Wat je even kwijt wilt #10

Ik luister nu meidengroep.

Maawr ik bleef ewr nuchtewr ondewr en ik riep ewr dwawrs doowrheen…

Hou maawr op, ik blijf ewrbij dat zij met mij gaan zingen in een meidengroep.

Genieten man, lekkewr Goois accent imiteren.

8 likes

Ik vind het super irritant als mannen vragen of je ongesteld bent als je niet aardig reageert en dat je het DAN NOG BENT OOK. En het heeft er niet eens iets mee te maken want ik verander qua stemming helemaal niet tijdens mijn menstruatie :rage:

7 likes

Wat vond je van mijn suggestie

1 like

Ja ik had die met auto ondertiteling en ik snapte er geen fuck van. Dus niet doen. Maar verder sluit het perfect aan bij m’n state of mind vandaag, waarvoor bedankt.

Verder luisterde ik een rapper uit het dorp waar ik ben opgegroeid en ik overweeg om ‘ kom uut Kuuk geak, wa moe jij nou, aan de kant voordat ik je opzij douw’ als m’n lijfspreuk te adapteren, maar m’n dialect is echt heel slecht

6 likes

Ik heb weer lekker gesport. Ik ben trots op mezelf en morgen ga ik weer

2 likes

Mijn werk is de afgelopen dagen negatief in het nieuws geweest en ergens krijg ik er een beetje de schijt van dat opeens iedereen een mening heeft. Andere kant ook vrij normaal want ik heb ook meningen over het nieuws, maarjaaa

1 like

wegwegweg

Zit naar een zeroes playlist te luisteren en Jason Derulo kwam voorbij en blijf het fantastisch vinden dat hij vroeger aan het begin van elk liedje zijn naam zong

6 likes

Appeltaart is vaak de dag na het bakken wel lekkerder, als je alles donderdag al voorbereidt hoef je hem vrijdag alleen nog maar af te bakken!

Daar zat ik aan te denken, maar de appels zijn dan toch super bruin?

Ik zit er ineens mee dat ik voor mijn gevoel tijdens een tweede sollicitatiegesprek een vraag echt verkeerd heb beantwoord. Ik heb een antwoord gegeven dat niet mijn visie weerspiegeld. Ergens denk ik dat dat, gezien de rest van mijn antwoorden, wel duidelijk moet zijn geweest. Maar aan de andere kant zei ik het best wel stellig en is dat specifieke onderwerp verder niet aan bod gekomen. In mijn hoofd is dit nu iets heel groots geworden :frowning:

Haha jaa ik moet daar ook altijd zo om lachen :stuck_out_tongue: Ik speelde vorig jaar vaak van die muziekquizjes samen met mijn vriend, en als het dan Jason Derulo was en we hadden het fout riep één van ons ook altijd: tsja, hij zegt zijn naam ook niet, hoe moeten we dan weten dat hij het was!

edit: ik moet hierdoor ook denken aan die quiz die we altijd speelden (zo’n website, iets met massive music quiz ofzo) die van de één op de andere dag ineens offline was, echt eeuwig zonde want dat was zo leuk!

2 likes

Omdat het avond is geworden! Probeer er even niet aan te denken en morgen is het kleiner. Het hangt niet af van een antwoord! Ik doe ook wel sollicitatie gesprekken en ik merk altijd dat ee indruk meer doorslaggevend is dan de antwoorden.

(Makkelijk gezegd ook, ik lag pas een halve nacht wakker omdat ik een verwijzing heb gevraagd naar de psycholoog en nu denk dat ik geen aov meer krijg)

1 like

Hij heet lood de kloot. Is dat beter? Ik zou zeggen van niet

Een vriend van mij is in Londen. Wat kan ik nog meer vragen om mee te nemen? Heb nu:

• Kat vo D tattoo liner
  • sephora green tea sheet mask
1 like

Als je de appels besprenkeld met (veel) citroensap en de taart goed luchtdicht verpakt tot je hem gaat afbakken redt ie dat nachtje prima!

1 like

Haha nee volgens mij niet…mijn gebruikersnaam begint met “an” en eindigt op “em” :blush:

Blehhh kom net thuis na een lange dag, voel me al kut en ongesteld en wil lekker in bed gaan liggen maar mijn bovenbuurvrouw geeft blijkbaar een feestje.
Het is nog te vroeg om er iets van te zeggen… En ze geeft echt nooit een feestje dus ja. Ga mijn oordoppen maar eens opzoeken

Ik ben ongesteld en kei kapot en heb eigenlijk niks gedaan. Alles doet pijn :frowning:

Morgenochtend een afspraak voor voetre.flextherapie. ben benieuwd. Ik wil niet te veel hoop hebben op iets…

Edit: idee voor nieuw topic: leed dat ongesteldheid heet :joy:

3 likes

Coschappen! En was dan in zo’n dorp geplaatst om te wonen haha.

Edit: Je wordt inderdaad gewoon ergens geplaatst en dan heb je niet veel te kiezen. Maar iedereen moet een aantal weken ‘ver’ weg. Wel genoten van alle rust en omgeving!

2 likes