@Lula @Salinger seinfeld
Ik ben zelfs een keer speciaal hiernaartoe gegaan met de metro toen ik in New York was
Dit ken ik, alleen ik moet zo om 9 uur nog trainen
Ik heb laatst deze gekocht, maar je moet er wel van houden haha
Ik ben in shock dat er mensen zijn die ‘nee doe niet zo ondankbaar’ hebben gestemd.
ik mag van mijn fysio weer sporten maar ik ben nu totaal niet meer gemotiveerd. Ik was wel lekker bezig een tijdje maar omdat ik nu eigenlijk van voor af aan moet beginnen… neh
Vandaag voor het eerst de jouw cavia is doder dan de mijne gebruikt!
Mijn leven is compleet
Ik was vandaag best laat thuis en at alleen, dus ik was best wel trots dat ik helemaal gekookt had en nirt ff snel een pizza in de oven had geschoven. Was t eten niet zo lekker als ik had verwacht was wel mega veel en heb ook alles opgegeten
Hahahahaha oeps, weer wat geleerd
Scott and Kris samen is al een genot an sich. Sowieso vind ik hen het leukste van die hele clan.
wow die lijken echt verdacht veel op de laarsjes die Moderosa laatst ism Nelson had ontworpen
en wat een prijsverschil
Als je videoland hebt, de matchmaker! Vond die echt verrassend leuk.
Dat herken ik wel maar als je je er even overheen zet en je bent eenmaal bezig dan komt dat goede gevoel vast snel weer terug! Succes.
Geen idee. Ik kijk niks via de tv.
Toen ik ze kocht waren ze 22 zelfs

Ik heb een nieuwe celebrity-obsessie, Timothee Chalamet.
en
“We all literally would not be here without our mothers, unless … you were incubated, which is fine too”, haha, wat een schat .
Haha, ok ze heeft de kleur bepaald ofzo
Ik bedoel de Nederlandse inderdaad! Die met Georgina Verbaan, Benja Bruining en Eva van de Wijdeven.
Via Vai Amelia Catch! Lopen lekkerder dan mijn platte schoenen
Ik ging echt stuk, vind Scott hilarisch