Wat je even kwijt wilt #10

Hahaha dat mijn portemonnee even niet toe laat dat ik meer dan alleen cappuccino neem hahaha maar ik heb me ingehouden en ga nu thuis een heerlijke boterham bereiden

3 likes

Ja, precies dit. Mijn vriend gelooft ook heilig dat het volledig mis gaat met de dollar - en daarmee de hele wereldeconomie. Maar na alle bewijs wat hij laat zien, geloof ik ook niet dat het voor eeuwig zo vrolijk door gaat. Sowieso, ons hele geldsysteem zit zo bizar in elkaar. Mocht iemand er interesse in hebben, deze docu’s leggen alles heel duidelijk uit.

2 likes

Je kunt het altijd proberen! Wij weten natuurlijk niet waar die organisatie precies naar op zoek is. Ik zou voordat je solliciteert even bellen en dit voorleggen.

1 like

Ik had een tas weg gebracht ter reparatie en dat duurde superlang echt irritant. Maar nu kan ik hem al 2 weken ophalen maar er komt steeds niet van of ik heb geen zinšŸ™„

Wat wijst er dan bijv op dat de bubbel weer gaat barsten? Ben nieuwsgierig haha.

Edit: ik zie al dat je ergens antwoord hebt gegeven!

1 like

Je kunt anders toch wel even naar buiten lopen ofzo?

2 likes

Ah, dat is lastig. Dan zou ik gewoon solliciteren!

1 like

Het lijkt alsof je al excuusjes aan het verzinnen bent om niet te hoeven solliciteren :stuck_out_tongue: wil je het heel graag?
Dan zou ik gewoon solliciteren, ik kan me niet voorstellen dat er geen enkele mogelijkheid is. Desnoods bel je even op de wc. Of stuur alvast je brief via de mail.

14 likes

Als je je sollicitatie via zo’n formulier moet invullen dan is dat toch juist handig? Dan hoef je niet te bellen. Telefoonnummer staat er denk ik bij voor als je nog vragen hebt. Ik zou je motivatie inzenden en niets zeggen over je beschikbaarheid, dat komt eventueel later tijdens een gesprek wel aan bod.

Als je eenmaal uitgenodigd bent kun je op je huidige stage toch een dagje vrij nemen? En vooral niet te veel denken wat andere van je zullen denken :wink:

1 like

De zak truffelchocoladepepernoten waar ik een half uur geleden aan ben begonnen is nu bijna leeg. Auw. Mijn. Buik.

Straks maar even hardlopen.

P.S. ik weet dat het kruidnoten is maar ik ben #teampepernoten

Update: hij is leeg.

12 likes

Thanks voor alle tips! Ik heb uiteindelijk gekozen voor een 10-rittenkaart op haar favoriete ijs-/koffiesalon :grin:

3 likes

Ik heb zo’n enorme kater en ik ben ongesteld geworden en nu lig ik in bed te huilen want ik heb geen eten of drinken in huis (ja alleen water maar daar word ik misselijk van) en er komen straks mensen hier voor mijn huisgenootje en die wil ik ontvluchten, maar ik wil eigenlijk gewoon alleen maar in bed blijven de hele dag :cry:

Oh shit. Kun je niet in bed blijven liggen en iemand vragen om eten/drinken voor je te halen?

Hmm, ik kan misschien mijn huisgenootje wel even vragen, die is nu naar college. Had ik nog niet eens aan gedacht met mijn katerige hoofd haha :stuck_out_tongue: misschien krijg ik haar wel zo gek

1 like

Hahaha al zijn klasgenoten zijn rond de 17. Ikzelf ben 23 en mijn vriend is 21 dus er is wel een verschil, maar ik zie er gewoon jong uit dus ik snap wel dat ze het dacht. Maar vindt het vooral grappig dat ze haar klas niet kent aangezien ze ervan uit ging dat ik er dan ook in zat haha.

Het is zelfs zo dat ik me af en toe moet legetimeren voor een film van 16+. Ik zie er gewoon jong uit, can’t blame her.

Oh heeel erg fijn! Kan je er zelf ook weer met een fijner gevoel langs lopen.

Mijn hoofd had wel moeite met de zin. Ik las namelijk dat de verkr… was verkocht en niet zijn huis haha.

Ik wil eigenlijk een cupholder op m’n fietsstuur, kan ik lekker rustig naar huis fietsen met een bakkie koffie, lijkt me echt relaxt

17 likes

Een tijdje terug heb ik een paar keer gepost dat ik aan het proberen ben uit mijn sociaal isolement te kruipen. Op dat moment had ik concrete stappen gezet met een eerste vriendin wat direct goed leek te gaan, direct afgesproken. De avond van die afspraak is ze niet komen opdagen, ze was het vergeten en het ging helemaal niet goed met haar grootmoeder. Helemaal te begrijpen. We hebben dan nog wel wat contact gehad via de app en uiteindelijk half oktober nogmaals concrete stappen ondernomen om af te spreken. Dat heeft ze gelezen maar nog steeds niet op geantwoord. Ik weet echt niet hoe ik hier mee verder moet? Ik wil ook niet constant achter iemand aan blijven rennen als die persoon toch geen interesse meer toont maar anderzijds vind ik het gewoon moeilijk omdat het voor mij wel een grote stap was en ik het als begin van een nieuwe start zag, in de zin van ā€œOk, zij wilt wel nog van mij horen dus anderen willen dat ook, ik durf ditā€ maar nu gaat het dus juist de andere kant uit waardoor ik ook naar niemand anders durf te sturen terwijl ik dat echt wel wil.
Ik heb er zo een soep van gemaakt afgelopen jaar.

Fijne vrijdag op kantoor! Heb heel veel in de ochtend afgemaakt en had daardoor net even tijd voor een koffie break + 20 min tafel tennis :slight_smile:

1 like

Haha okee dan snap ik m :smiley: Ik ken het gevoel, ik word over een maand 33 en moet me ook nog regelmatig legitimeren bij alcohol of sigaretten in de supermarkt :o_o:

1 like