Mijn vriend en ik hebben eindelijk een appartement gevonden dat we kunnen betalen, op een goede ligt en dat nog beschikbaar is. We hebben nu alle documenten ingestuurd. Ik hoop zo zo zo dat we alles wordt goedgekeurd. Dan hebben we in december, na maanden zoeken, eindelijk een plek samen
Superleuk en wat lief dat je er zo over met hem wilt praten! Echt wel een leuke hobby.
Ja die van mij was gek op druiven en rozijnen hahahaha maar kwam zelfs bedelen als we buiten aten. Beetje verwend Ze mogen wel veel verschillende dingen! (heb het even gecheckt nu net ook hahah)
Ik wil ook zo graag kippen omg zo cute
Maar ik wil ook geiten, schapen, varkens, katten,…
Wordt later een boerderij bij mij
Oh ik had wel 1 mooi momentje vandaag… De Aldi heeft weer kerstsnoepgoed!
De onderburen gaan verhuizen. En dan vind je altijd allerlei dingen met inpakken natuurlijk. Nu hebben ze kennelijk een blokfluit gevonden. Ik snap een blokfluit niet. Ik vind het een vreselijk instrument, echt waar slaat het op. Ik stel voor dat blokfluiten alleen nog maar op onderstaande manier ingezet worden.
Ik kan dit topic echt niet bijhouden.
Maar wat ik echt kwijt wil is dat mijn lievelings broek kapot is gegaan vandaag. Door het fietsen denk ik. En ik baal echt heel erg en blijf ‘m gewoon doordragen totdat ik dezelfde weer heb gevonden. Desnoods kleur ik mn bovenbeen zwart.
Nouja, ik moet wel zeggen dat ik naar hem toe ga voor eenzaamheid hoor. Dus niet random om over kippen te praten, maar dan gaat het daar dan vaak over. Ik voel me nu moeder Theresa als ik dit post haha. En hij vindt dat leuk dus ik maak hem blij als hij er met iemand over kan praten.
Hahaha ik dacht even dat je met Keesje de hond van Cynthia bedoelde dus ik was al helemaal in de war dat ik niet in dit topic zat.
Volgens mij door water te drinken. 1 kop koffie en dan 2 glazen water zoiets
Waarom zijn golden kiwi’s zo duurrrr veel duurder dan groene kiwi’s. Maar die zijn niet te vreten
Godverkut, precies een maand geleden was ik ook verkouden. Nu begint het weer overnieuw. Hallo weerstand, waar ben je?!
mijn tablet kwam van de aldi destijds, merk is medion en prijs was 99 euro. Heb hem nu bijna 4 jaar en is na zeker 30 keer laten vallen nog steeds in orde. Ook niet traag ofzo.
ik kijk niet vaak dingen op m’n tablet omdat ik meestal op m’n laptop of tv kijk. Als ik het wel doe vindt ik het wel fijn, niets aan te merken op de beeldkwaliteit, scherm (10 inch) vind ik groot genoeg, batterij gaat lang mee
Gewoon de tijd van het jaar.
Echt een luxeprobleem dit maar ik ben vlak na kerst jarig (schoonfamilie viert altijd kerst met cadeautjes) en m’n ouders en schoonouders willen altijd een verlanglijstje en m’n vriend begint nu ook al over wat ik wil maar ik weet het echt niet? Maar ik vind het wel heel leuk om cadeautjes te krijgen (ja vet materialistisch van me sorry) dus ik ga ook niet zeggen dat ik niks hoef. En nou vond ik iets wat ik graag wou hebben en toen kocht ik het zonder er bij stil te staan meteen zelf
Hier dacht ik vandaag nog aan, bijna 2 euro voor 3 kiwi’s! Maar idd veel lekkerder dan groene.
Ik ook. Ben ongesteld, duizelig, vol hoofd en verkouden. Godver.
Otazu?!
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.