De forumtrend: dark roasted stroopkoeken van de AH!
Doctor House! Die was ook altijd detective.
Zal ik browniesperpost naar mezelf sturen? Zien er zo lekker uit
- Yesssss
- No
0 stemmers
Haha jaaa nu je het zegt. Love die serie. Zo lang al niet meer gezien ook.
En ja zonder twijfel tegen de brownies.
Ik vind dit perfect lente weer.
Ik vraag me af of ik in de war ben of dat het echt veranderd is. Stel iemand heeft een post geschreven en iemand reageert er dan op:een tijdje geleden kon je die reactie toch direct onder de post zien? Dat je het soort kon uitvouwen? Vond dat zo handig! Of ik heb gedroomd
Hmm nee weet zeker dat het niet op egf was! Misschien op womentalk dan.
Edit: ik bedoel niet dat je de quote ziet staan ofzo. Echt dat een nieuwere post gelinkt is aan een oudere post. Omdat die nieuwere post een reactie was op de oudere post.
Ja klopt. Als je in het begin van een topic op topic samenvatten klikt dan komen de reacties op een post eronder te staan.
Exact! Maar wat @anon39978576 zegt is volgens mij wat ik bedoel!
Al kan ik nu het begin van een topic en dat ik dan op samenvatten kan klikken, niet vinden hmm.
Als ik het forum open op mijn laptop kan ik dat wel zien, op mijn telefoon niet. Misschien is dat het verschil? Of anders mss het thema dat je gebruikt?
Edit: oh haha je hebt t al
Dan heb ik het gezien op mân laptop! Vind dat zo handig, maar dan ligt het dus aan mân mobiel nu!
Jep, ik kan dat ook alleen op laptop en niet op mobiel!
Maar ik kan op mobiel sowieso vrij weinig met het forum, want die terug knop werkt ook niet.
Dit?
(waar daaronder â1 antwoordâ staat?)
Dat is bij sommige themaâs, volgens mij die twee van Material Design
O shit, ik zit in een cafeetje om koffie te drinken maar het is natuurlijk lunchtijd. Alles ruikt zo lekker
Ik krijg vandaag misschien (of snel na het weekend) iets te horen over mijn sollicitatie en ik vind het heel spannend. Ik heb er een heel goed gevoel bij, maarja je weet natuurlijk nooit hoe het bij de andere sollicitanten is gegaan.
Hagelslag en/of vlokken! Of hou je daar niet van?
Ik heb een kaartje voor een concert vanavond waar ik eigenlijk graag naartoe wilde, maar ik ga lekker niet. Ben al de hele week in zoân het-is-herfst-dus-ik-chill-op-de-bank-met-een-kop-thee-mood en ik heb echt totaaaaal geen zin in die drukke concertsfeer. Heb morgen al een feestje, dat is genoeg.
Dus als iemand nog interesse heeft in een ticket voor Sl.a.ves in D.oor.nroosje, je mag de mijne hebben let me know
Ik heb een feestje vanavond en ik ben vandaag vrij dus ik ben expres tot laat in mân bed blijven liggen (11 uur). Nu weet ik weer waarom ik dat nooit doe, ik krijg daar altijd hoofdpijn van? Echt super vervelend, blijf ik liggen met het idee dat ik lekker uitgerust ben vanavond, voel ik me er juist niet zo lekker door.
Wat is hier o shit aan precies?