Ja man, niet kunnen fietsen of fietsen met een helm op is een absolute no go
Ja ik denk dat je het inderdaad wel een kans moet geven, anders blijft het altijd zoān āwat alsā¦ā. Dan kun je beter flink afknappen op zān fietshelm.
Maar jij bent ook niet snel verliefd he, als ik het goed herinner?
Ik had in mijn hoofd dat lil kleine bij the voice kids in de jury zou zitten. Dus bij zoān voorstukje zei ik: āZo, die kinderen zien er ook oud uitš¤Øā
Maar het is dus de gewone voiceš
Ik heb dus de laatste dagen echt een onstilbare honger. Zo haalde ik dus net een ijsje als toetje na mijn pasta, maar heb gewoon nog een extra portie patat meegenomen en dat ook rustig opgegeten. Ik eet gewoon de hele godganse dag door. Ik erger me er mateloos aan maar ik kan het ook niet stoppen.
Edit: zo wat een āikā in dit stukje tekst. Ook stom.
Ik wil zooo graag naar dat feest van charly lownoise en mental Theo, het is bijna genant
Haha daar zou ik ook best heenwillen!
Haha check check check. Bijna allemaal
Hold the Dark is de slechtste film die ik in tijden gezien heb
Voordat ik dit opende wist ik nog niet wat ik miste in mān leven
Maar het is een menstruation crustacean station
Mn stage is Goes is eindelijk voorbij, vanaf nu weer lekker in mn eigen bed en in mn eigen stadje en afspreken met vriendinnen yusss
Harry Potter x Guus meeuwis x die ene van dat kringloop makeoverprogramma
En x Michael Bubleš
Ik zou niet durven spreken voor iedereen maar ik ben een mega onredelijk monster als in ontsteld ben, daarom ben ik het niet zo vaak. Standaard riedel na ongesteldheid:
- excuses aanbieden aan moeder omdat ik uit mān plaat ging toen ze geen āsteun boodā toen ik mān trein gemist had.
- excuses aan een van mān collegaās omdat ik vond ādat ie zān probleem zelf maar moet oplossen is mijn probleem toch niet ik ben ongesteld ik bloed als een rund en zie je mij klagen nou danā
- excuses aan een willekeurig in de strijd gesneuvelde.
Toevoeging : ook kan ik seks EISEN omdat dat mān pijn minder maakt terwijl ik geen enkele moeite doe om ook maar enigszins aantrekkelijk te zijn en dan ben ik onredelijk teleurgesteld als hij er niet zo into is en dan maak ik onaardige historische vergelijkingen met dictators.
Hahaha ja dacht hetzelfde en dacht: āwat ik zei bij dat voorstukje was echt niet zo gekā
Hahaha hebben ze het later wel toegegeven?
Vind het serieus al knap van je dat je dat voor jezelf kunt toegeven, dat kan ook heel lastig en het voelt als falen. Ik ken het ook, ik wilde graag psychiater worden en ik heb er even gewerkt maar ik moet gewoon zelf toegeven dat ik dat niet kan. Voor mij is de problematiek te heftig (door mān verleden) en ik kan door slecht slapen zooo slecht tegen veel onregelmatigheid. Vond ik lastig idd.
Maar echt, het is geen falen als je iets anders gaat doen. Soms past iets niet om welke reden dan ook, maar als je daaraan toegeeft denk ik dat je er meer uithaalt dan koste wat t kost voor jezelf willen bewijzen dat je zoiets wel kan en jezelf een burn out in werken. Lastig joh, sterkte
Voor wat voor stage kom je in Goes terecht? Ik woon er zelf in de buurt maar kan me voorstellen dat als dat niet het geval is je er niet geheel vrijwillig voor kiestā¦