Ik word onpasselijk van die tongzoen
De muziek van de buren staat zo hard, dat mn Shazam zonder de moeite de liedjes herkent.
Wacht maar tot je ziet wat ie in de uitlaat stak
1 glas wijn op en ik voel hem al. Wilde vrijdagavond dit weer.
Dat klinkt niet fijn inderdaad, is ook gewoon rot om het van een ander te horen. Zulke zorgen kunnen je hele dag beheersen. Hopelijk kun je het onderwerp een beetje vermijden of afhouden en valt het mee
Ik ben zooo moe van echt bijna in slaap maar ik moet zo nog naar een technofeestje wat tot 6u duurt. HOE DANš.
Collection concealer?
Het begin van George Clooney.
I knew him before nespresso happened.
Trots op jou!
Blikje redbull of koffie. In iedergeval veel plezier
Zeg me dat je een grap maakt
@Zemraluani Ik ben al hier een week benieuwd naar. WIE is die kerel op je profielfoto toch? Ik gok op goochelaar met engelenvleugeltjes en ik wil zo graag weten of het klopt.
Hij wordt echt heel mooi oud.
George.
Oh, George.
Heeee ik ben in bed gaan liggen en het lawaai is een stuk minder!
Geef ik toch niet maandelijks dat rib uit mijn lijf op voor dit grote appartement in mijn eentje. Het heeft blijkbaar zijn voordelen, die ruimte.
Het echte begin van George Clooney was in Roseanne. Hij speelde toen de manager van Roseanne en Jackie.
Qua looks is hij echt met de jaren beter geworden.
/zwmijmelmodus aan
George Clooney, Noah Wyle, Goran Visnjicā¦
Dat waren nog eens hete dokters. Donder op met je McDreamy
Je bedoelt: he is planet
Hahahaha Wel heel lief van ze, en van jou trouwens ook!
Lieve Njime,
Je kan alleen maar mensen helpen als je eerst jezelf helpt. Je kan niet elke 1,5 uur wakker worden, daar wordt helemaal niemand beter van en al helemaal jij niet. Je moet je kracht hebben en je kunnen focussen en dat kan alleen als je zorgt dat je zelf goed eet, slaapt en jezelf verzorgd. Ik zeg dit niet om je te veroordelen, maar om te helpen: slaap een nacht goed, kijk dan wat je kunt doen.