@Vloeistof gewoon doen! Ik vind het juist heerlijk om in mijn eentje naar een museum te gaan, dan kun je lekker overal net zo lang of kort blijven staan als je wilt, hoef je geen rekening te houden met iemand anders. Samen is ook leuk hoor, dan kun je bepaalde dingen bespreken, maar dan voel ik me altijd schuldig als ik ergens gefascineerd door raak en blijf hangen, wat me vaak gebeurt in musea…
En @Wonderland voor bios geldt hetzelfde, die film kijk je uiteindelijk toch in je eentje. Als je met iemand gaat is het fijn dat je hem naderhand nog kunt bespreken, maar ik heb bijna altijd toch wat tijd nodig om te verwerken als ik de bios uitkom ofzo, ben dan altijd nog in een soort half trance, dus dan komt het bespreken meestal toch pas later per app of de volgende keer dat ik diegene zie. Als ik in mn eentje ga en niemand ken die de film ook heeft gezien ga ik meestal gewoon reviews opzoeken als ik behoefte heb aan bespreken/analyseren, werkt voor mij ook prima.
@Matilda @Totoro Zo’n dekbed lijkt me ook wel interessant, maar is dat niet ontzettend warm?