Wat je even kwijt wilt #10

Koh Lanta vond ik een hele fijne, chille sfeer hebben. Heel relaxt met allemaal leuke strandtentjes en mooie strandjes waar je op een scootertje heen kan.
Koh Tao leek me vooraf heel leuk, maar viel tegen, misschien ook omdat wij letterlijk in het drukste, meest toeristische straatje van het hele eiland verbleven.
Een vriendin vond Ko phayam ook heel leuk en relaxed! Daar zijn wij helaas niet geweest

1 like

Mijn vriend heeft me deze avond mee uiteten genomen, omdat ik een baan heb. Zo lief <3 en nu lekker samen serie kijken!

29 likes

De vriend van mā€™n beste vriendin is voor heel veel geld opgelicht in een hoerenclub (waar hij Ć¼berhaupt niet eens hoefde te zijn). Nu wilde hij via de verzekering zā€™n geld terug krijgen.
Doen ze niet.
Ik denk alleen maar: lekker voor hem

16 likes

Toppertje!! Goed gedaan!

1 like

Koh Tao, Koh Phangan. Koh Samui ligt daarnaast maar dat is net even wat toeristischer en massaler. Koh Lanta schijnt ook mooi te zijn, ben ik zelf nooit geweest. Vooral Koh Tao kan ik je van harte aanbevelen, mijn lievelingsplek op aarde ongeveer

Edit: oh ik lees hierboven iemand die Koh Tao helemaal niks vond! Je moet inderdaad niet in of rondom de partystraat bij Sairee Beach gaan zitten, daar is het niet zo leuk. Wat meer tussen de pier en Sairee beach in is het een stuk leuker. Ik zat in her Simple Life resort en dat was een mooi en rustig stukje, maar toch loop je zo naar alle restaurantjes etc

1 like

Wat belachelijk zeg. Hier heb je natuurlijk helemaal niets aan, maar bij ons was het op gemiddelde gewoon van 2 jaar (7.0 moest je staan) en dan op motivatie. En voor veel hoefde je niet eens een gemiddelde en was het gewoon alleen op motivatie. Maar jouw situatie klinkt echt bizar!

Nee, ik laat het met rust want dan gaan ze sneller weg. Ik hoop dat ie bij jou snel weg is!!

1 like

Op wat voor manier is hij opgelicht?

2 likes

In het impopulaire meningen topic

Edit: nvm was al gezegd

1 like

Ik ben vorige week dinsdagavond grieperig geworden, vervolgens t/m vrijdag in bed gelegen, voelde ik me zaterdag eindelijk beter, zaterdagavond ging mijn stem weg. Zonder stem thuisgebleven dus (werken is geen optie voor mij zonder stem), werd ik maandagmiddag echt snotverkouden, wat ik nu nog steeds ben. Al met al dus een week bezig met dit geneuzel, ben er zo klaar mee, laat mij gewoon lekker werken en naar buiten gaan en dingen doen :mad:

Je hebt verschillende eilanden en sommige hebben een mooie natuur (bergen) waar je goed kunt hiken. Surfen kan er ook goed. Weet niet hoe het qua steden is, ik verwacht veel lokale producten dus geen shopsteden, maar eten kun je er ook heel goed: verse vis overal.
@anon31745129

1 like

Oh ik zie opeens dat ik een titel heb! @Lula of wie t ook gedaan heeft. Dankje ik vind hem leuk hahaha!

3 likes

Wil eigenlijk de hele nacht CNN kijken voor de uitslag van de midterms in Amerika maar weet nog van de vorige keer, als ik rond van 8 morgenvroeg verder kijk, is er nog genoeg te zien haha :stuck_out_tongue:

2 likes

Blegh gordijnencrisis. Ik heb straks o.a. een raam van 3.70 breed maar wat voor gordijnen moet ik daar in godsnaam voor kopen. En als ik 2x een gordijn van 145 cm breed koop dan is dat te klein voor een raam van 280 breed toch?

Ligt aan wat voor gordijnen je hebt, maar ik houd meestal aan ongeveer 2 keer zo breed als het raam! Als je gordijnen even breed zijn als je raam, dan kan hij niet plooien :slight_smile: Rolgordijn kan natuurlijk wel.

Argh! Ik kan me om soms om kleine dingen zo druk maken, vet irritant. Nu dus ook. Ik heb sinds kort plantjes en nu heb ik een van mijn vetplantjes waarschijnlijk teveel water gegeven waardoor al zijn mooie blaadjes nu uitvallen. Het was echt zoā€™n mooie! Harige bladeren in fel oranje en rood, vervagend naar heel donker groen. Gewoon om de zoveel dagen water gegeven, nu dus opgezocht en hoeft in de winter blijkbaar maar heel weinig. Ik dacht dat mijn kamer en de verwarming misschien te heet waren en hij dorst had :flushed:

Maar nu baal ik dus zo erg en ben ik klaar wakker omdat ik die plant wil redden.
De andere 2 doen het gelukkig nog goed, maar ook echt planten die weinig water nodig hebben volgens mij dus zal die ook iets minderen. Hopelijk knapt mijn harige plant ook nog op :frowning:

Ik zag net zoā€™n filmpje van de reactie van vaders bij de geboorte. 4 daarvan vallen flauw, pleuren gewoon neer naast het bed, 1 daarvan ligt letterlijk met een kotsbakje op de grond. En nog 1 vader, volgens mij was dat nog een puber, staat de hele tijd met zn handen voor zn gezicht :speak_no_evil::hear_no_evil: in een hoekje gekropen. Zelfs als de baby bij haar wordt gelegd blijft hij zo staan. Ik vond het stiekem zooo grappig om te zien. Als vader maak je het misschien wel bewuster mee, en je ziet haar waarschijnlijk ook poepen enzo haha. Maar wat een fail om flauw te vallen als de moeder van je kind ligt te bevallen. :laughing: oja en 1 vader gaat helemaal door het dolle want zij 5e kind is een jongen, na 4 meisjes. Die was wel schattig opzich.

2 likes

Veilige terugreis! Hoop dat ie wat minder heftig is dan je vlucht naar Sydney en dat je hoofd & hart thuis weer een beetje tot rust kunnen komen :kissing_heart:

Als je gordijnen besteld (bv bij Hema) dan kan je de maat ingeven en geven zij aan hoeveel stof je nodig hebt. 2x 145 is te kort voor een raam van 280 ja. Een gordijn staat nooit strak natuurlijk en 10 cm speling is te weinig.

Fijne en veilige terugreis!!

1 like