Misschien moet je morgen gewoon tegen haar zeggen dat je dit ontzettend kut vindt en erover praten zo mogelijk nog vervelender dus dat je het er echt niet over wilt hebben, zodra ze er iets over zegt? Misschien reageert ze dan met dat ze zich alleen maar zorgen maakt of het vervelend vindt voor je, maar dan kun je aangeven dat je haar wel een update geeft als je dat zelf wilt maar dat je er voor nu graag even zelf mee dealt. Niet makkelijk, maar wel het eerlijkst naar haar en jezelf toe om zoiets gewoon rustig en niet beschuldigend te zeggen. Ik hoop dat je het een beetje los kunt laten, want hoe heftig je er nu ook over piekert, het gaat geen invloed hebben op hoe je zus morgen zal reageren. Sterkte!
Ik voel me echt een kutwijf. Mijn ex zegt dat deze week niet zo lekker ging en het enige wat ik denk is āhopelijk gaat het niet goed tussen hem en zijn scharrelā. Damn.
OkƩ niet helemaal het enige maar dit kwam wel heel snel in mij op.
Update: het feestje is voorbij en hij is me zo ongeveer aan het smeken om ook naar de kroeg te komen waar hij nu is, hahaha. Doeiiiii.
Ik heb in augustus āontslagā genomen bij mijn werkgever - vast contract en alles opgezegd -omdat ik op reis zou gaan met mijn vriend. Het bedrijf ziet me wel graag terug en daarom heb een intentieverklaring meegekregen. Echter wil ik er absoluut niet meer werken omdat de sfeer in het bedrijf steeds rotter werd, het twee uur per dag reizen was en ik (al jaren) een incompetente leidinggevende had.
Nu ben ik me al op reis druk aan het maken dat ik nergens anders werk ga vinden. En ik wil echt niet terug maar dat bedrijf. Mijn vriend verklaart me voor gek.
Zijn er trouwens meiden die een overstap hebben gemaakt van een carriĆØregerichte baan naar een baan zonder al te veel eisen? Ik vraag me al langere tijd af of ik bijvoorbeeld werken bij een bakkerij niet leuker ga vinden dan vergaderen/kantoorbaan op HBO niveau.
Ik: Steek een heel betoog af waarom menstruaties kut zijn en mensen het veel zwaarder hebben dan andere dieren
Vriend: āoch, ik weet het niet. Het zou waarschijnlijk minder zwaar zijn als je net als andere zoogdieren bereid was om het op te likkenāā¦
Hm. Zit een beetje aangeschoten in de trein en denk er sterk over na om zo nog een pizza te halen. Hmmm. Doen of niet.
Edit: NEVER MIND. Dominoās en New York Pizza zijn al dicht.
Niet echt though
Pff ik hoop echt dat ik morgen okƩ wakker wordt. De laatste tijd is uitgaan echt Russisch Roulette: of ik ben helemaal okƩ, of ik ben hondberoerd. Gelukkig niet teveel gedronken daar ben ik mezelf alvast dankbaar voor.
Ik werk vanavond eerste avond. Meteen groot evenement met mega gastenlijst. En natuurlijk iemand die ik niet herkende en die niet amused was. Joeeee
Ik heb net een feestje gehad en nu zit ik met mān goeie gedrag met mān ratje op bed omdat ze niet genoeg aandacht heeft gekregen vandaag
Net uitgeweest en ik ben zo druk in mān hoofd dat ik niet kan slapen
Gelukkig morgen vrij
Perfect tijdstip dit toch om voor het eerst in je leven Tinder te installeren, echt een goed plan van mezelf
Godver mijn vriend heeft zooo veel sjans en ik voel me echt bekeken van wat doe jĆj er naast. Echt kut dit word echt kei onzeker.
Dat ik op zaterdag om 6 uur klaar wakker ben
Moest de bus hebben van half 7, zie ik op 9292 dat ie 10 min te vroeg komt dus had 5 minuten om weg te gaan van huis. Half rennend naar de halte, kom ik aan is het veranderd naar 7 min te laat. Zit ik hier 15 min te wachten pff. Voel me de laatste tijd ook heel erg kut en vraag me af of t leven leuk moet zijn
Weer een gebroken nacht
Mijn (oude) dispuut bestaat vandaag 85 jaar en het wordt zoān leuke dag (en maand). Helemaal zin in.
Niet citeren aub
Wil me het liefste de hele dag onder het bed verstoppen maar weet niet waar dit gevoel vandaan komt
Glossier serum kit.