Wat je even kwijt wilt #10

Ja ze zien wel dat ik kan rijden maar ik klap gewoon volledig dicht en maak fouten die ik nooit eerder heb gemaakt. Tijdens zo’n examen zien ze echt niet de ‘echte’ August zoals ik het normaal doe

Ja naar aanleiding van dat programma vinden mijn ouders dat “zo’n leuke man!!”. Mijn vader heeft ook specifiek op hem gestemd terwijl hij eerder altijd d66 stemde… Goed dat hij eerlijk is want het zou hypocriet zijn om iets te beloven terwijl je beleid daar totaal niet naar is (zoals toen met Mauro) maar zo ontzettend harteloos. Vind het echt heftig dat hij hiermee de overheersende mening in Nederland vertegenwoordigd.

1 like

Wat rot :worried: Misschien stom advies (ben echt geen pro) maar ik zou, als het mogelijk is, loslaten dat rijexamens elke keer veel geld kosten, en gewoon blijven proberen. Aan nog meer rijlessen heb je waarschijnlijk niet meer zoveel, want het is denk ik meer de examensetting die het anders maakt. Opnieuw aanvragen, er weer voor gaan, en lukt het niet, dan lukt het niet, dan de volgende keer misschien. Tot het een keer ineens lukt zonder fouten en dan hoef je het nooit meer te doen.

1 like

Maar juist met zo’n faalangst examen moeten ze daar toch meer rekening mee houden? Weet niet hoe dat in de praktijk gaat. Gelukkig weet je al wel van jezelf dat je kunt rijden en je instructeur ook!

Dan spring ik er gelijk op!!

1 like

Nee dit zei mijn rijinstructeur ook. Dat het niet om die lessen gaat maar de examensetting en de druk die er op staat… Het probleem is echter wel dat ik in januari met een opleiding begon naast mijn 32urige werkweek waardoor ik minder tijd heb, mijn theorie loopt rond maart 2019 af én ik ga minder verdienen komende twee jaar door die opleiding waardoor het echt een heel duur grapje begint te worden want bijna geen speling meer :frowning:

Ohhh shit is echt een moeilijke samenloop van dingen idd :frowning:

Tot overmaat van ramp begint mijn kat over te geven. Sureeee

Huh?

Ik vind je berichtjes een beetje onheilspellend. We worden altijd in de gaten gehouden (door de overheid, door je baas etc) maar niet op de manier die jij voor ogen lijkt te hebben.
Ik hoop dat je je zorgen van je af kunt zetten en als je hulp nodig hebt dat je daar toegang tot hebt, in plaats van je te wentelen in zorgen en doemscenario’s. Take care!

21 likes

Ja, zoals ik al aangaf ligt het volledig bij mezelf hoor.

Dus vooral lekker blijven gebruiken

image

Ik was net bij de AH en besloot deze thee eens te kopen, niet wetende wat dat Sint Janskruid eigenlijk is. Nu Google ik het en het blijkt de werking van de pil te verminderen??? Wtf, en er staan nergens waarschuwingen of iets op de verpakking. Stel nou dat ik heel veel van deze thee had gedronken, dan had ik een baby kunnen krijgen door een simpel supermarkttheetje? Dit is toch mega raar.

Hier las ik het trouwens: https://www.apotheek.nl/medicijnen/sint-janskruid#mag-ik-sint-janskruid-gebruiken-met-andere-medicijnen

Maar dat is toch niet iets waar de fabrikant rekening mee hoeft te houden?

Je kunt ook stoned worden als je te veel maanzaad eet. Maar daar hoeft de fabrikant geen rekening mee te houden.

4 likes

“let op vermindert de werking van de pil” is toch net zo interessant om te weten als “is gefabriceerd in fabriek waar ook nootjes worden gedaan”? vind t ook gek (als thee idd ook effectief is op die manier)

12 likes

Vind het meer eigen verantwoordelijkheid.

Dat als je aan de pil bent weet waar je rekening mee moet houden. In plaats van andersom

1 like

Jaaa daar hebben jij en @anon39978576 ook wel gelijk in hoor. Maar ik vond het gewoon zo weird dat een ogenschijnlijk onschuldig theetje zo’n effect heeft :yum:

2 likes

Ik heb zo kutdag op werk gehad, de kinderen zijn geëscaleerd heb een kopstoot ontvangen en ben er gewoon voor vandaag helemaal klaar mee.

Ja komt ook wel goed. Bedankt voor je berichtje :heart:

De motivatie voor mijn afstudeeronderzoek is werkelijk 0. Gewoon geen zak gedaan weer vandaag. Heb nog maar 4 weken, dus beter voelde ik de druk.