Wel qua uiterlijk
Mijn lichaam, oordelen van anderen, gevoelens die ik heb/krijg.
Godsamme ik ga net in de kleermakerszit zitten, scheurt mân broek die ik pas een maand heb weer bij mân lies Komt volgens mij doordat het schuurt over mân fietszadel ofzo, maar dit gebeurt echt aaaaltijd. Zijn er manieren om dit tegen te gaan?
Ja herkenbaar⊠Ik vind het zo zonde van mijn weekend altijd. Het weekend is dan eigenlijk net een dag te kort.
Ik zag net reclame voor iets dat âexpeditie eilandâ heet: een musical. Ik wil echt kotsen en janken tegelijkertijd
Ik wil in het date topic maar ben nog lang niet bij het aantal vereiste posts. Nu wordt dit misschien wel verhoogd en kom ik er sowieso niet snel in.
Dus dan maar hier; ik ben zo slecht in daten enzo. Heb een leuke jongen leren kennen en we gaan binnenkort dus voor het eerst op date (hiervoor gezien 2 keer op een feestje), maar ik vind dat echt zo ongemakkelijk allemaal. Geen idee wat ik dan aan moet doen en moet zeggen enzo
Nope geen idee, ik heb dat ook altijd
Ik heb nu een fietsbontje voor op mn zadel. Heb wel het idee dat het helpt
Waarom word je daar onzeker van?
Ik ook helaas, dus schouderklopje voor ons beide! Alleen zit ik iets te lang op het forum elke keer en ga te vaak naar buiten om te roken, dus misschien toch alleen een schouderklopje voor jou haha
Ik ga dat eens proberen, thanks!
Wij hebben een klant die altijd komt met een hondje. Laatst probeerde ik dat hondje te aaien, en toen beet hij me in mijn klauw. Nu was die klant er vandaag weer, en we waren er een beetje om aan het lachen. En toen zei hij:â Nee maar hij bijt liever geen speeltjes uit je handen, want hij heeft een overbeetâ. En toen keek hij naar mij en zei hij:â maar dat weet jij natuurlijk alâ. Wtf hahaha ja ik voelde dat toen ie in mijn klauw beet hoor
Ik had bij een bedrijf iets besteld en op werk laten bezorgen. Pakket retour gestuurd want het was toch niet naar wens. Kreeg ik een dag later een mailtje dat ze mân retour niet konden accepteren omdat ik als bedrijf besteld had en bedrijven niks mogen terugsturen.
Sloeg nergens op, afgezien van het adres gewoon mân persoonlijke gegevens gebruikt en ook geen BTW-nummer of iets. Dus terug gemaild dat ik een consument was en dat het slechts om het afleveradres ging. Toen kreeg ik een heel lul verhaal terug dat tja, dan had ik het factuur- en afleveradres apart moet invullen en zo werkt het systeem nou eenmaal en ze konden mijn retour echt niet accepteren, maar ik kon wel een kortingscode krijgen.
Enorm uit mân slof geschoten op de mail en toen een ontzettend pissige Google review geschreven. Nog geen kwartier later werd ik gebeld door Harry van de afdeling klachten met excuses en dat ik toch niet hoef te betalen, hehe. Boze reviews schrijven loont!
Ooooh ik kom uit Terneuzen (waar het allemaal niet opgenomen is) en ik vond het juist een heerlijke film. Sowieso Maarten Heijmans Maar ik had zelfs daarna twee uur zin om terug te verhuizen (was daarna weer snel voorbij hoor maar allez)
Haha ja ik heb familie daar maar was inderdaad geen Terneuzen! Ijzendijke wel trouwens. Herkende zelfs een van de figuranten hahaha mijn oude toneelleraar. Te mooi.
Ik wil mijn baarmoeder door de shredder halen op zijn Banksyâs. Dom ding.
Ik vind het moeilijk om iemand dichtbij te laten. Zowel lichamelijk als geestelijk.
Ik moet gewoon minder denken en gewoon doen.
Mân ouders zijn naar een verjaardag en mân moeder zei al dat ik vast al naar bed zou zijn als zij terug zouden komen. Maar ik heb geen idee hoe laat dat is en nu heb ik een beetje het gevoel naar bed te moeten uit angst dat ze ineens om 1u thuis zijn, terwijl ze het echt niet uitmaakt al zou ik om 5u nog beneden zitten.