Ah heerlijk! Geniet van je avond 
Ik vind mezelf trouwens echt een slechte forummer, want ik geloof dat ik vrijwel niks heb gepost vanaf het moment dat dit forum werd geboren. Maar het seizoen is voorbij op werk, en ik heb weer meer tijd. Dus nu ben ik blij dat ik weer vaker kan rondlullen hier, haha
Ja er komt zo iemand “hem” oppakken. Ik lig nu horizontaal maar dan de andere kant op in bed. Dat beest heb ik nog nooit gezien in Mn leven en ineens 2 keer?
het ziet er mini uit maar ik durf niet dichter bij en wellicht vliegt hij dan. Ik ga zo snel uit bed rennen, want ik kan niet blijven liggen zo.Lovestory’s zijn altijd goed, dus ja!
Voel je je wel iets beter nu (op dat berichtje na dan)?
Ik heb al jaren tmobile en heb nooit problemen & altijd een goede verbinding.
@monkeyslut lees hier vaker dat t op je werk soms lastig gaat, kan je voor jezelf identificeren waarom dat zo is? Word je onzeker (van je bazen) of is er veel druk, of iets anders waardoor het komt?
Ai heb mn eerste glas wijn zo enthousiast naar binnen gegoten dat ik m nu al voel hahahaha
Weten ze dat je vriend geen vlees eet? Dan vind ik het respectloos naar zowel je zus als je vriend. Als ze dat niet weten, alleen naar je zus.
Dat oude boek heet ook Mariken van Nimwegen toch? Zal wel de oude naam zijn en nog dialect ofzo. (Ik zeg nu quasi-nonchalant toch maar heb natuurlijk ff gegoogled)
Ik doe aan alleen drinken voor het eerst sinds tijden na ren bescheiden borrel en nu luister ik hoeren neuken nooit meer werken met verdacht veel enthousiasme
Ik ga toch maar naar dat concert. Kreeg m’n kaartje niet verkocht en iemand (ex-scharrel
) appte me waarom ik niet ging en dat hij ook ging blablabla. Ik ben zo makkelijk over te halen. Zwakkeling.
Ach, misschien maar goed ook. Wordt vast wel leuk. Ben wel suuuupermoe dus ik moet het echt niet laat maken.
Hahahah cheers!
Stijl en klasse heb ik man
Ik heb me 2 dagen geleden nog enorm laten gaan op Murdaturk - Dat doen we niet meer
Ik judge niet
Aww, broertjes zijn kut. Knuffel!
Maar de grote vraag is: en nu? Ga je nog terug om hem te zien voor je weer naar Nederland komt of gaat dat niet?
Nu zoeken x
Ai dat is wel heel snel al ja… Wel fijn dat jullie zo’n mooie tijd gehad hebben samen! Maar daar heb je nu weinig aan
Ik volg je (stiekem) op insta en ik vind je kindje echt een schatje <3 dus kom maar door hoor met die simba showings
sterkte dan maar!