Dat herken ik wel maar als je je er even overheen zet en je bent eenmaal bezig dan komt dat goede gevoel vast snel weer terug! Succes.
Geen idee. Ik kijk niks via de tv.
Toen ik ze kocht waren ze 22 zelfs
Ik heb een nieuwe celebrity-obsessie, Timothee Chalamet.
en
“We all literally would not be here without our mothers, unless … you were incubated, which is fine too”, haha, wat een schat
.
Haha, ok ze heeft de kleur bepaald ofzo
Ik bedoel de Nederlandse inderdaad! Die met Georgina Verbaan, Benja Bruining en Eva van de Wijdeven.
Via Vai Amelia Catch! Lopen lekkerder dan mijn platte schoenen 
Ik ging echt stuk, vind Scott hilarisch 
Als ik ongesteld ben, krijg ik naast het gevoel dat al mijn ingewanden uit mijn lichaam worden gestoot ook gratis dikke puisten. Vandaag had ik dus ook twee vulkanen op mijn voorhoofd en daar was ik tegen een vriendin over aan het zeiken. Zij heeft echter echt net een babyhuidje, maar was toch aan het zeuren over de mee-eters op haar neus. Als je haar verhaal had gehoord, zou je denken dat die mee-eters ten grote van een 2-euro munt zijn, maar je moet zowat een vergrootglas pakken om ze te zien. Omdat we het dus over huid en voorhoofd hadden, zei ik per ongeluk dat ze niet moest zeuren echt een super glad en mooi voorhuid had…
Ik lig al in bed
ik ben serieus zo moe en voel me niet chill. Dan maar niet nu expeditie kijken.
Morgen vliegen we naar Nederland en we nemen de hond mee. Hij moet in het ruim en ik ga nu al dood van de zenuwen
. Weet zeker dat ik hard moet huilen morgen haha ik ben zo’n softie.
Jaaa mijn internet doet het na drie kwartier chatten met de klantenservice. Uiteindelijk heeft de medewerker het wachtwoord vanuit daar veranderd en toen deed hij het. Op het feit na dat dat wat mij betreft onnodig drie kwartier heeft geduurd, ben ik blij. Kan ik vlug expeditie robinson gaan kijken op NLziet 
Ah nee zo rot, m’n vriendin belt net op dat haar fiets is gestolen want ze was hem vergeten op slot te zetten toen ze 5 minuten in de Lidl was
want ze had een hele hectische werkdag gehad en weinig gegeten dus ze was het heel even vergeten
En alle sleutels zitten eraan ook van haar huis enzo ik vind het zo sneu, ze was ook echt overstuur
Kan alleen niks doen want ze studeert in een stad die echt te ver reizen is voor nu, gelukkig heeft ze daar ook wel vrienden die haar konden opvangen
Ik heb vandaag gesport voor het eerst sinds 3 maanden en ben echt blij met mezelf
Ik kijk alleen maar naar boxing stars omdat ik amanda en michella wil zien knokken haha
Oké, geweest. En blij ook. Nu ga ik in bad liggen en Netflixen 
Ik heb gedroogde mango gekocht en ik SNAP dat het gedroogd is, maar het voelt echt alsof ik op een stuk leer zit te kauwen.
Ik heb een lang weekeeeeend! 

Ik lig echt al 1,5 uur te chillen in bed en ik vind het zoooo lekker. Ga dit echt vaker doen, ik merk nu dat ik al moe wordt zodat ik straks al ga slapen!