Wat je even kwijt wilt #10

ik heb vandaag een vrouw geholpen bij een ov-oplaadpunt.
ik zag dat ze aan het struggelen was en ik liep er heen om te vragen of ik haar misschien kon helpen. dat vond ze fijn dus dat heb ik gedaan… om vervolgens door drie andere mensen te worden aangesproken of ik ook even mee kon kijken

zo jongens ik heb mijn goede daad verricht, ik dacht: kom maar op met die goede karma
die kwam maar niet dus ik heb mezelf net getrakteerd op stracciatela yoghurt

61 likes

Waaarom is dit een pushmelding waard? :thinking:

Love Maxima, dus ik heb het natuurlijk wel gewoon aangeklikt en gelezen, daar niet van.

9 likes

Ik vind ook dit niet raar (als Brabantse), maar volgens mij heb ik inderdaad wel eens te horen gekregen dat dit voor sommigen wel gek klinkt!

1 like

Oooh oké, fieuw gelukkig anders zou je bevriend zijn met mijn beste vriendin hahahaha.

1 like

Oh heeft die het ook bekend gemaakt vandaag? Leuk zeg! En dat zou wel heel toevallig geweest zijn. Al praat ik wel ook met de zachte g.

Dat was ook in Boulevard vanavond! Blijkt dat de Engelsen hier heel erg naar uitkeken haha.

1 like

Nouja ze appte net dat we haar nu op Facebook mogen taggen omdat iedereen het nu weet en toen las ik jouw bericht, zou toevallig zijn haha

1 like

Je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen, dat is echt niet nodig. Je bericht (“de frustratie is gewoon heel erg hoog momenteel”) bevestigt wel wat @mikselke al zei, namelijk dat je veel vanuit emotie zegt/handelt. Het zou best een waardevolle levensles zijn als je met deze situatie durft te oefenen om dat los te laten, dat komt je professionaliteit ook ten goede.

2 likes

@Maestoso Ik vind het echt knap hoe erg je gegroeid bent hierin <3

6 likes

Begrijpelijk dat je met je handen in het haar zit, gelukkig wordt er met je meegedacht. Haar appjes zouden bij mij ook voor onrust zorgen, daarom zou ik er zelf dus voor kiezen om haar te blokkeren. Als ze je wil bereiken, dan kan dat via je schoolmail.

Verder denk ik zeker niet dat alles wat je zegt of doet vanuit emotie gebeurt. Misschien krijg ik die indruk eerder door de opmerkingen die je hier maakt (over de hel losbreken bv) dan door hoe je werkelijk handelt (eerder naar ratio). Ik zou zeggen kijk daar zelf kritisch naar. Het komt over alsof je veel in the heat of the moment zegt en handelt in plaats van de boel de boel te laten en er later op terug te komen. Is dat fair om te denken? Of denk je: neeeee, ik reageer en handel helemaal niet impulsief/op gevoel.

Oh oke, gelukkig! Je mail is netjes inderdaad.

1 like

Ik sliep net lekker, gaat m’n huisgenoot heel hard praten op de gang en met deuren slaan :persevere:

Ben echt ff boos nu

1 like

Todoist is fantastisch. Je kan ook gedeelde lijstjes maken, I love it

2 likes

Jaa echt heel vervelend :no_mouth: Hou gewoon even rekening met de ander

Ik had echt de leukste dag ooit. Er kwam een kat binnenwandelen op mijn werk. Mijn dromen komen uit. Ik wil zooooo graag een kat maar dat mag dus niet waar ik woon. Dus ik ben al heel lang bij mijn directeur aan het zeuren om een bedrijfskat. Maar ja, dat wil hij natuurlijk niet.
En nu hielp het lot me een handje.
Ik heb van kussens een bedje voor hem gemaakt en hij heeft de halve dag lekker spinnend liggen slapen. Was echt fantastisch. Ik hoop dat hij morgen terugkomt.

51 likes

Ik ben een aantal dagen geleden begonnen met het echt goed reinigen van mijn gezicht, maar sindsdien zit heel mn gezicht onder de pukkels? Blijkbaar kan ik niet tegen het product :frowning:

dat is vaker als je het bovenste laagje van je huid hebt ‘weggewerkt’

1 like

Haha ja precies :joy: mijne gaat gelukkig de 31e verhuizen dus ik hoop dat de volgende beter is.

Lig overigens nog steeds klaarwakker nu en het lukt me maar niet om opnieuw in slaap te komen

Mijn huisgenoot zei vandaag dat we misschien wel stiekem een poes konden nemen :heart:️:heart:️

19 likes

Ohhh ik heb een heel leuke avond gehad met een heel leuke man :face_with_hand_over_mouth: Jammer dat ik zo nodig verstandig moest zijn toen hij vroeg of ik met hem mee naar huis ging. Maar ach, geen haast.

5 likes