Wat je even kwijt wilt #10

Omg yay ik heb zo’n duurzaamheidskaart gehad van de Appie nu ga ik de site even bekijken.

Oh ik ben zo dom he, ik pakte een parfumfles op aan de dop. De dop vliegt eraf en het flesje valt op een glazen doosje dat eronder stond. Gelijk kapot natuurlijk…

Ah wat fijn, het is je ook zo gegund <3

@Madrid lekker thuis slapen! :heart::heart:

@MadameMignon :heart:

Ik ga in bed lezen en slapen. Boeie dat t zaterdagavond is. Good night

3 likes

Ah dat is wel lief haha!

1 like

Uit ervaring kan ik je vertellen dat kleine scholen of huiswerkinstituten je heel dankbaar zullen zijn als je ze daar achterlaat!

Oh mijn hemel. Nou over vijftien jaar verwelkom ik ze vast in mijn klas met alle andere Dirkjes en Anne-Sophietjes.

1 like

Voel me een beetje kut. Heb net de uitslag gekregen van mijn dna in de tweede dna bank en ook daar komt alleen familie van moeders kant uit terwijl ik op zoek ben naar mijn vader.
Ik kan nog een aantal databanken proberen maar ik word hier heel sip van.

2 likes

Ik verwacht binnenkort seks te hebben (hij toont duidelijke interesse, ik wil het ook) maar ik word er weer zo onzeker van.

Wie zijn the beatles? Met ene john williams toch?

5 likes

Wat rot. Snap dat je er sip van bent… hopelijk komt er bij de andere databanken wel meer bruikbare info uit!

1 like

Beatles zijn toch groente? Wat verwarrend allemaal.

1 like

Whahaha ik kijk ‘Weg van jou’. Vreselijke film. Maar alle vooroordelen over Zeeland (waar ik heb gewoond) hilarisch

image

25 likes

Beatle? Bedoel je niet Beagle, zo’n hond?

2 likes

Wat een heerlijkheid als je nog nooit van Queen hebt gehoord!

7 likes

Wat maakt je precies onzeker?

Omg Paul mccartney is dat de broer van Jesse Mccartney?

11 likes

Wel qua uiterlijk

3 likes

Mijn lichaam, oordelen van anderen, gevoelens die ik heb/krijg.

Godsamme ik ga net in de kleermakerszit zitten, scheurt m’n broek die ik pas een maand heb weer bij m’n lies :rage: Komt volgens mij doordat het schuurt over m’n fietszadel ofzo, maar dit gebeurt echt aaaaltijd. Zijn er manieren om dit tegen te gaan?

1 like