Wat je even kwijt wilt #10

Geef het nog 3 weken. Dan voel je wel druk :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

mn huisbaas blijft volhouden dat ik alles qua cv ketel moet betalen en durft zelfs te zeggen dat ik maar een extra dekentje moet pakken. ben het even zat allemaal

@August Oh nee wat balen zeg… Zo frustrerend voor je! Maar indd niet opgeven hoor! Je bent er bijna! Ooit komt het goed :muscle:

Steek die hele stad in de fik
Let’s motherfucking go

Heb nog niemand gehoord die het een leuk nummer vindt, maar ik ga er wel lekker op hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Ja of dronken van rode druiven enzo. Ja als je 10 kilo opvreet.

1 like

Haha, ik ben echt flabbergasted dat je je niet in een gemeente in hoeft te schrijven. Is het dan niet heel makkelijk om ook belastingen en zo te ontlopen?

En wow, moeten ze dan in Australië in elk stembureau een lijst hebben met ALLE mensen?! Dat is toch niet te doen ;o

Ik denk dat ik het Nederlandse systeem zo slecht nog niet vind.

@August oh wat naar!! Geef je zelf even om dit te verwerken en dan met je rijschool evt. Een nieuw plan te maken.

Ik ben alweer klaar met mijn pas ontdekte cheddarkaas. Brrr

Hier nog een!

1 like

De beat dropt, ik bless hem met een dropkick

Love it. Ik kijk ook trouw alle filmpjes van Freddy op instagram.

5 likes

Ja ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Heb dit vroeger wel eens gehad, dan leek het alsof ik naar mezelf keek vanaf boven. En inderdaad, wat ik deed gebeurde automatisch.

1 like

Onlangs had ik blijkbaar op automatische piloot gefietst. Ik herinner me nog helder dat ik voor de Willemsbrug stond en het volgende bewuste moment was ik bijna thuis. Kon me niets meer herinneren van de tijd ertussen, ik vertraagde ook echt en vroeg aan mijn vriend: Huh hoe ben ik hier terecht gekomen??

Bizarrrr.

@Luna111 Mijn vriend eindigt echt onregelmatig qua uren in zijn huidige baan en kan dan niet aangeven hoe lang het allemaal nog gaat duren. Ik heb ook wel eens dat ik later klaar ben omdat er iemand om een voor vijf nog allerlei bankzaken wil regelen maar ik kan alsnog goed inschatten hoe laat ik dan thuis ben.

1 like

In Frankrijk hoeft dat ook niet. Ik vond dat mega-raar toen ik naar hier verhuisde, ik heb echt uren gegoogeld of dat wel klopte :stuck_out_tongue:. Niets gevonden, dus ik hoop maar dat het klopt, haha. Ik werk hier niet, maar moet wel belastingen betalen, dus ik ben benieuwd hoe dat werkt.

1 like

Ik dacht altijd dat ik het gezellig vond als het vroeger donker wordt, maar ik vind het nu opeens echt stom. Het is nog niet eens 6 uur en ik zit alweer met m’n gordijnen dicht en het licht aan, voelt zo treurig op de één of andere manier.

Het is veel te warm. Ik wil koude wangen, warme koffie, sjaals en dikke truien. En nu was het volgens mijn auto 20 graden vandaag?!

5 likes

Dikke knuffel voor @August en @Madrid en verder iedereen, ik kan jullie niet bijhouden met lezen. Dus gewoon voor jullie allemaal <3

5 likes

Aw, kun je het niet gezellig maken binnen? Met kaarsen, thee, lampjes en dekentjes bv.? Dat vind ik zelf wel het leukst aan de herfst.

Ja ga ik zo eens proberen! Waarschijnlijk komt het ook wel doordat ik sowieso al een saaie en eenzame dag had/heb, hopelijk vind ik alles morgen weer leuker haha.

1 like

Hahaha love m’n moeder. Ik heb een tattoo van een kies op m’n ribben, zit verder geen betekenis achter, vond hem gewoon tof. Ik liet een foto van m’n zelfgehaakte bralette zien aan m’n moeder en zei heel blij ‘kijk, je ziet precies m’n tattoo!’ Antwoord: ‘Ja dat zei ik toevallig gisteren nog tegen papa, wie haalt het nou in z’n hoofd om daar een kies neer te zetten???’ Normaal is m’n moeder heel netjes/beschaafd dus dit was een hele lompe opmerking voor haar doen, moest er zo om lachen :’)

15 likes

Oh, ja, dat begrijp ik wel. Ik weet niet of je nog een drukke avond hebt, maar anders lekker vroeg douchen, je lichaam verwennen met crème oid, comfy kleren/pyjama aan en lekker chillen met een film, serie of boek. Lekker vroeg slapen en dan wordt morgen beter. Dat is iig wat ik vanavond wil gaan doen, maar ik vrees dat ik eerst nog wat andere dingen moet doen die nog wel wat tijd vragen :stuck_out_tongue:.

2 likes

Ik heb zojuist een vega saucijzen broodje op en het is gewoon eng hoe echt het smaakt.

14 likes