Wat je even kwijt wilt #10

Nou heb een afspraak gemaakt met een cv ketel mannetje, willen jullie even duimen dat het zo opgelost is en dat de rekening mee valt? Ben zoo bang dat het straks honderden euro’s gaat kosten :frowning_face:

1 like

Kwaliteit boven kwantiteit toch? Ik vind het goed van je hoe je er wat van probeert te maken, ook al is het zo’n chaos in je hoofd. Daar mag je best trots op zijn!

Ik heb goed geslapen, gelukkig maar want ik moet de hele dag studeren.

1 like

@kali thanks voor je tip van laatst, ik vind Meiden van de Herengracht echt heel chill. Die actrice die Hannah Hamel speelt lijkt trouwens echt op Barbra Streisand!

1 like

Kan echt niet goed werken vandaag. Heb barstende koppijn en moet om niks steeds bijna huilen :roll_eyes:

Maar ben toch naar de bieb gegaan om te werken omdat ik afleiding nodig heb

1 like

Hahaha dit doe ik ook heel vaak, ook vrijwel altijd een euro. Misschien moet ik maar eens hoger gaan bieden.

1 like

@ariel jeetje wat een heftig verhaal. Ik vind het al mega eikelig om vrouwen te overtuigen nudes uit te wisselen, laat staan als je zelf in een relatie zit, laat staan als je ondanks die relatie zolang met iemand gaat chatten en laat staan dat je haar OOK nog eens aan het lijntje houdt?? Ik vind eenzaamheid geen excuus. Als je eenzaam bent kan dat heel kut zijn maar praat er dan over en ga op voetbal ofzo. Dat hij nu naar de psycholoog gaat en zelf niet snapt waarom hij het doet voelt voor mij alsof hij lekker makkelijk de reden buiten zichzelf plaatst. “Ik snap ook niet waarom ik dit doe dus ik heb er geen controle over”, hij heeft het wel helemaal zelf gedaan hoor.

Ik snap dat het heel fijn is om zo’n weekendje gewoon nog even fijn te chillen samen en lief te doen. Kan me ook voorstellen doordat alles online is geweest, het misschien niet helemaal echt voelt? Maar misschien lullig, ik zou er niet op vertrouwen dat zoiets nooit meer gebeurt. Je hebt het 2,5 jaar lang niet gemerkt tot hij het opbiechtte, toch? Kun je dan nu rustig doorgaan met het vertrouwen dat hij het nooit meer zal doen?

8 likes

Ik was gisteren bij een symposium omtrent euthanasie.
@Krabsalade ik heb je hier wel eens over zien schrijven en ik wil mijn complimenten hier enorm over uiten.

5 likes

Huh het carrilon speelt hier net even het muziekje van Harry Potter, zo leuk!

2 likes

Pfoe ik vind het echt niet niks allemaal…
Als ik me in je probeer te verplaatsen, lijkt het me ook heel moeilijk om hem nu weer te geloven. 2,5 jaar is erg lang, en het is best een fors geheim vind ik. Jij kent je man verder natuurlijk als geen ander, als hij iets aangeeft dat het voor hem ook problematisch is, en hij eraan wil werken, wat zegt je gevoel dan?
Waarom heeft hij het juist nu opgebiecht? Kon hij niet meer leven met de leugen of werd hij gedwongen om het op te biechten?

Ik hoop dat je hier gewoon goed je verhaal kwijt kunt, en dat onze meningen en adviezen je een beetje steun geven. Ik kan me heel goed voorstellen dat het wrang is dat je het niet kunt delen in je directe omgeving en hij wel. Terwijl hij eigenlijk degene is die fout zit en jij ook steun nodig hebt.

Je bent niet zwak als je bij hem blijft, maar probeer wel goed uit te zoeken voor jezelf of je hiermee kunt leven, dat hij zo gelogen heeft. Praat veel met elkaar en geef jezelf ook vooral de ruimte om boos en verdrietig te zijn, je overdrijft absoluut niet in je emoties

3 likes

Jaa Kay Greidanus! Ik vond hem zo sexy in Petticoat haha

Oeff kay💦

( echt op welke jonge nederlandse acteur/artiest heb ik geen crush…)

3 likes

Ik wil eigenlijk mijn avatar veranderen. Worden jullie dan boos want verandering of mag ik dit gewoon doen :woman_shrugging:

Kom erachter dat de datum voor een tentamen twee weken eerder is dan ik dacht, heb nog een maand om alles te leren maar ik vind het zo’n moeilijk vak :pensive:

Ik zou zwaar teleurgesteld zijn.

1 like

En een beetje verdrietig

2 likes

20 dagen klinkt heel kort, maar eind november klinkt lang.

Tot we de sleutel krijgen van ons huis!

8 likes

Moet ik deze trui hebben voor kerst?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik bestel mijn lenzen altijd online, want een stuk goedkoper en lekker makkelijk. Nu had ik het idee dat mijn sterkte niet meer goed is, dus ik bel de Hans Anders hoeveel het kost om een oogmeting te laten doen als ik mijn lenzen niet bij hen bestel. Is dat dus gewoon gratis?! Ik heb nog een keer duidelijk gezegd dat ik geen lenzen koop daarna, maar alsnog was het gratis. Gek toch?

2 likes

Asos!

1 like

Ik zie nu voor me dat mijn vriend en ik deze aan hebben maar dan met bijna 30 cm lengteverschil hahaha

3 likes