Wat je even kwijt wilt #10

Hele kledingkast vol, maar ik weet echt ff niet wat ik aan moet trekken vandaag

Ik ben op KaapverdiĆ« geweest (het eiland Sal) en ik zou dat niet per se aanraden als vakantiebestemming. Behalve zon, zee, strand is er daar weinig te doen. Heerlijk om een weekje uit te rusten aan het zwembad/de zee, maar meer dan een tour over het eiland hebben wij niet gedaan, omdat dat zoā€™n beetje het enige was dat je kĆ³n doen. Wij zaten daar o.b.v. logies en ontbijt, maar er waren maar drie goede restaurants, dus aten we telkens op dezelfde plekken. Dit is overigens wel ruim 4 jaar geleden, dus ik weet niet hoe het daar nu is, maar het was niet wat ik ervan had verwacht. Niet te vergelijken met bijvoorbeeld de Canarische Eilanden.

1 like

Blugh het voelt als een vrijdagā€¦
Is dat even een desillusie hah

1 like

@Oprah Een hele fijne terugvlucht! En misschien is het een goed idee om een eigen ballentent op te zetten in NZ :sunglasses:

1 like

Hij ging meermaals borrelhapjes pinnen van een paar euro, maar ze hebben constant 1000 in de pinautomaat ingevoerd. Dat had hij natuurlijk kunnen zien, als zā€™n ogen op de pin gericht waren ipv op de hoeren

3 likes

Hoop dat het goed komt met je auto.

1 like

Laten staan. Dan hoef jij het niet te doen en geef je hem ook niet het signaal dat je het uiteindelijk toch wel zelf doet.

2 likes

Hoop ik ook voor de jouwe, of dat ze een nieuwe voor je hebben. Ongelukken zijn zo stom, helemaal als het niet je schuld is en nog erger met een auto die nog niet zo oud is :frowning:

1 like

Ik weet niet of er echt een topic is over de Amerikaanse midterms? Ik heb me niet zo heel goed ingelezen maar mijn instagram is volgestroomd met Amerikanen die trots zijn dat ze tegen Trump hebben gestemd en vervolgens hoor ik op het nieuws dat de partij van Trump toch een meerderheid behoud. Echt, hoe dan? Stemmen sommige mensen toch Trump terwijl ze naar de buitenwereld zeggen van niet?

1 like

Super spannend! Heel veel succes!

1 like

Blijkbaar begint mijn cursus om 09.00 in plaats van 08.30. En ik ben niet eens de enige die het verkeerd had :joy:

Ik denk dat de menaen die op Trump stemmen dit niet groots aankondigen.
Wij zien de ontevredenheid van veel mensen, wij zien de blunders van Trump, maar veel van de mensen die echt op hem stemmen zien wij niet.

Trump zal ons verbazen, ik denk dat hij wel 8 jaar zal zitten.

1 like

Er is geen topic over volgens mij. Mijn Instagram staat ook vol met mensen die op democraten hebben gestemd maar denk inderdaad dat er daar best wel een bubbel is. De 53e jarige witte man (okƩ heel erg gegeneraliseerd even!) zal niet zo snel op Instagram zoiets plaatsen denk ik.

1 like
2 likes

Begin is altijd mega spannend. Zat zelf ook met zweethanden en wilde liever gewoon afzeggen. Ik ben zelf ook later dan " gemiddeld" begonnen, maar heb sinds kort mijn rijbewijs in the pocket!

Gewoon proberen te ontspannen achter het stuur en dan is het begin er al!

1 like

Hoe heb je geslapen vannacht?

De Republikeinen blijven de grootste in de Senaat en hebben daar zelfs enkele zetels gewonnen, maar in het Huis van Afgevaardigden is er nu een democratische meerderheid en dat betekent qua wetgeving dat die oranje idioot ā€˜t lastig gaat krijgen.

3 likes

Nou mijn dip is nog steeds niet over Ć©n heb me verslapen voor mijn werk :disappointed: toppie.

Meh ik zit bij de tandarts. Drie mogelijke problemen. Ik haat de tandarts echt met een passie. En had in januari moeten gaan maar ben toen gewoon niet gegaan whooooops

1 like

Ja, maar dat is precies waarom Trump de presidentsverkiezing sowieso heeft gewonnen. Er zijn veel staten (bijvoorbeeld Industrial Midwest) die zich al jaren ā€˜vergetenā€™ voelden, waar ook nooit zoveel media aandacht voor is. Juist zij hebben op Trump gestemd omdat ze het gevoel hadden/hebben dat Trump hun een beetje uit de vergetelheid kan brengen qua economische vooruitgang. Maar dit zijn natuurlijk ook de staten die nooit echt in het nieuws komen, niet super hip zijn, dus vandaar dat het zoā€™n vertekend beeld geeft

1 like