Wat je even kwijt wilt #10

Hahahaha

Ook een mooi synoniem voor een soa.

20 likes

Ah dit doet me denken aan een van mijn beste vriendinnen die altijd vergeet dat ik geen koffie of thee drink en dan vraagt of ik dit te drinken wil.

Hongerige muziek?

Mijn vriend (blijft raar om te zeggen) wil blijkbaar een beetje rust/ruimte maar ik vind het ZO moeilijk om hem dat te geven. Begrijpelijk, maar lastig. Alsof ik als een kleuter op mijn handen moet zitten of m’n handen voor m’n mond moet doen om het allemaal in te houden. Helemaal niet leuk en ik hoewel ik zou willen zeggen dat hij de tijd moet nemen die hij nodig heeft, hoop ik dat het snel weer bij het ā€œoudeā€ is. Is dat asociaal? Ik loop echt over van energie/gevoelens en ik vind het lastig dat ik het nu even niet terug krijg in die mate.

1 like

Ahhh dat zou ik echt verschrikkelijk vinden. Ik kan daar Ʃcht niet tegen.

1 like

Ik ben echt superbenieuwd op wat voor soort plek de dieren zitten. En hebben die ook eten en drinken? Wat als er ongelukjes gebeuren tijdens de vlucht? Zitten ze in een apart deel, of bij de bagage in de buurt? Zoveel vragen.

1 like

Ik heb dan altijd dat ik al half in slaap val en denk ā€œik zou nu echt zo heerlijk kunnen slapenā€. En dan sleep ik mezelf toch uit bed om tanden te poetsen en dergelijke en dan ben ik weer klaarwakker :’)

1 like

Alsof ik in een draaimolen zit.

1 like

Ik wilde daar ook bijna heengaan morgen. Maar vriendinnen gingen naar nachtcollege zaterdag en toen kreeg ik een kaartje dus ga daarheen.

Veel plezier en doe wat dansjes voor me!

1 like

We hebben over paar weken onze dansjes!!

1 like

Jaaaa heel veel zin in. :smile:

1 like

Ik maakte net bladerdeegdingen (met room en fruit) maar ik had geen bakpapier meer. Denk ik met m’n wakkere hoofd dat die velletjes die onder die plakjes zitten vast ook wel bakpapier zijn. Zijn ze niet, ze smelten namelijk in de oven :ok_hand:

8 likes

De spieren in mijn nek en schouder zitten aan een kant zo vast. Een spier voelt ook helemaal dik. Denk dat het vele file rijden me deze week geen goeds heeft gedaan, zou niet weten wat het anders kan zijn

Ik weet niet meer met wie ik het had over slechte Nederlandse films maaarrr ik + m’n slechte-films-clubje hebben net Weg van jou gekeken. Dit is de huidige top 16 (met slechtste film op 1, beste op 16):

De Lijst
  1. Leve boerenliefde!
  2. Pak van mijn hart
  3. Renesse
  4. Brasserie Valentijn
  5. Mannenharten 2
  6. Toscaanse bruiloft
  7. Daglicht
  8. Costa!
  9. Het bombardement
  10. Verliefd op Ibiza
  11. Hartenstraat
  12. Soof 2
  13. Weg van jou
  14. Tuintje in m’n hart
  15. De verbouwing
  16. Ellis in glamourland
7 likes

Ik heb een foutje gemaakt in een folder die ik moest maken voor mijn werk en ik voel me er zo stom over. Er is 1 zin weggevallen dus geen ramp maar dit is typisch zo’n geval waar ik nog heel lang aan kan denken voor ik in slaap val

1 like

Ik was toestraks langs gegaan bij mijn vriend zijn opleiding om zijn eindproject te zien. Naderhand hielp ik hem mee met opruimen en spullen inleveren. Er stond een meisje in de rij met ons uit zijn klas en ze stonden wat te kletsen. Ze vroeg aan hem hoe het presenteren was gegaan. En daarna vroeg ze het ook aan mij. Dus ik zo: uhm ik studeer al niet meer…

En schijnbaar werd ik daarna heel rood volgens mij vriend, maar ik vond het oprecht wel heel grappig dat ze dacht dat ik nog een student was.

Ik zie woensdag mijn crush weer, beetje jammer dat er mensen bij zijn.

:muscle:t2:

1 like

Dat vind ik dus echt een megafail van die producenten! Meestal is het wel gewoon bakpapier dus wie komt er nu op het idee om daar plastiek onder te steken… Ik vraag me echt af hoeveel mensen er al gevloekt hebben omdat hun baksel mislukt was wegens gesmolten plastiek. Veel te veel denk ik.

1 like

Precies dit heb ik nu ook :’) echt om te janken, ging nog even tanden poetsen en spullen klaarleggen voor morgen en opeeeens heb ik weer energie grrrr :mad: