Wat je even kwijt wilt #10

Ik had vandaag een afspraak bij de kapper om m’n haar bij te knippen, maar ik heb net super impulsief beslist dat zo ongeveer al m’n haar eraf moest. Ik had haar dat tot 5 cm over m’n schouders kwam en nu zijn mijn oren niet eens volledig bedekt. Toch wel wennen. Nu hopen dat ik geen spijt krijg :stuck_out_tongue:.

16 likes

Ik zou het vullen met snoepjes die verpakt zijn. vind ik hygiënischer.

6 likes

Ik ben zo blij met de mensen om mij heen. Zoals ik al in het relatie topic zei gaat het momenteel niet goed met mijn relatie en het is allemaal even moeilijk. Een beetje alsof m’n wereld instort. Maar ik krijg zoveel steun, ben zo blij met mijn familie en vrienden die een luisterend oor bieden en mij helpen.

7 likes

Misschien kan je aankaarten bij je huisarts dat je echt last hebt van een slaapprobleem. Ik zie je namelijk vaak posten dat je slecht slaapt. Dit doe ik zelf helaas ook. Al jaren. Neurologen wilden mijn slaappatroon onderzoeken. Je krijgt dan een polysonografie. Als je namelijk echt slecht slaapt, is functioneren soms lastig. Hierin krijg je allerlei nopjes en dergelijke op je hoofd en lichaam. Het wordt aangezet bijv. om 23u ‘s avonds en uitgezet om 7u ‘s ochtends. Dat was dan bij mij het geval. Aangezien je behoorlijk vaak hebt gepost dat je zo slecht slaapt. Ze volgen dan alles. Je diepe slaap, je REM slaap, hartslag, ademhaling etc. Het klinkt misschien wat overdreven maar ik hoop wel dat je ergens hulp in gaat zoeken. Bovendien heeft iedereen slaap nodig. Als je daar meer over wilt weten mag je mij pb’en.

5 likes

Beetje vies is heul niet slecht voor je.

4 likes

Tim vraagt aan jongetje: Wat denk jij dat er gebeurd als je naar Irak gaat?
Jongetje: Dood
Pijnlijke stilte
Klaas: Ja…
Tim: Ja
Klaas: Ja dus?

Ik vond het echt naar om te zien

5 likes

Hij keek Tim Hofman aan, meer met de bedoeling van “wat moet ik hier nu mee op dit moment”.
Ik heb het wel gezien en vond het hard, maar snapte wel de lijn met zijn andere statement: dat het misschien niet helemaal ethisch juist is om kinderen in te zetten voor een politiek doel.
Dijkhoff heeft op Twitter nog een video gepost over zijn antwoord.

9 likes

Volgens mij hebben ze ook het een en ander geknipt en geplakt.

Zo ziet het er niet uit. Het is gewoon 1 lopend fragment

Ik geloof dat ik een one issue mens word. Wil het alleen maar over mn werk hebben en mn lieve collegas en de heerlijke koffie… mischien moet ik maar een vriend nemen dan heb ik een ander onder werp voor dr bij haha

8 likes

Ben allergies… maar misschien ook wel een leuk verhaal hahaha.

1 like

Het was gewoon erg onhandig van Dijkhof dat hij dat op dat moment zei. Ookal was het voor de presentator bedoeld.
Een kind zegt net dat hij bang is voor de dood. Had dan geknield, om op oog hoogte te komen en geef een menselijke reactie, wat je politieke gedachten daarover ook zijn.

2 likes

Oh ik vond het zelf niet een lange reactie haha. Maar fijn dat je hulp hebt. Hopelijk heb je er baat bij. En slaap je iig snel wat beter.

1 like

Ik ben weer gezakt :disappointed: ik kan wel rijden maar krijg echt een soort kortsluiting in mijn hoofd. Kan het ook niet goed uitleggen maar na 1 foutje functioneer ik gewoon niet meer en blokkeer ik compleet. Ik weet echt niet wat ik hier nog mee kan.

2 likes

Nouja, dat is hij gelukkig niet.
Maar de ministers op deze post zijn niet heel anders.

2 likes

Neeeeeeee :cry::cry::cry:

Die italianen ook altijd. Dan maar opzoek nar en andere snor zonder snor

1 like

Nou… Technisch gesproken… https://www.metronieuws.nl/nieuws/showbizz/2017/01/staatssecretaris-klaas-dijkhoff-wint-de-slimste-mens

2 likes

ahh nooo wat balen!
Vandaag verder uitrusten en rustig aan doen. Morgen weer een dag, geef het niet op!

@huismus @Bunnyslippers Hier in het tehuis zijn ook veel mensen mét kinderen erg eenzaam. Misschien is dat nog wel extra eenzaam/pijnlijk ook, als je kinderen hebt en die komen maar zelden (of nooit) langs, zelfs met Kerst niet. Dat hoor ik echt vaak namelijk, zo sneu. Daarnaast blijkt het zo te zijn dat mensen zonder kinderen over het algemeen vaker een breder sociaal netwerk hebben opgebouwd gedurende hun leven dan mensen met kinderen, wat ook zou schelen op de oude dag.

3 likes

Wat vervelend zeg. Was je rij instructeur mee? Die was toch zo positief? En wat zei hij/haar?