Wat je even kwijt wilt #10

Het is een mooi verhaal.
Maar als je zoals mij bent, is het ook lekker makkelijk om verliefd te worden op iemand die op welke manier dan ook onbereikbaar zijn zodat het nooit te verstikkend is. Zou je m ook leuk vinden in Nederland?

5 likes

Oprah je moet maar zo denken Sangria is kapot lekker in Spanje maar eenmaal thuis is het gewoon gore wijn met fruit.

Zelfde geld voor vakantie liefdes.

51 likes

Als ze ervan op de hoogte zijn dan vind ik het heel respectloos ja. Juist omdat ze zeggen dat ze echt wel weten wat ze doen en zich inlezen en tegen jullie zeggen dat je niks mee moet nemen.

Met zulke dingen heb ik altijd zoiets van er zijn toch genoeg mogelijkheden met dingen in aparte bakjes serveren zodat mensen het zelf wel aan hun eten toe kunnen voegen etc dat het niet zo lastig zou moeten zijn. In het geval van dingen echt niet lusten of vegetarisch zijn. Voor je zus is het nog lastiger vanwege aparte pannen enzo.

Ik heb er een theedoek en een vest, tegenaan gegooid. En raam open gedaan, toen ging hij vliegen en deed ik de deur dicht. Hij lijkt nu weg te zijn. Dus toch nog zelf opgelost. Sjongejonge wat vind ik dat goor en eng zeg die beesten.

3 likes

Misschien gewoon een keer proberen dan, lijkt me ook rottig als t blijft knagen. In Nederland is men gelijk een stuk minder leuk doorgaans dus dat is wel een goede test.

Om het lekker op mezelf te betrekken: M’n Zweed komt binnenkort ook hierheen en ik calculeer wel in dat ik in een normale omgeving waarin hij z’n uniform niet aan heeft ontzettend afknap. Of dat ie per se wil fietsen met helm ofzo. Dat zou echt desastreus zijn voor m’n libido. Maar ik wil het wrl graag uitzoeken anders blijft t knagen denk ik

21 likes

Naar aanleiding van @Canvastas 's glutenvrije verhaal moet ik weer denken aan die keer dat ik glutenvrije dingen had gebakken voor mijn mentorklas omdat een meisje coeliakie heeft. Maar dat was dus niet te vreten want dat glutenvrije bakmeel bestond uit aardappelmeel en rijstmeel, yum… maar ik deelde uit en nam zelf als laatste dus zij hadden het al op voor ik een hap nam en erachter kwam dat het echt niet te bikken was. Lieverds hadden het gewoon opgegeten en niks gezegd :joy:

12 likes

Ja man, niet kunnen fietsen of fietsen met een helm op is een absolute no go

5 likes

Ja ik denk dat je het inderdaad wel een kans moet geven, anders blijft het altijd zo’n ‘wat als…’. Dan kun je beter flink afknappen op z’n fietshelm.

1 like

Maar jij bent ook niet snel verliefd he, als ik het goed herinner?

Ik had in mijn hoofd dat lil kleine bij the voice kids in de jury zou zitten. Dus bij zo’n voorstukje zei ik: ‘Zo, die kinderen zien er ook oud uit🤨’

Maar het is dus de gewone voice🙄

3 likes

Ik wil zooo graag naar dat feest van charly lownoise en mental Theo, het is bijna genant

Haha daar zou ik ook best heenwillen! :scream:

Haha check check check. Bijna allemaal

1 like

Hold the Dark is de slechtste film die ik in tijden gezien heb

1 like

Voordat ik dit opende wist ik nog niet wat ik miste in m’n leven
Maar het is een menstruation crustacean station

3 likes

Mn stage is Goes is eindelijk voorbij, vanaf nu weer lekker in mn eigen bed en in mn eigen stadje en afspreken met vriendinnen yusss

3 likes

Harry Potter x Guus meeuwis x die ene van dat kringloop makeoverprogramma

1 like

En x Michael Buble😓

1 like

Paleis voor een Prikkie met dat opplakhaar

https://goo.gl/images/SysAjd

1 like

Ik zou niet durven spreken voor iedereen maar ik ben een mega onredelijk monster als in ontsteld ben, daarom ben ik het niet zo vaak. Standaard riedel na ongesteldheid:

• excuses aanbieden aan moeder omdat ik uit m’n plaat ging toen ze geen ‘steun bood’ toen ik m’n trein gemist had.
  • excuses aan een van m’n collega’s omdat ik vond ‘dat ie z’n probleem zelf maar moet oplossen is mijn probleem toch niet ik ben ongesteld ik bloed als een rund en zie je mij klagen nou dan’
  • excuses aan een willekeurig in de strijd gesneuvelde.
18 likes