Wat je even kwijt wilt #10

Ja, heb ik regelmatig in drukke periodes. Alsof ik er niet ‘ben’.

1 like

Fucking haat aan Ticketswap. Ik heb nog nooit kaartjes kunnen krijgen. Al reageer ik binnen een halve seconde: iemand anders is aan het betalen.

4 likes

Nee ik heb niks te doen vanavond, dus goed plan! Thanks! Ik ga duimen dat het voor jou ook gaat lukken, ik heb besloten dat ik maar ga simsen met kaarsjes aan :sunglasses:

1 like

Wat jij schrijft doe ik elke avond. En ik sliep gister om 21:45 uur. Ik voelde me zo goed vandaag.

2 likes

Heb zo’n hectische dag gehad op werk en heb 2 uur overgewerkt omdat het echt niet anders kon maar ben dood op nu… Snel voorbereiden voor morgen en dan in bed chillen

Dat klinkt heerlijk! Ik ben meestal 's avonds nog te druk, dus het lukt me helaas niet zo vaak (m’n eigen schuld, haha).

1 like

Ik liep in de supermarkt en er liep een hele oude vrouw achter mij en toen hoorde ik dat iemand een boer liet, maar alleen die oude vrouw liep achter mij. Dus ik dacht dat ik het verkeerd gehoord had, maar even later liep ik in een ander pad waar zij ook was en toen liep zij langs mij en liet weer een hele harde boer :joy:
Verder stond er een man voor mij en hij had net te weinig geld, dus gaf ik hem een euro. Zo kon hij toch al zijn boodschappen kopen en zag ik hem later een krant jatten :’)

15 likes

Omg ik droomde ook dat ik zwanger was! Alleen was ik totaal less care. Iemand vroeg hoe lang ik zwanger was, en toen zei ik: geen idee, vraag maar aan haar. Toen zei m’n zus: 4 maanden. En toen zei ik: Jezus 4 maanden pas, hoe kan ik er nu al zo uit zien dan, ik wil het niet meer. Toen kwam m’n vader en zei dat ik er zoveel voor terug kreeg. Daarna kwam ik erachter dat ik een jongetje kreeg, en toen wilde ik helemaal niet meer. Zo vaag, maar ook zo op waarheid gebaseerd. Want ik heb geen kinderwens maar als ik een kind zou krijgen, zou ik toch wel graag een meisje willen.

8 likes

Ik heb zojuist mn postcode en huis nummer aan de Ns helpdesk gegeven. Hoop dat ze me een cadeautje stuurt :innocent::innocent:

4 likes

Mensen die tijd voor je vrij maken terwijl ze het heel druk hebben, zijn the best :heart_eyes::heart_eyes::clap:

1 like

Ik heb twee grote pukkels aan de zijkant van mn hoofd, echt kut :frowning: duS ik weet hoe je je voelt

We hebben nog voor 4 dagen avondeten in huis, dus zitten we nu te wachten bij de kebabzaak :ok_hand:

7 likes

Ik heb soms zo’n trek in appelsap of fanta. Net ff een blikje fanta naar binnen gelurpt. Drinkt normaal altijd water of thee😂

1 like

Ik heb het rijk voor mezelf vanavond en ik wil graag aan een nieuwe serie beginnen. Is Sabrina een aanrader? Of is dat toch wel kinderachtig? Ik hou doorgaans niet van hoofdrolspelers die nog op de middelbare school zitten (ben oud).

Er is nu een programma op tv en dat gaat over de wijk waarin ik ben opgegroeid. Maar het lijkt nu net alsof het echt een pauperwijk is. Het is wel achteruit gegaan de laatste jaren, en er waren altijd wel wat ‘slechtere’ stukken. Maar over het algemeen is het een fijne wijk, met ook gewoon goede stukken.

Ik vond 'm wel vet leuk! Zitten ook wel high school dingen in, maar vond 't niet per se kinderachtig. Vond 'm gaaf gemaakt.

2 likes

Iemand toevallig nog tips voor eilanden in Thailand. Ik ga over 1,5 week en zoek nog 3 (denk ik ) eilanden die gezellig en mooi zijn als je alleen reist.

Ik ben echt boos, heb vorige maand een ernstige aanrijding gehad. Gelukkig heb ik zelf niks en was ik niet in fout. Maar waarom moet alles zo lang duren? De expert is 10 dagen geleden eindelijk kunnen langsgaan en nu wachten we op een beslissing van de tegenpartij.
Ik zeg dan aan mijn verzekeraar dat ik nu wel al een maand zonder auto is en nu mag ik ineens een auto huren en komen ze tussen in 80% van de kosten.
Maar ik heb geen credit card en elke huurmaatschappij vraagt één. Ben echt radeloos en zo verdrietig om mijn auto. Hij zou 20/10 een jaar oud zijn.

Ik heb vandaag een hele dag teamdag gehad waarbij we allemaal oefeningen moesten doen. Op die manier leerde we elkaar beter kennen en hopen we dat de samenwerking straks beter gaat.
Het was wel een erg lange en vermoeiende dag. Straks lekker vroeg slapen en dan morgen weer een dag.

1 like

Ik heb mijn hoofd er echt niet bij momenteel en het lukt allemaal voor geen meter.

1 like