Wat je even kwijt wilt #10

Zijn die er nog :scream:

Je zou even al je belangrijke spullen uit huis kunnen halen en de rest in de fik kunnen steken.

7 likes

Ik heb vandaag geen makeup op (vergeten vanochtend) en ik vind het wel schrikbarend hoe lelijk ik mezelf vind zonder haha. Alleen mascara maakt al zooo’n verschil

Hoewel ik dus tegenover een collega zit die nooit make up draagt en haar vind ik niet lelijk

Vraagje

Ik heb waarschijnlijk een eigen studio
:scream::scream::scream::scream::scream::scream::scream::scream::scream::scream::scream::scream::scream::scream: onofficieel is het een ja, nu nog officieel, omg

Maar nu heb ik besloten dat ik een tablet wil als een soort van vervanger van tv (er hangt een tv alleen richting het bed en ik wil ergens anders nog een kleine bank droppen en vanuit daar ook kunnen kijken). Ik ben echt dol op iPhone en de nieuwe 2018 iPad is 350€, op zich prima, maar er zijn ook tablets voor 150€-200€ en ik ga het vooral gebruiken voor YouTube, Netflix, Rtl, Videoland …

Heeft iemand een andere tablet dan iPad en zo ja, is die fijn? Ervaringen? :upside_down_face:

16 likes

Heb je geen last van je beeldscherm dan, dat is zo fel in het donker.
Ik heb wel eens 's avonds in een trein gezeten waar het licht een tijdje uitviel, dat was ook zooo fijn.

2 likes

Waarom is er altijd zoveel eten/chips/snoep/pepernoten/koekjes op het werk
Ik vreet mezelf nog eens dood hier
Als het er is kan ik er echt niet vanaf blijven

Mag ik naar huis heb geen zin en werk meer :sob:

3 likes

Ja is goed ga maar

3 likes

9 likes

Peep this!

1 like

Had je niet getekend met Monkeyslut?

8 likes

Boos appje erachteraan sturen.

Mega cliffhanger trouwens wel. Had je het nou gemist of wat was de reden?!

3 likes

:joy: vroeg ik me ook al af

Wat schattig/lief dat je een kip hebt! Ik ga soms langs een oudere man die met zijn kippen naar tentoonstellingen gaat enzo, zijn wel “ speciale” kippen, en ik vond kippen nooit leuk maar sindsdien wel. Hij praat ook honderduit over ze. En heeft ze gewoon in een klein achtertuintje, zo aandoenlijk. Misschien kan je nog naar je ouders toe?

3 likes

Wat leuk! Wat voor ras heeft hij? Ja, kippen kunnen echt mega chill zijn. Mijn kip was wel al oud en een beetje vals geworden, maar vroeger kwam ze altijd in de zon in mijn buurt liggen in de tuin en dan ging ik haar druiven voeren hahaha. Als kuiken liep ze t hele huis door achter me aan, mega schattig. We hebben er later nog 2 kuikens bij gehaald tegen de eenzaamheid toen ze te groot was om binnen te houden, maar die zijn nooit zo mak geworden.
Super random verhaal ook, maar ik kreeg een kuikentje van een vriendin die een broedmachine had en eieren uit ging broeden hahahah. Echt een leuk dier om te hebben!

6 likes

Als je een chill gevoel krijgt van zwemmen, gewoon blijven gaan! Denk dat het wel fijn is om je hoofd leeg te maken :smile:.
Wat jij met “karel” hebt, heb ik precies andersom haha. Een vriendin wilt altijd de naam etc weten als ik het over iets wat ik met iemand gedaan heb, zo irritant want je hebt idd niets aan die naam, alsof je het die keer erop nog hebt onthouden of die persoon ubt nog ‘kent’ :joy:

1 like

Echt superleuk juist! Zo zie je maar dat wat een groot deel van de mens als een of ander onzinnig dier ziet echt heel leuk is en ook veel liefde kan brengen.
Meneer heeft deze image image image
En nog wat speciale duiven maar ik wil daar echt echt niks van weten. Hij was ongerust ivm. de late rui ofzo of de vacht dan wel goed was voor die tentoonstelling. Ik zei dat iedereen dan met hetzelfde probleem zat. Ja dat was ook wel weer zo. 1 keer heb ik zo’n kip in Mn armen gehad en vond het echt niet leuk helaas haha. Was elke keer bang dat hij ging vliegen. Ik wist dat hij dan zou zeggen “oh nee niet bang zijn” . Dus ik zei “ ik kan hem niet meer dragen”. Dan wist ik dat hij hem direct uit Mn armen haalde. Maar superleuk je kip verhaal! En nooit geweten dat kippen druiven aten :hushed:.

6 likes

Pff heb een kriebel/ snot neus haha. Bliiijf maar niezen. Heel irritant. Ik denk dat het een allergische reactie is.

Ik trek écht die nieuwsberichten over dierenmishandeling MET foto’s van dode dieren niet? Kut rtl nieuws en andere pagina’s. Verschrikkelijk nieuws maar hier zet je toch geen foto’s bij? Wordt er echt misselijk van

2 likes

Soms als ik me kut voel over dingen die ik niet gedaan heb, dan denk ik aan alle andere dingen die ik nooit gedaan heb die ik ook niet wil doen, zoals kinderen krijgen, op een loopband hardlopen in de sportschool, geschiedenis studeren, spontaan familie bezoeken. Scheelt echt dat er ook een voordeel is aan dingen niet doen.

7 likes