Ik had dus vanochtend een soort van mot? Ik heb geen idee wat het is voor beest op mijn vensterbank. Toen ik terugkwam zat hij er nog. Toch maar alle moed bij elkaar verzameld en dat beest weg willen jagen, nu zit hij in mijn slaapkamer op het plafond. Ik vind het echt heel naar. Ik weet ook dat dit maar een insect is enzo maar gatver. Vorige week sliep ik een nacht bij Mn ouders en er zag echt een gatverdamme gore eh kever?! Ofzoiets in de badkamer. Toen was mijn vader gelukkig nog in huis, dis ik zei dat. “Moet ik hem weghalen?” Ja wat denk je zelf? Het was ook nog eens echt 6 uur s ochtends waarvoor ik hem wakker maakte maar oké. Daarna kreeg ik een random preek over dat insecten juist schoon waren (wtf) het een snuitkever was (wat is dat in godsnaam) of ik hem wilde zien (NEE GA ECHT WEG), dat de insectenwereld heel interessant was. Eh oké totaal niet zijn vakgebied, maarja oké. Ondertussen moet ik wachten totdat iemand die vieze mot kan weghalen. Ik lig helemaal onder de dekens omdat ik heel bang ben dat als ik opsta hij gaat vliegen. IEEEL ik weetniet wat ik moet doen. Wachten tot hij dood gaat? Ik vind dit zo naar.
Omg ik besef me net ineens dat ik weekend heb. Wooow woep woeeep
Ik las dit eerst alsof je ruzie had en toen ging het ineens over een beest en toen snapte ik er niks meer van, maar als je het durft kan je misschien ergens mee wapperen zodat hij even gaat vliegen en hopelijk wat lager gaat zitten en hem dan vangen met een glas + vel papier en buiten zetten?
Ik ben als de dood voor vlinders en motten, dus ik voel je helemaal. Ik was m’n huis uitgerend en mijn vader gebeld of hij wilt komen om het weg te halen.
Pizza eten in bed, terwijl ik Netflix kijk
Soms moet je jezelf verwennen he
Jezus heb ik vakantie, lig ik al letterlijk de hele dag op bed. Ben dus ongesteld en normaal heb ik dan wel last van krampen, maar nu heb ik dus iets vet vaags. Als ik in 1 positie blijf liggen, gaat het wel, maar zodra ik me omdraai of ga lopen dan ga ik gewoon kapot van de pijn. Lijkt het net of iets in mijn lichaam uit elkaar wordt getrokken en begint het echt ziek te steken. Pijnstillers helpen ook niet
Au! Knuffel <3
Warme kruik?
Dankje <3 Ja, ik word gelukkig al de hele dag verzorgd door mijn vriend. M&M’s, chips en pizza op bed met elk uur een nieuw gevulde kruik
Ik ga zo naar een besloten feestje waar mijn ex ineens ook heen gaat (terwijl hij daar weinig te zoeken heeft). Ik ben over hem heen maar ik heb extra m’n best gedaan op m’n outfit en make-up vandaag als een dikke middelvinger naar hem toe.
Ik heb me nu verplaatst in bed (ja ik dacht ff lekker in bed te gaan liggen en een serie kijken) en mijn hart klopt 120. Ik denk dat ik gewoon snel weg moet rennen. Tril helemaal. Hij blijft ook gewoon zitten. Heel stil al de hele tijd. Ik ben echt bang dat hij zo gaat vliegen.
Dit durf ik helaas echtniet.
Ah heerlijk! Geniet van je avond
Ik vind mezelf trouwens echt een slechte forummer, want ik geloof dat ik vrijwel niks heb gepost vanaf het moment dat dit forum werd geboren. Maar het seizoen is voorbij op werk, en ik heb weer meer tijd. Dus nu ben ik blij dat ik weer vaker kan rondlullen hier, haha
Ja er komt zo iemand “hem” oppakken. Ik lig nu horizontaal maar dan de andere kant op in bed. Dat beest heb ik nog nooit gezien in Mn leven en ineens 2 keer?
het ziet er mini uit maar ik durf niet dichter bij en wellicht vliegt hij dan. Ik ga zo snel uit bed rennen, want ik kan niet blijven liggen zo.Lovestory’s zijn altijd goed, dus ja!
Voel je je wel iets beter nu (op dat berichtje na dan)?
Ik heb al jaren tmobile en heb nooit problemen & altijd een goede verbinding.
@monkeyslut lees hier vaker dat t op je werk soms lastig gaat, kan je voor jezelf identificeren waarom dat zo is? Word je onzeker (van je bazen) of is er veel druk, of iets anders waardoor het komt?
Ai heb mn eerste glas wijn zo enthousiast naar binnen gegoten dat ik m nu al voel hahahaha
Weten ze dat je vriend geen vlees eet? Dan vind ik het respectloos naar zowel je zus als je vriend. Als ze dat niet weten, alleen naar je zus.