan je zo ver gaan.

3 likes

Dit. Ik dacht de hele tijd. Bestaan een hoop gekke op deze wereld. Maar meine gute. Zoals die zus van die andere vrouw zei. De hel is te makkelijk voor haar als demon.

1 like

Pinkpop begint! En ik zag dat je via een livestream concerten kunt meekijken (linkkkk). Even opzoeken en dan ben ik vanavond toch een beetje bij Twenty One Pilots :star_struck:

9 likes

Woaaah dankjewel!! :sob: Ik wilde de boys al niet missen

2 likes

Gaaf hè! Echt leuk dat ze akkoord zijn gegaan met live uitzenden woooop :sunny::sunny::sunny:

4 likes

Ja gaddddver, zou vandaag samen met mijn workbestie alleen op kantoor zijn maar nu is er zo’n vreselijke vent ook bij. Echt geen zin meer.

12 likes

Hahahahaha why would a man be there

8 likes

“Ja thuis is het te warm” NOU EN, ga weg :joy:

6 likes

Ik had net weer eens oogmigraine en ondanks dat ik het wel eens vaker heb gehad, heb ik het maar heel spaarzaam en vind ik het toch heel eng. Denk altijd even dat ik blind ga worden

4 likes

Sinds ik een keer heb gelezen dat het gezicht wat mannen (vrouwen weet ik niet) trekken bij het tillen van zware dingen overeenkomt met het gezicht wat ze trekken bij een orgasme kan ik niet meer normaal in de sportschool rondlopen zonder daar aan te denken.

13 likes

Mensen die weinig trek hebben als het zo warm is… can’t relate :sweat_smile: Heb zo’n honger en ga helemaal trillen en zweten als ik te lang niets eet (altijd wel maar nu nog veeel meer)

31 likes

Oh heel herkenbaar. Ik blijf maar eten om me toch nog een beetje levend te voelen

5 likes

Oh wauw hier had ik het nog niet eens aan gelinkt, maar ik ben echt een bodemloze put vandaag. Misschien toch niet het half uurtje zwemmen of m’n cyclus. :joy:

3 likes

Dit heb ik ook altijd maar door het warme weer zijn mijn darmen ook van slag dus het is helemaal niet fijn :slightly_frowning_face:

3 likes

Huh ik kijk nu het concert van Zara Larsson bij Pinkpop en holy shit dat was echt heel goed maar ze begint en eindigt met hetzelfde nummer, dat is wel raar toch?

Oh andere versies hoor ik nu, maar toch :joy:

1 like

Denk wel van zwemmen, staat er om bekend dat je daar veel honger van krijgt!

1 like

Wow ik zat net in de auto en ik voelde me echt een stormchaser!!! :joy:

Kreeg daarna een NL alert oeps

5 likes

Ik snap er niets van. Mijn huis was vanmorgen 24 graden. Inmiddels is het binnen opgewarmd naar 27 graden. Maar buiten is het nu 23 graden en heb alles dichtgehouden.
Ik heb het pretpakket C&M gehad haha, wie kan de science hierachter uitleggen? Ik heb het warm :hot_face:

3 likes