Als ik ongesteld ben, krijg ik naast het gevoel dat al mijn ingewanden uit mijn lichaam worden gestoot ook gratis dikke puisten. Vandaag had ik dus ook twee vulkanen op mijn voorhoofd en daar was ik tegen een vriendin over aan het zeiken. Zij heeft echter echt net een babyhuidje, maar was toch aan het zeuren over de mee-eters op haar neus. Als je haar verhaal had gehoord, zou je denken dat die mee-eters ten grote van een 2-euro munt zijn, maar je moet zowat een vergrootglas pakken om ze te zien. Omdat we het dus over huid en voorhoofd hadden, zei ik per ongeluk dat ze niet moest zeuren echt een super glad en mooi voorhuid hadā¦
Ik lig al in bed ik ben serieus zo moe en voel me niet chill. Dan maar niet nu expeditie kijken.
Morgen vliegen we naar Nederland en we nemen de hond mee. Hij moet in het ruim en ik ga nu al dood van de zenuwen . Weet zeker dat ik hard moet huilen morgen haha ik ben zoān softie.
Jaaa mijn internet doet het na drie kwartier chatten met de klantenservice. Uiteindelijk heeft de medewerker het wachtwoord vanuit daar veranderd en toen deed hij het. Op het feit na dat dat wat mij betreft onnodig drie kwartier heeft geduurd, ben ik blij. Kan ik vlug expeditie robinson gaan kijken op NLziet
Ah nee zo rot, mān vriendin belt net op dat haar fiets is gestolen want ze was hem vergeten op slot te zetten toen ze 5 minuten in de Lidl was want ze had een hele hectische werkdag gehad en weinig gegeten dus ze was het heel even vergeten
En alle sleutels zitten eraan ook van haar huis enzo ik vind het zo sneu, ze was ook echt overstuur
Kan alleen niks doen want ze studeert in een stad die echt te ver reizen is voor nu, gelukkig heeft ze daar ook wel vrienden die haar konden opvangen
Ik heb vandaag gesport voor het eerst sinds 3 maanden en ben echt blij met mezelf
Ik kijk alleen maar naar boxing stars omdat ik amanda en michella wil zien knokken haha
OkƩ, geweest. En blij ook. Nu ga ik in bad liggen en Netflixen
Ik heb gedroogde mango gekocht en ik SNAP dat het gedroogd is, maar het voelt echt alsof ik op een stuk leer zit te kauwen.
Ik heb een lang weekeeeeend!
Ik lig echt al 1,5 uur te chillen in bed en ik vind het zoooo lekker. Ga dit echt vaker doen, ik merk nu dat ik al moe wordt zodat ik straks al ga slapen!
Hahahaha
Ook een mooi synoniem voor een soa.
Ah dit doet me denken aan een van mijn beste vriendinnen die altijd vergeet dat ik geen koffie of thee drink en dan vraagt of ik dit te drinken wil.
Hongerige muziek?
Mijn vriend (blijft raar om te zeggen) wil blijkbaar een beetje rust/ruimte maar ik vind het ZO moeilijk om hem dat te geven. Begrijpelijk, maar lastig. Alsof ik als een kleuter op mijn handen moet zitten of mān handen voor mān mond moet doen om het allemaal in te houden. Helemaal niet leuk en ik hoewel ik zou willen zeggen dat hij de tijd moet nemen die hij nodig heeft, hoop ik dat het snel weer bij het āoudeā is. Is dat asociaal? Ik loop echt over van energie/gevoelens en ik vind het lastig dat ik het nu even niet terug krijg in die mate.
Ahhh dat zou ik echt verschrikkelijk vinden. Ik kan daar Ʃcht niet tegen.
Ik ben echt superbenieuwd op wat voor soort plek de dieren zitten. En hebben die ook eten en drinken? Wat als er ongelukjes gebeuren tijdens de vlucht? Zitten ze in een apart deel, of bij de bagage in de buurt? Zoveel vragen.
Ik heb dan altijd dat ik al half in slaap val en denk āik zou nu echt zo heerlijk kunnen slapenā. En dan sleep ik mezelf toch uit bed om tanden te poetsen en dergelijke en dan ben ik weer klaarwakker :ā)
Alsof ik in een draaimolen zit.
Ik wilde daar ook bijna heengaan morgen. Maar vriendinnen gingen naar nachtcollege zaterdag en toen kreeg ik een kaartje dus ga daarheen.
Veel plezier en doe wat dansjes voor me!